Wysłany: Czw Mar 10, 2011 15:52 [R75] Moc silników
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
MAM ROVER 75 2.0 CDT 2000R DOKŁADNIE MA 1950CM POJEMNOSCI A ILE MA KONI TAK NAPRAWDĘ BO SPOTKAŁEM SIE NA ALEGRO ŻE O TYCH SAMYCH PARAMETRACH PISZĄ ŻE MA 115 KM A INNY PISZE ŻE MA 116KM
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 21:59, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 10, 2011 15:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Czw Mar 10, 2011 16:20
lukasz1980r1 napisał/a:
MAM ROVER 75 2.0 CDT 2000R DOKŁADNIE MA 1950CM POJEMNOSCI A ILE MA KONI TAK NAPRAWDĘ BO SPOTKAŁEM SIE NA ALEGRO ŻE O TYCH SAMYCH PARAMETRACH PISZĄ ŻE MA 115 KM A INNY PISZE ŻE MA 116KM
Bo jedni doliczają kierowcę jako konia, a inni nie. Czy to jest aż takie ważne?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2007 Posty: 19 Skąd: Lipnica Wielka
Wysłany: Czw Mar 10, 2011 16:24
czasem niektóre zdychają więc ich ilość może być "płynna", co do kierowcy jako konia, czasem trafi się kobieta i ją jako konia ciężko zaliczyć, jako kobyłę też chyba średnio wypada
lukasz1980r1, zależy z jakiego państwa masz auto sprowadzone ,temat był poruszany na forum,powinienes miec naklejke informacyjną jak otworzysz drzwi kierowcy . jeżeli teoretycznie masz 116 ps to w praktyce ok 100ps
wiedziałem że Cię to zaciekawi, taka wiesz mała kontrolowana prowokacja co do silnika który wkleiłem to widlasty 1.5 z forda capri z 71r i takiego mam w garażu do renowacji
Boncky, przecież Capri nie chciało nigdy skręcać... a i do przodu jakoś nie za ciekawie nigdy jeździło, chyba, że forma Ci się podoba, a podmaskowa treść już nie do końca.
Boncky, wrzuć przy okazji zdjęcia całego Capri, a obok chciałbym zobaczyć Twojego rovera, żeby sobie porównać, która fura robi lepsze wrażenie
Boncky, przecież Capri nie chciało nigdy skręcać... a i do przodu jakoś nie za ciekawie nigdy jeździło, chyba, że forma Ci się podoba, a podmaskowa treść już nie do końca.
Boncky, wrzuć przy okazji zdjęcia całego Capri, a obok chciałbym zobaczyć Twojego rovera, żeby sobie porównać, która fura robi lepsze wrażenie
hh wrzucę jak będę miał okazje zrobić:)
co do Capri to masz jakieś złe informację napęd na tył przy ciekawym i całkiem dobrym zawieszeniu daje bardzo przyjemny efekt jazdy, siedzi się prawie na ziemi w tylnej cześci auta, bo długość maski daje efekt siedzenia z tyłu, tym się naprawdę bardzo dobrze jeździ
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Czw Mar 17, 2011 12:12
Potwierdzam.
Raz w życiu prowadziłem to na autobanie Hanower-Hamburg. Miałem zaprzyjaźnionego Niemca z kilkoma takimi. Nie pamiętam jaką miał pojemność,ale pałer miał niezły, no i ten dźwięk silnika! Tylko wg mnie kiera ciężko chodziła,czy tam jest wspomaganie,bo nie zaglądałem pod maskę?
Potwierdzam.
Raz w życiu prowadziłem to na autobanie Hanower-Hamburg. Miałem zaprzyjaźnionego Niemca z kilkoma takimi. Nie pamiętam jaką miał pojemność,ale pałer miał niezły, no i ten dźwięk silnika! Tylko wg mnie kiera ciężko chodziła,czy tam jest wspomaganie,bo nie zaglądałem pod maskę?
były dwie wersje bez i z, zależy jaki miał model, silniczków też sporo wsadzali, jednak dzwięk każdy widlak ma piękny, powiem Ci że miałem bez i z wspomaganiem i bez wspomagania chodziło też całkiem przyjemnie, dużo zależy od opon, stanu przekładni, gum itd ale jazda to czysta przyjemność
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum