[ Dodano: Sro Mar 16, 2011 19:29 ]
Rozebralem , okazlo sie ze oberwane sa nozki-odlutowane tak zwane "zimne luty" jeden uszkodzony mikrostyk zamiast zwierac robil opor na 30 Ohm a drugi sprawny wymienilem mikrostyki sprawnie i szybko jednak okazalo sie ze silnik jest uszkodzony buuu ....
Jutro bede sztukowal szczotki z silnika zamka drzwi
Zobacze co mi wyjdzie ..
Wiec powiem z doswiadczenia ze jak zglaszany jest blad Zwarcia P1475 to jest na 90% uszkodzony silnik
[ Dodano: Czw Mar 17, 2011 15:22 ]
Wymienilem komutator i szczotki z silnika zamka drzwi sa takie same a w duzo lepszym stanie .
Ja mialem luzny z zamka od Anglika jak robilem swego czasu zamek kierowcy .
Zaloze dzis wyjme klapke VIS i dam zanc jak sie to spisuje
Tutaj jest specyfikacja przekaznika znajdujacego sie w obu ukladach VIS
[ Dodano: Czw Mar 17, 2011 18:47 ]
Zrobilem klapke przeczyscilem zlozylem VIS ustawil sie wiec silnik dziala prawidlowo ..
Zobaczymy po paru odpaleniach , bledy skasowac jeszcze musze ale mnie tak zona dzis gonila ze nie zdazylem
Jutro to zrobie i dam znac czy sie pojawiaja
[ Dodano: Pią Mar 18, 2011 08:23 ]
Bledy skasowalem, aktualniepo 2 odpaleniach i paru kilometrach BLEDOW nie ma
Oby tak dalej ...
Jak bedzie ok zostanie mi zamowic uzywany kolektor bez VIS w dobrym stanie to zlikwiduje rowniez pomruk jaki wystepuje kolo 2700 obrotow mnie tam on sie podoba ale wiem ze to luzy na lopatkach od wyrobienia .
Poczekam jeszcze pare dni i zamawiam catch Oil ...
można by to jakoś ładnie opisać, może być zrobił porade z fotami itp? przydatne info i o mikrostykach i o silniczku z zamka, pasowałoby to podpiąć do workshopa gratki!
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
ciekawe, bo identycznie wyglądające silniczki są ( a przynajmniej były) montowane w zabawkach np samochodziki jeżdżące dookoła plastikowego toru ale pewnie inne dane techniczne mają, ale to i tak ciekawostka
Problem jest z kolektorem ktory ma wyrobione oczka Osi Klapek i to one wpadaja w drgania i halasuja mozna by je czyms jakos uciesnic ale to zrobie jak zdejme kolektor
[ Dodano: Pią Mar 18, 2011 15:10 ]
Cytat:
Dla mnie ELM 327 1.4 K-line jest jak narazie wystarczajacy ..
Programy PCMscan (mnie dziala tylko 2.1.1 predkosc 9600) i Scantool(kazdy- przy ustawieniu predkosci 38k Tx&Rx) jak na dzis mi wystarczyly aby odczytac bledy i kasowac .
np.
Czujnik walka
VIS
Przewody zaplonowe - posrednio przez pokazanie problemow zaplonu .. ale trafil idealnie ...
Napisal mi Problemy zaplonu na pierwszym cylindrze i sie okazalo ze wlasnie na tym cylindrze przy cewce przewod zasniedzial mocno ...
Jak dla mnie narazie styka ten interface oczywiscie monitoring obrotow temperatury wody itd cisnienia czasy wttryskow wszystko jest ..
[ Dodano: Pon Mar 21, 2011 01:04 ]
No minelo juz pare odpalen i kilometrow
Bledow zadnych nie ma jeeeee
Teraz zostalo mi zamowic uszczelki zdjac kolektor oczyscic i zalozyc catch oil
Zrobie foto
[ Dodano: Pon Mar 21, 2011 21:11 ]
Nie moge znalezc uszczelek chce je wymienic jak juz zdejme kolektor ssacy
[ Dodano: Wto Mar 22, 2011 08:32 ]
hmm okey lece moze zdaze przed praca
[ Dodano: Wto Mar 22, 2011 08:33 ]
A jak nie teraz to po pracy do 18:00 sa a ja do 17:00 pracuje
[ Dodano: Sro Mar 23, 2011 08:38 ]
Zamowilem
[ Dodano: Czw Mar 24, 2011 19:44 ]
Mam juz dzieki .. zobaczymy czy bedzie pasowac
[ Dodano: Sob Mar 26, 2011 20:35 ]
Pogoda nie dopisala moze jutro
Jestem juz w trakcie ladnego opisu tego co robilem ... i linkow oraz cen czesci .
Zastanawiam sie co mozna jeszcze poprawic jak juz zdejme kolektor ssacy Napewno poprawie i wymienie rurki termostatu bo ich nie wymienialem jak robilem termostat .. ale co jeszcze ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum