Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Mam Rovera z 1998r. 1,4 16V na tylnej klapie jest seria 200 natomiast w dowodzie jest jako 25. Jak to jest z tymi seriami. Wyczytałem, że R25 był produkowane dopiero od 12.1999 roku.
Druga sprawa to sprawdzałem VIN na specjalnych stronach i wychodziły błędy. Pokazywało jedynie rok produkcji, Rover i tyle. Gdzie ewentualnie to sprawdzić, na jakiej stronie. Tu na forum nie działa sprawdzanie.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 00:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 00:22
Hmmm... w 98 roku jeszcze nie produkowano 25-tek. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to błędy w dokumentach, które przepchnięto przez urzędy.
Mi chodziło o przekładkę silnika / nadwozia. Jeżeli samochód jest mocno bity, a silnik, osprzęt i wnętrze jest w dobrym stanie, kupuje sie pake i przekłada się w nią stary silnik i wnętrze. Dowód zostawia się od nowszego i voilà.
No tak, ale numer Vin w komorze silnika jest ten sam co na tabliczce przy drzwiach (po otwarciu drzwi) wszystko się zgadza. Miałem problem ze znalezieniem opisu vin tego samochodu w popularnych wyszukiwarkach vin nic nie znalazło lub pokazało że błedny. Dopiero na forum GB znalazłem tylko opis i się wszystko zgadza ze stanem, a mianowicie:
SARRF MWHMWD
M= trim class (214Si)
W = body style (5 doors)
H = engine (1400cc 16V)
M = transmission (manual 5 speed LHD)
W = year of build (1998)
D = Assembly plant (Longbridge)
ale dalej nie można VINu znaleść do tego samochodu (zobaczyć historie itp.).
Samochód sprowadzony z Niemiec i tam w dokumentach niemieckich (Dowód i Karta) jest ten numer Vin oraz w miejscu typ/model Rover 25.
Problem w tym, że Rover 25 jest produkowany od 12.1999r, a ten wyprodukowany jest 03.1998r (na tylniej klapie jest Rover 200). Poza tym Rover 25 ma już inny przód (ten ma typowy jak R200).
O co tu chodzi. Ma ktoś pomysł?
Znalazłem coś takiego:
"W związku z niezadowalającą popularnością modelu 200 w 1998 roku rozpoczęto prace nad faceliftingiem. Samochód miał się upodobnić do nadchodzącego modelu 75. Z tego też powodu zdecydowano się na zmianę nazwy...."
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 21:57
lukpab napisał/a:
Co to znaczy "poprzedni własciciel robił przekładkę"?
Czy to jest ok?
Po numerze nadwozia wyjdzie czy jest LHD czy RHD. Ponadto co jeszcze mówi VIN? Jakie 2 znaki znajdują się bezpośrednio przed 6-cio cyfrowym numerem?
[ Dodano: Pią Mar 18, 2011 21:49 ]
rovek napisał/a:
Mi chodziło o przekładkę silnika / nadwozia. Jeżeli samochód jest mocno bity, a silnik, osprzęt i wnętrze jest w dobrym stanie, kupuje sie pake i przekłada się w nią stary silnik i wnętrze. Dowód zostawia się od nowszego i voilà.
Dowód zostawia się ten, który jest. Angliki kupowane na aukcjach firm ubezpieczeniowych najczęściej nie mają dokumentów. Samochody z dowodem V5 są automatycznie droższe, a jeśli ktoś kupuje na części, nie będzie płacił więcej za sam kwit.
[ Dodano: Pią Mar 18, 2011 21:54 ]
lukpab napisał/a:
Znalazłem coś takiego:
"W związku z niezadowalającą popularnością modelu 200 w 1998 roku rozpoczęto prace nad faceliftingiem. Samochód miał się upodobnić do nadchodzącego modelu 75. Z tego też powodu zdecydowano się na zmianę nazwy...."
Rozpoczęto prace w 1998... Pierwsze egzemplarze weszły do sprzedaży pod koniec roku 1999 (YD - rok modelowy 2000).
[ Dodano: Pią Mar 18, 2011 21:57 ]
A technicznie jest to 2-setka, czy 25-ka? Ma kopułkę i palec rozdzielacza? Czy kolektor jest 4-2-1, czy 4 w puchę? Klamki wewnętrzne proste, czy pod kątem? Licznik przebiegu na rolkach czy wyświetlacz?
Po numerze nadwozia wyjdzie czy jest LHD czy RHD. Ponadto co jeszcze mówi VIN? Jakie 2 znaki znajdują się bezpośrednio przed 6-cio cyfrowym numerem?
Numer Vin: SARRFMWHMWD...... Chyba jest LHD, czyli wersja europejska?
[ Dodano: Pią Mar 18, 2011 21:57 ]
A technicznie jest to 2-setka, czy 25-ka? Ma kopułkę i palec rozdzielacza? Czy kolektor jest 4-2-1, czy 4 w puchę? Klamki wewnętrzne proste, czy pod kątem? Licznik przebiegu na rolkach czy wyświetlacz?[/quote]
A technicznie jest to 2-setka, czy 25-ka?
z tego co widzę 2-setka. Ma zderzak przedni jak 200. Poza tym numer Vin mówi ze to jest 214Si.
Ma kopułkę i palec rozdzielacza? nie wiem
Czy kolektor jest 4-2-1, czy 4 w puchę? nie wiem
Klamki wewnętrzne proste, czy pod kątem? chyba proste
Licznik przebiegu na rolkach czy wyświetlacz? na rolkach
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 23:40
Jak na mój gust powstał jakiś galimatias papierkowy i tyle.
[ Dodano: Pią Mar 18, 2011 23:40 ]
W sensie masz normalną 2-setkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum