Maglownica od niczego (możesz założyć z 25 - ale będzie miała trochę inne przełożenie i może lekko obcierać błotniki na pełnym skręcie - widziałem na jakimś angelskim forum dyskusje na ten temat). Wahacz to standard. Pompa hamulcowa, serwo i abs są identyczne w 160 jak w 1,4 więc pewnie będą takie same jak w 25. (ABS jest na pewno taki sam, serwo i pompa nie dam sobie głowy uciąć.
A dużo roboty z wyjęciem tego? Bo sama listwa jest OK, tylko jest źle założona, tzn. jest przesunięta o kilka ząbków i samochód trochę mocniej kręci w prawo niż lewo. Na drążkach już nie ma więcej regulacji. Przy okazji może bym wymienił łożyska i uszczelniacze...
Maglownica ponoć pasuje od rovera 25, tylko że tam są założone krążki plastikowe, które robią za blokadę. W związku z tym pytanie, ile razy można obrócić kierownicą w MG ZR 160? 1,5 ; 2 czy 2,5 obrotu (w każdą ze stron)?
Sprawdzę to Ci napiszę, ale najwcześniej dam radę jutro po południu, ZTCW nie ma jakiejś dużej różnicy, na pewno ZR jest trochę bardziej bezpośredni układ.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Mar 20, 2011 12:26
pgrad napisał/a:
Maglownica ponoć pasuje od rovera 25, tylko że tam są założone krążki plastikowe, które robią za blokadę. W związku z tym pytanie, ile razy można obrócić kierownicą w MG ZR 160? 1,5 ; 2 czy 2,5 obrotu (w każdą ze stron)?
Hmmm... są są tylko krążki ograniczające, skąd się bierze lepsza reakcja na ruch kierownicą i fakt, że tego samego skrętu trzeba wykonać mniejszy ruch kierownicą?
No właśnie napisałem że najpewniej różnią się tylko tymi krążkami. Skoro znasz temat to może wiesz gdzie one się znajdują dokładnie. Bo u mnie kierownica w prawo da się kręcić bardziej niż w lewo i koło obciera jak skręcę na max w prawo (2,5obr.). Gdzieś wyczytałem, że kierownica w mg zr 160 powinna się obracać o 1,5 obrotu w każdą ze stron, ale chciałem wiedzieć to na 100%. Maglownica chodzi ciężej niż w mojej 45, ale kapcie są też szersze... Chcę zdemontować w najbliższym czasie ten magiel tylko nie wiem co przy okazji trzeba odkręcić i gdzie znajdują się te krążki, czy wewnątrz magla, czy gdzie? Zestaw regeneracyjny kosztuje grosze to sobie sam powymieniam te uszczelki (różnica 450zł między serwisem a robotą na własną rękę-warto zaryzykować). Ciekawe czy da się zdobyć nowe krążki, bo jak nie to będzie trzeba zrobić formę i dorobić samemu...
W moim roverze moge krecic kierownice nie palcem , a nawet nosem, tak lekko chodzi.
Przyczyna tego jest zapewne jakas awaria w maglownicy, wiecie moze czy da rade to jakos samemu ogarnac? jak tak to w jaki sposob?(tzn jakie czesci w niej by trzeba bylo wymienic)
Bo jazda bokami moze i jest fajniejsza bo kontre w momecie sie kreci,ale jazda na trasie to ciagla uwaga na kierownice, ktora i przy 100km/h mozna jednym palcem w momecie zakrecic
Czy do MG ZR 160 będzie pasować maglownica od ZR 1.4? Zależy mi na tym żeby kierownica chodziła tak samo, nie o to czy da się zamontować.
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 25, 2011 11:45
Bedzie pasowala ale jest inne przelozenie. W ZR 160 masz 2.6-2.7 obrotu od-do + organicznik. W kazdym innym ZR i R25/45 jest ok. 3 obrotow i moze kolo ocierac o nadkola przy pelnym skrecie. Mozesz maglo wsadzic od R25/R45 ale bedzie troszke mniej bezposredni uklad i troszke inne wrazenia za kolkiem - natomiast do manewrow na parkingu ta druga maglo jest duzo przyjemniejsza. BTW maglownica dedykowana do VVC jest praktycznie nie do dostania na rynku wtornym w pl - takze towar deficytowy
Już się dowiedziałem. Maglownice są takie same w zr benzynowych. Nr magla do mg zr benzynowych to qab000190. Do niektórych montowano qab000180 ale to chyba tylko na początku produkcji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum