i info: " różnie była montowana półoś w tych autach
Trzeba sprawdzić który przegub jest po której stronie w Pana aucie". Czy ktoś orientuje się który przegub będzie ok?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 09:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli mówisz o lewym przegubie siedząc za kierownicą to będzie ten z pierwszej aukcji. Jest on połączony z wałkiem pośrednim więc musi mieć "otwór" na tenże wałek.
Jeśli chodzi o przeguby nie kupuj żadnego badziewia.
Lepiej zapłacić trochę więcej i kupić coś porządnego.
Zmieniałem przeguby ZEWNĘTRZNE i czeka mnie kolejna wymiana, bo już się jeden z nich tłucze. Tak właśnie chciałem zaoszczędzić. Sprzedawca zarzekał się, że są dobrej, jakości
a ja pojeżdziłem na nich zaledwie rok.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 23:31
Ja jakiś czas temu szukałem do sdi i była katastrofa, do benzyny też jest ciężko niestety
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 23:36
bastek napisał/a:
Ja jakiś czas temu szukałem do sdi i była katastrofa, do benzyny też jest ciężko niestety
Do klekota jest faktycznie trudno. Do benzyny wystarczyło zadzwonić do 2-3 hurtowni i nie było problemu. Jedyny problem był taki, że jedna strona była dostępna w tańszych i droższych wersjach. Druga natomiast tylko w droższej, bardziej renomowanej wersji.
Druga natomiast tylko w droższej, bardziej renomowanej wersji.
Bo "podobno się nie psują", ale jak życie pokazuje coraz częściej się sypią.
Ja u siebie zmieniałem, ale wrzucałem używki. Jak napisał _papa_ siedząc za kierownicą po lewej stronie masz długą półoś, a po prawej krótką.
Jest jeszcze jedno pytanie. Czy to na pewno przegub? Rozumiem, że przy puszczaniu sprzęgła na 1 słyszysz lekkie puknięcie? Ja tak miałem i po zmianie przegubu nic się nie zmieniło, kolega tak ma w Accordzie i też się nie zmieniło, pukało dalej. Potem koledze wysypała się skrzynia i po wymianie skrzyni problem ustał.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Pią Mar 25, 2011 01:44
Perez napisał/a:
Rozumiem, że przy puszczaniu sprzęgła na 1 słyszysz lekkie puknięcie? Ja tak miałem i po zmianie przegubu nic się nie zmieniło, kolega tak ma w Accordzie i też się nie zmieniło, pukało dalej. Potem koledze wysypała się skrzynia i po wymianie skrzyni problem ustał.
bo to różnicówka tyka, przerabiałem ten problem w Crxie
Jest jeszcze jedno pytanie. Czy to na pewno przegub? Rozumiem, że przy puszczaniu sprzęgła na 1 słyszysz lekkie puknięcie?
U mnie obiaw jest inny przy kręceniu kierownicą tak przy 45 stopniach słychać stuknięcie, jak złapię za pół oś i poruszam od i do koła jest luz i słychać to samo stuknięcie. Na początku wymieniłem przegub zewnętrzny ale nic się nie poprawiło, pojechałem do mechanika który wymieniał i stwierdził że trzeba jeszcze wewnętrzny zmienić.
Ja tak miałem i po zmianie przegubu nic się nie zmieniło, kolega tak ma w Accordzie i też się nie zmieniło, pukało dalej
Przy bardziej intensywnym eksploatowaniu wyrabia się mechanizm różnicowy. podobno tworzą się luzy gdzieś na łożyskach (a przynajmniej tak twierdzi mój mechanik) Nie wpływa to na eksploatację poza wiadomym stukaniem podczas ruszania.
Oj ma i to niestety spore, może zrobić akuku i po skrzynce tak jak niżej na foto w skrzyni L3 z crxa
No ale to była skrzynia od crx'a w N2C4 nie musi nic takiego się stać. Ja tak jeżdżę już trzeci rok i nic negatywnego poza lekkimi stukami nie ma. Wiadomo z czasem trzeba będzie to naprawić/wymienić.
_papa_, w moim aucie pukało 5 lat, auto zazwyczaj jeździło z pedałem w podłodze z samych świateł od 1 zaczynając, więc skrzynia dostawała po pupsku i nic się nie działo, auto sprzedałem i następny właściciel też tak jeździ i nic się nie dzieje, ale koledze w Accordzie zaczęło pukać i niedługo po tym wymieniał skrzynię, ale nie wiem czy to od tego padła skrzynka, a kolega jeździ baaaaardzo spokojnie.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Witam ..poszukuję przegub wewnętrzny do Rover 400 poj.2.0l benzyna rok prod.1998 o wymiarach :
od strony półosi: 25
od strony skrzyni 29
uszczelniacz 40
jeśli ktoś posiada jakieś kontakty do firm zajmujących się sprzedażą takich przegubów to prosiłbym o wysyłanie na gg nr:7500220
...po prostu nigdzie nie mogę dostać takiego przegubu...bynajmniej do benzyniaka ...z góry dzięki
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
ok dzięki ...lecz jak widać po wymiarach przegubu jest on trudny do zdobycia ...obdzwoniłem większość firm a jak mają to tylko do TDI ...także do benzyniaka trudno o taki przegub..ale nic bede próbował w toma team....jeszcze raz dzieki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum