Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam Przymierzam się do regeneracji moich zacisków w roverku ... Co trzeba wymienić Chcę je wypiaskować i pomalować. Widziałem, że w roverku mam tłoczki puste w środku i na to przychodzi blaszka, a w innych są pełne, tzn. jest tak jak by krzyżyk (rowki) Czym się różnią Latem jak będzie jakiś przypływ lepszej gotówki chcę założyć tarcze wentylowane, teraz mam lite ... czy moje zaciski nadal będą dobre do wentylowanych
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 14, 2011 22:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przepraszam za pomyłke .... moje tarcze są wentylowane ale chce je zamienić na nawiercane lub nacinane .... czy to nie będzie problem dla moich zaciskólw Ojj jestrem już dzisiaj zmęczony
wachu990 w takim razie nie będzie problemu, jeśli masz wentylowane to nawiercane/nacinane bez niczego będą pasować. Ja mam założone Mikoda GT (nacinane/nawiercane)
Nie mam porównania bo ja miałem tarcze lite a zakładając zaciski i jarzma do wentylowanych założyłem od razu nacinane/nawiercane. Jeśli chodzi o samo hamowanie to kup sobie klocki FERODO FDB613 a będziesz zadowolony
[ Dodano: Pon Mar 14, 2011 23:01 ]
te klocki przegrzewały mi tarcze lite ale hamowały niesamowicie
Teraz przy komplecie tarcze mikoda gt i klocki FERODO FDB613 nie mam problemów
Witam,
też zastanawiam się nad montażem nacinanych tarcz ale te Mikody GT mają rzeczywiście świetną cenę, dożywotnią gwarancje i do tego polskie. Wcześniej brałem pod uwagę Zimmermanny Sport lub EBC Ultimax co jest zupełnie inną klasą cenową. Czy może ktoś się wypowiedzieć o którymś z tych 3 modeli tarcz? Czy tarcze nacinane/nawiercane są o dużo głośniejsze w porównaniu do gładkich?
O mikodach coś tam słyszałem że są fajne.
Co do głośności. Jakoś nic specjalnego nie słyszałem podczas hamowania ale to w Skodzie a nie R.
Opinie są właśnie różne... ale o Zimmermann'ach, które pękają czy o EBC, które krzywią się - też pełno
Chciałbym polepszyć trochę hamulce 262 w ZR bez swapowania na 282. Obecne tarcze z przodu mam krzywe i do wywalenia
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 25, 2011 22:13
ownstlr napisał/a:
Witam,
też zastanawiam się nad montażem nacinanych tarcz ale te Mikody GT mają rzeczywiście świetną cenę, dożywotnią gwarancje i do tego polskie. Wcześniej brałem pod uwagę Zimmermanny Sport lub EBC Ultimax co jest zupełnie inną klasą cenową. Czy może ktoś się wypowiedzieć o którymś z tych 3 modeli tarcz? Czy tarcze nacinane/nawiercane są o dużo głośniejsze w porównaniu do gładkich?
O Mikodach czy EBC nic nie powiem, bo nie stosowałem. Ja mam Zimmerman (wiercone) w Cabrio i National Performance w ZS'ie. Cabrio jeździ na Zimmermanach 3 lub 4 rok (nie pamiętam). nie pokrzywiły i nie popękały. Coprawda, nie są one jakoś szczególnie narażone na ekstremalną jazdę (bo nie auto do tego). Trzeba jednak przyznać, że co jakiś czas zdarza mu się hamowanie z 200 km./h. Jeśli dobrze pamiętam, mam je założone z klockami ATE (ale głowy nie dam, bo to dość dawno było ).
W kwestii głośności. Mam wrażenie, że pierwsze hamowanie ruszeniu jest trochę głośniejsze. Przy normalnej jeździe kwestia większej głośności (jeśli występuje) jest niezauważalna/pomijalna. Przy mocnym hamowaniu słychać wyraźne szorowanie. Jest ono bardzo wyraźnie słyszalne... jednak podczas bardzo ekstremalnego hamowania myślisz raczej o czymś innym niż to, że słychać szorowanie klocków po tarczach
Aaaa!! Wydaje mi się, że głośniejsze są tarcze rowkowane niż wiercone. W Cabrio nie zauważyłem/usłyszałem "szorowania".
Aaaa!!! EBC z tymi dołkami zamiast otworów wygląda jak tuningowa imitacja, a nie poważne tarcze hamulcowe.
Ja mam Zimmermann`y ale normalne i według mnie tarcza spoko. Z klockami mintex robi robotę. Tylko ja mam je nieco ponad rok.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Mar 26, 2011 06:55
ownstlr napisał/a:
Dzięki za odpowiedzi ... zdecyduję się chyba na Zimmermann'y Sport 262, a jeżeli mi nie starczy to będą Brembo Max
Mam tylko jedną wątpliwość, jeśli chodzi o profesjonaność tarcz Zimmerman. Wszystkie tarcze wiercone lub rowkowane są oznaczane lewa - prawa. W sensie rozmieszczenie rowków/otworów jest przemyślane pod kątem kierunku obracania się tarczy. Jedynie Zimmerman nie ma w zestawie lewej i prawej tarczy, a dwie identyczne w komplecie.
ja mam z przodu tarcze mikoda GT (nacinane nawiercane) nie hałasują hamują ok, ogólnie nie ma problemu, z tyłu mam tarcze chyba textara nacinane które mają być montowane odwrotnie niż by się mogło wydawać i te mi hałasują, zobaczę jak będzie po wymianie klocków będzie z głośnością...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum