Wysłany: Pon Mar 28, 2011 20:18 [R400] Dziwne zachowanie płynu w zbiorniczku wyrównawczym
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam!
Jak powinien wyglądać poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Kiedyś poziom miałem stały z minimalnymi wahaniami. Ale jakiś czas temu musiałem oddać auto do naprawy i mechanik sierota gdzieś zgubił oryginalny korek do zbiorniczka. Na szczęście zamontował mi jakiś inny pasujący. Od tego czasu zauważyłem, że po jeździe płyn praktycznie znika ze zbiorniczka. Powoli odkręcając korek słychać świst uchodzącego powietrza, a z układu wylewa się płyn i wypełnia zbiorniczek do właściwego poziomu. Co to może oznaczać? Boję się, że świadczy to o bardzo wysokim ciśnieniu w układzie, takim, że wtłacza płyn w przewody (są gumowe więc trochę rozciągliwe).
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 20:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mimo, że mechanik wkręcił inny "pasujący" korek to nei znaczy że jest dobry. W korku jest zaworek, który otwiera się pod określonym ciśnieniem, i dla różnych układów ta wartość ciśnienia może być różna, a cholera wie z jakiego auta mechanior Ci wsadził korek?
Ja najpierw kupił bym odpowiedni korek i obserwował jak będzie się zachowywało autko
Też myślę, ze to wina korka. Może zawór w nim jest uszkodzony i nie puszcza ciśnienia. Ale z drugiej strony jeśli zawór otwierałby się to ubywałoby płynu bo uchodziłby przez ten zawór
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum