Może komputer błędów nałapał? Można by zrobić adaptacja komputera, chyba tak to się nazywa, musisz na jakiś czas odłączyć akumulator z 2-3 godziny, potem go podłączyć, nie zapomnij o synchronizacji immobilajzera, bo samochodu nie odpalisz, i odpalić silnik i pozwolić mu pracować dopóki nie załączy się wentylator chłodnicy, potem trzeba by zrobić parę kilometrów. Tak to chyba wygląda jeśli dobrze pamiętam. Nie sądzę, żeby pomogło, ale spróbować można
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 12 Skąd: Kowalewo Pom.
Wysłany: Nie Kwi 03, 2011 17:35
Więc panowie.. zrobiłem tak oddałem auto do gazownika na przegląd gazu, po czym on zdiagnozował "zatarty silniczek krokowy" więc zamówiłem.. na wszelki wypadek zamówiłem nową cewkę zapłonową, bo do starej nie mam jakoś zaufania.. termostat, bo nie trzyma temp. podczas jazdy.. pompka paliwa bo stara może nie podawac takiego ciśnienia jak być powinno.I zostało sprawdzone ciśnienie na cylindrach i symetrycznie pokazuje 12 atmosfer. I teraz pytanie czy tyle atmosfer jest ok. jak na ten silnik?? bo z tego co doczytałem powinno być 14 ..
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 12 Skąd: Kowalewo Pom.
Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 15:40
Jak odbiorę auto, od kolegi mechanika to zobacze. jak będzie chodziło i ile gazu będzie paliło.. bo ostatnio jak zatankowałem za 90zł prawie 40L to po przejechaniu 150 km nie miałem połowy zbiornika.. to chyba dużo!!..
[ Dodano: Pon Kwi 11, 2011 11:54 ]
Więc odebrałem auto i.. dodatkowo została wymieniona cewka, bo miała przebicie i czujnik położenia wału. Po za tym została wgrana nowa mapa dawkowania gazu i pali mi teraz ok 12l/100km i naj prawdopodobniej auto ma nie szczelny układ dolotowy i łapie fałszywe powietrze bo na paliwie nie chodzi prawie wcale.. dławi sie i gaśnie i na wszelki wypadek zamówiłem kolektor ssący wraz wtryskiwaczami bo mogą być zapieczone od gazu i zamiast rozpylać to leją paliwo i wymienie czujnik od przepustnicy.. Ale za to na gazie nawet ładnie chodzi tylko że na wolnych obr. chodzi nie równo.
[ Dodano: Sob Kwi 30, 2011 15:40 ]
Noo.. autko zrobione w końcu .. ale po za tym że wymieniłem cały układ zapłonowy to sie okazało że wtryski były zapieczone, dziurawy kolektor ssący i przepustnica z czujnikem.. wynienione zostały te częśći i oczywiście nowa uszczelka pod kolektor ssący.. i chodzi na dotyk i został mi rozrząd do zrobienia bo rolka napinacza głośno chodzi i sprzęgło.. Reasumując co było wymienione: (Układ zapłonowy)- cewka, kable, kopułka, palec, świece. (Układ paliwowy)- pompa wraz z pływakiem, listwa z wtryskiwaczami. (Układ dolotowy)- kolektor ssący, pzepustnica z czujnikiem, silniczek krokowy, filtr pow. Dziękuje wszystkim za cenne wskazówki Pozdrawiam
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 12 Skąd: Kowalewo Pom.
Wysłany: Pią Lis 04, 2011 00:30
kolektor ssący z listwą wtryskową z alllegro 50zł okazyjnie, cewka 140zł, kopułka 60zł, palec 30zł, kable ok80zł, przepustnica 60zł, świece ok 50zł, silniczek krokowy 100 użuwany, no i koszt uszczelek ale tego nie pamietam..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum