Ja jednak jestem skłoniony ku NGK, staram się unikać podzespołów Bosha do samochodu. Czyli z NGK tylko te RC-RV414 się nadadzą?
A to błąd, ponieważ niektóre elementy Bosch produkował na pierwszy montaż i nie ma nic lepszego. Nie dotyczy to coprawda przewodów WN, jednak takie generalizowanie nie rozwijającego nie przynosi.
[ Dodano: Sro Mar 30, 2011 08:06 ]
pistolet napisał/a:
Ja tez jak wysiadam z auta to zamykając drzwi przy ich dotknięciu przeskakuje na mnie ładunek. Zbieg okoliczności chyba, bo zaczęło to występować dopiero jak wyjąłem i polutowałem poprawnie wiązkę tylnej klapy. Podobno po słuchaniu wcześniej radia - to jest naturalny objaw, choć mnie to troszkę drażni.
[ Dodano: Wto Mar 29, 2011 11:26 ]
A co do przewodów zapłonowych do mojego R to jeszcze chciałem spytać o Champion LS-480/190. Czy to jest godne polecenia, czy już nie kombinować i brać tylko NGK?
ZTCP przewód na cewkę powinien mieć prostą końcówkę. Te przewody (dokładniej przewód cewka->kopułka) jest do kanciaka (z cewką w kształcie puszki.
tak mi szarpało jak bylo wilgotno i szarpal takze przy puszczaniu gazu teraz juz to mineło mialem strasznie stare kable mialy moze z 5 lat dodam tez ze wymienilem cewke i swiece i wszystko to moze sie przyczyniło do szarpania
ok odeslalem mu te kable i czekam na te dobre ,chciaz mysle ze sparwa jest juz wiadoma ze to potencjometr gazu w wiazce jest gdzies przetarty i dlatego tak sie dzieje ,ale kable wymienie dla pewnosci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum