Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 18:34
ale mam dylemat bo sciagnałem gorna obudowe z wałakami czyli wszystko zostało na miejscu vvc nie rozbierałem ale jak ustaiwe otwory obu vvc to nijak mi pasuje znak na wałku poprzedni własciciel zle zlozył? jest to mozliwe?
Nie pomogę Ci więcej. Jak kupiłem auto musiałem zmeinic uszczelke w tym tłoczku od faz rozrządu, więc przegrzebałem całą literaturę, ale w końcu się okazało że da się zdjąc ten grzybek, bez ruszania VVC. Na pewno możesz spytać PHJowi, Pawła Midowicza albo Mariusza z Warszawy, albo kogoś kto w poprzednim wątku robił, Sachar czy Lopez przeszli przez temat z sukcesem.
ciasno. Powinieneś tak wszystko zamontować żeby po ustawieniu (z założonym tłoczkiem) odpowiednio otworów montażowych mechanizmów vvc wysokość widocznej części pnia tłoka wynosiła ok 42mm.
Jeżeli nie rozbierałeś mechanizmów vvc to nie powinno być problemu.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 18:54
a i chłopaki co to moze byc zrobiłem silnik odpala normalnie ale nie berdzo chce sie krecic do 7 tys a jak jest ciepły ledwo do 3 zle ustawione fazy czy co :(pomocy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum