Do pełnej diagnostyki Roverków służy Testbook T4 (komputer serwisowy). Wszelakie inne wynalazki przynajmniej w moim przypadku przekłamywały niektóre błędy.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
[ Dodano: Pią Kwi 10, 2009 15:04 ]
Najlepiej podjedź w jakiś weeckend na spot jak Roverkowicze organizują. Mariusz podobno często jest...może weźmie kompa.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
sorry za odświeżenie tematu ale mam pytanie.Czy ten t4 to jest całe urządzenie? Mariusz jak mi robił kiedyś diagnostykę to wyglądało mi to na zwykłego laptopa
ak masz kogoś z interfejsem do BMW to zdiagnozujesz ECM, BCU, LSM i
a czy mając taki zestaw da radę zdziałać coś z BCU? np. zmiana szyb elektrycznych europa/anglia zmiana klimy z klimatronika na ręczną i wpisać kluczyk? bo pisałem 2 krotnie PW do jednego z forumowiczów, ale nie otrzymałem odpowiedzi
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 14:56
longer86 napisał/a:
a czy mając taki zestaw da radę zdziałać coś z BCU? np. zmiana szyb elektrycznych europa/anglia zmiana klimy z klimatronika na ręczną
Myślę że tak. Podpytaj MaReK co widzi dokładnie jego INPA w BCU. INPA/EDIABAS jest częścią składową oprogramowania T4 Testbook. CDT/CDTi silnik zdiagnozuje tylko i wyłącznie interfejs dla BMW z CAN. Jest też w sprzedaży interfejs do BMW z DS-2, ale nie interesowałem się czy na 100% obsłuży R75.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum