Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 23:07 [R75] Problem z otwierającym się cały czas autem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam. Około pół godziny temu podczas bardzo wietrznej pogody zaobserwowałem zapalenia i zgaśniecie (takie jak przy zamykaniu samochodu) świateł awaryjnych. Po podejściu do auta zauważyłem że jest otwarty i gdy go zamykam od razu bądź za chwilę otwiera się znowu, chwilami gdy próbowałem go zamknąć kilka razy w pewnym momencie nie było już na to możliwości za to słychać było "basowe odgłos" alarmu. Również sytuacji nie zmieniło odłączenie akumulatora na 10 minut. Czy ktoś może mi udzielić informacji co się stało i jak można temu w miarę szybko to naprawić?
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 18:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 23:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dioda miga a auto potrafi się otworzyć również wtedy gdy nie ma w pobliżu kluczyka, co ciekawe podczas jazdy też się otwierał a gdy zamknąłem go przyciskiem obok awaryjnych, również otwierał się sam
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 13:33
jak zamyka sie kluczykiem , to odlączyłbym odbiornik sygnałów pilota (jest w tunelu obok ręcznego)albo bezpiecznik od centralnego F14. Może dostała się wilgoć do sterownika komfortu BCU ,jak to się dzieje podczas odgrzybiania klimy pianką .
nie ma różnicy czy zamykam kluczykiem czy pilotem i tak się od razu otwierał, o dziwo teraz przestał ale nie chcę tego zostawiać bo w nocy może być różnie. A co do zamków na początku zamykają się wszystkie ale po kolejnych próbach potrafi się zamknąć tylko jeden,ale najczęściej wszystkie. I jak rozwiązałeś sprawę w 600-tce ?
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 14:48 ]
SeniorA napisał/a:
jak zamyka sie kluczykiem , to odlączyłbym odbiornik sygnałów pilota (jest w tunelu obok ręcznego)albo bezpiecznik od centralnego F14. Może dostała się wilgoć do sterownika komfortu BCU ,jak to się dzieje podczas odgrzybiania klimy pianką .
Nie czyściłem wcale klimy a tak jak pisałem wcześniej nie ma różnicy czy otwieram kluczykiem czy pilotem wiec odłączanie sygnału pilota robi tutaj róznicę?
Jak radzi SeniorA, najpierw odłączyć odbiornik sygnału pilota i obserwować. Bardzo prawdopodobne że to właśnie on.
Tak właśnie zrobiłem i będę obserwował
[ Dodano: Pon Kwi 11, 2011 10:59 ]
kris-tofer napisał/a:
miałem podobnie, rozwalił się guziczek w pilocie i cały czas był wciśnięty i otwierał auto/pisałem o tym na forum..
A co do tego to już wcześniej napisałem że nie jest w ogóle mu potrzebny mu kluczyk do otwarcia się
[ Dodano: Sro Kwi 13, 2011 17:13 ]
Wyłączyłem odbiornik sygnału i po obserwacji widzę że się nie zdarzyło żeby się sam otworzył. Wiec coś jest z tym odbiornikiem nie tak, to co można by teraz z tym zrobić??
[ Dodano: Wto Kwi 19, 2011 17:11 ]
VMatas napisał/a:
Jak radzi SeniorA, najpierw odłączyć odbiornik sygnału pilota i obserwować. Bardzo prawdopodobne że to właśnie on.
Zrobiłem tak i podziałało, wiec jest coś nie tak z tym odbiornikiem tylko co można teraz z tym zrobić?
Trudno powiedzieć co można z nim zrobić.. Schematów nie ma i nie będzie. Jedynie co można zrobić to wyciągnąć płytkę i obejrzeć wizualnie - możne gdzieś płytka zaśniedziała lub w kostka - a jak nic nie widać to szukać elektronika chętnego do polowania w nieznajomym lesie..
Użyj szukajki i poszukaj na forum. Gdyby nie udało się naprawić...
Pamiętam wpis, iż wystarczy wymienić odbiornik na inna sprawną używkę.
Głowy jednak nie dam.
z tego co pamiętam, to odbiornik jest tylko odbiornikiem i nie są w nim zapisane żadne indywidualne informacje- ale lepiej znaleźć tamten temat. Ja chwilowo nie mam czasu szukać
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 09:43
Wymieniałem płytkę odbiornika. Nic nie trzeba robić - tylko podłączyć sprawną. Ja musiałem synchronizować piloty, bo mój stary odbiornik w ogóle nie działał. Synchronizację robi się samodzielnie bez konieczności podpinania się pod jakikolwiek komputer. Jedyny problem to mieć płytkę odbiornika, o której wiadomo, że jest dobra.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum