ciekawe czy komplet siedzen i boczków z brm jest cięzki do zdobycia i jak to droga impreza jest
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 22:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 22:17
Jest, jest i w Anglii za darmo tego nie chcą oddać... mało tego wiele z akcesoriów produkowanych w Anglii do ZR'ów, stylizowane są na BRM'a (tylko n.p. z czarnej skóry przeszytej żółtą nicią). Widziałem też kilka ZR'ów, w których cały środek zaapliowany był z BRM. Próbowałem kupić parokrotenie, jednak jak by nie patrzeć wychodziło 200-300 funtów za cały komplet (+ wysyłka do Polski), która też tania by nie była
Te fotele na aukcji z tego co widze są jak z Vi tyle że obite ładna skóra. Myśle ze za kilka tyś PLN spokojnie ktoś by się podją zrobienia od podstaw na wzór BRM... Pytanie kto i za ile
To są oryginalne dokładki, tylko pasują najlepiej do ZR'a "w pełnej listwie" tzn. z progami. W rajdówce takie właśnie będę miał
[ Dodano: Czw Kwi 14, 2011 08:59 ]
Ronald napisał/a:
Te fotele na aukcji z tego co widze są jak z Vi tyle że obite ładna skóra. Myśle ze za kilka tyś PLN spokojnie ktoś by się podją zrobienia od podstaw na wzór BRM... Pytanie kto i za ile
Za kilka tysi, to można mieć kompletne wnętrze (z konsolą środkową, kierownicą, dźwignią ręcznego, panelem nawiewu, pokrętłami i boczkami na drzwi).
Jak tapicerkę na fotele tapicer zrobi, tak z panelami na drzwi może mieć problem.
Nie chce zakladac nowego tematu wiec naklepie tutaj. 1,3 tyś km temu zmianiana była uszczelka pod głowicą, chłodnica, plyny, filtry. Przejechałem 500 km w trasie, większość trasy pedał w podłodze. Następne 800 km na spokojnie, max 120 km/h. W sobotę jak wracałem do Warszawy lał deszcz, a silnik zaczął się dziwnie zachowywać. Na biegu jałowym trzymał ~1400 obrotów i za cholere nie chciał zejść na ~900. Myślałem że złapał wilgoci, ale teraz gdy już 2 dni jest sucho dalej to samo. Na zimnym zle odpala, najpierw sie dlawi jak by paliwo bylo malo, pozniej trzyma za duze obroty. Jak sie nagrzeje dalej ma te 1400. Z wyzszych obrotow na biegu szarpie. Dziwna sprawa... Spalanie auta bez zmian... Jakieś sugestie? Mechanikiem nie jestem, ale stukanie z silnika + te objawy mówią mi - "rozrząd". Ten był robiony 40k km temu, mechanik mówił że jest ok. Dziwne...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum