Ja wrzucilem same dysze i hulalo, a potem dodalem zaworek przeciwzwrotny z akwarium i bylo juz jak ta lala. Jezeli zmienisz pompke i weze to proponuje rowniez zmienic zbiornik na wiele wiekszy, bo po kilku trysnieciach nic Ci w nim nie zostanie.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 08:52
fenomen1717 napisał/a:
i czemu sugerujecie zmiane pompki?
pewnie dlatego, ze ma wieksze cisnienie. tylko nie wiem czy bedzie az taka roznica + seryjny z c3 ma dwa wyloty (przod/tyl), wiec chyba gra nie warta swieczki. mocowanie tez jest boczne, a nie dolne jak w roverku.
swoje rowniez kupilem w aso cytryny bodajze za 27zl komplet
co do zwrotnego, to osobiscie wyciagam - przynajmniej zima nie ma problemu jak nie zdazy sie wymienic plynu
Jezeli chodzi o pompke to jest o wiele mocniejsza, ale zuzywa mase plynu. Remi montowal u siebie i jak plyn uderzal w szybe to od razu opryskiwal dwa auta po bokach
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum