Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] - głośna praca silnika (diesel).
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] - głośna praca silnika (diesel).
Autor Wiadomość
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



  Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 23:28   [R45] - głośna praca silnika (diesel).
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam, Rover 45 2001r. 2.0iTD
Dzisiaj podczas jazdy na trasie silnik zaczął stukać. Jade, jade i nagle głosne stuki. Od razu po 10 sek. zatrzymałem auto. Płyny wszystkie są ok. Olej itp. Silnik chodzi jak w starym Mercedesie. Dodam że słychać jeszcze jakieś syczenie jak odejme noge z gazu + spadła moc. Głosy są z góry głowicy. Kilka dni temu miałem też coś takiego że jak silnik był ciepły i obroty schodziły do 900rpm to też tak chodził + troche nim telepało. Ale jak tylko startowałem to od razu głosy nikły. Jeżeli zgasiłem silnik i odpaliłem to głosy też nikły. Co go gryzie ?? Czy możliwe że wtryskiwacz któryś dupną czy raczej pompa. Autko pali na dotyk. Chodzi jak R45 bez wydechu :beczy:

Dziex
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 23:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 01:13   

damianz11 napisał/a:
Głosy są z góry głowicy

To niedobre odgłosy ;/ Skoro jak piszesz stało się to nagle, i jest tak głośno jak piszesz, ja już bym nawet go nie próbował odpalać, żeby nie narobić gorszego bigosu. Auto do mechanika i niech zagląda do silnika co się uwaliło, lub zaczyna uwalać.
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 08:45   

damianz11 napisał/a:
Głosy są z góry głowicy.

a skąd wiesz?
Przytkany katalizator - głośniejsza praca silnika.
brudna przepływka - brak mocy
Chodzi jak traktor - nastawiacz kąta wtrysku
zawalony EGR - mulasty
nieszczelność w dolocie - głośniejsza praca silnika
sprawdź sobie po kolei, zostawiając pompę na sam koniec.
I pisz jak Ci poszło.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 13:42   

No jutro zacznę robotę. Najpierw wymienie 4 wtryskiwacze i jak nie pomoże to zalatwie druga pompe. Jak trochę auto pochodzi to czuć ropę ,wiec raczej w tym tkwi problem.
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 13:54   

damianz11 napisał/a:
Najpierw wymienie 4 wtryskiwacze

jeśli już chcesz wymieniać wtryskiwacze to zacznij od sterującego. wszystkie 4 nie padły by Ci w jednym momencie.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 17:37   

damianz11, szkoda, że tak daleko mieszkasz, dałbym Ci swoje wtryski żeby zobaczyć czy to nie wina wtrysków.
Ale to występuje tylko, gdy silnik ciepły jest? Może popychacze zaworowe?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 18:55   

Teraz chodzi jak traktor. Czy zimny, czy ciepły. A wtryskiwacze to wyciągnę na szrocie za pół darmo. Ale stawiam na pompe :( . Znalazłem taki sam przypadek na forum. :beczy:

[ Dodano: Pią Kwi 15, 2011 19:55 ]
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=608515
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 21:24   

no to jedź Boscha niech Ci pompę podepną do KTS`u i będziesz wiedział.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 23:25   

Jak sprawdzić kody błędów w R45 ?? Można jakieś przewody złączyc razem i po tem check engine mignie kilka razy. Wie ktoś czy jest taka możliwosc w R45 ??
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 23:33   

damianz11, nie ma, T4 tylko
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 14:57   

damianz11 napisał/a:
Znalazłem taki sam przypadek na forum.

[ Dodano: Pią Kwi 15, 2011 19:55 ]
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=608515


No to Ci współczuję. W każdym warsztacie co robią pompy wtryskowe mają kompa co go podpinają do pompy.Wtedy będziesz miał pewność co jest grane. koszt takiej usługi w zależności od warsztatu od 50 pln w górę.
 
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 17:56   

magneto napisał/a:
koszt takiej usługi w zależności od warsztatu od 50 pln w górę.

o ile żeby wynik takiego testu był miarodajny to zrobią to w aucie bez demontażu.. jeśli będzie trzeba zdemontować to już te 5 dych zostaje na flaszkę co by opić smutki
_________________
Driving is believing !
 
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 21:13   

Jak ustawić drugą pompe ?? Są tak jakieś znaki czy trzeba blokować ?

[ Dodano: Wto Kwi 19, 2011 18:12 ]
Dobra już widze. Pompka i jeden wtryskiwacz głowny juz czeka xD. Teraz juz tylko moja działka.

[ Dodano: Sro Kwi 20, 2011 19:30 ]
Autko zrobione lecz cos jeszcze go gryzie. To była jednak pompa. Drugą kupiłem zamonotwałem i rura.

Na ciepłym go telepie. Zgasze i odpale na razu i git. Co moze byc ??

[ Dodano: Sro Kwi 20, 2011 22:13 ]
Była jednak pompa. Silnik chodzi cicho jak dawniej, jednak wkęca się max 4000 obr. Nie czuję turbo. Kiedy wypiąłem przewód od egr ten powietrzny, nie mam żadnego podciśnienia oraz nie widzę ruchu ramienia na turbo. Po dodaniu gazu przewód od intercoolera twardnieje czyli turbo pomuje. Proszę o burzę muzgów. Nie mam możliwości podłączyć pod komputer ale mam dostę do tanich części. Podejrzewam że taki kupiłem samochód gdyż moc jest taka sama jak poprzednio, ale nie czuje się większej mocy powyżej 2000 obrotów.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 21:50   

damianz11, odepnij przplywke :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 21:04   

Zrobiłem i gorzej idzie. To co innego ??
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 22:29   

jesli gorzej to napewno co innego
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 10:07   

Czy może to być EGR zawór ??
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 10:55   

damianz11, nie sądze... jak się kręci do 4000 obrotów i nie ma siły to może też być tak, że padł wtrysk sterujący.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 11:07   

damianz11 napisał/a:
Kiedy wypiąłem przewód od egr ten powietrzny, nie mam żadnego podciśnienia


Tutaj powinno być podciśnienie na jałowym ....

damianz11 napisał/a:
jednak wkęca się max 4000 obr.


Wyczyść zawór EGR być może nie zamyka się i ciągnie spaliny do dolotu.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 18:35   

Któryś z wtryskiwaczy tak i tak coś szaleje bo na ciepłym go rzuca i obroty delikatnie spadaja.
Zgasze na 1sek. i odpale i znow gites. Dodam gazu na 3500rpm i puszcze i znow go telepie.
Chyba że to nie wtryskiwacz :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 45 2.0 diesel] [głośna praca przy dodaniu gazu]
matekk44 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Lis 20, 2023 21:13
matekk44
Brak nowych postów [R45] Głośna praca silnika :/
Ameba Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Wrz 13, 2007 14:48
Ameba
Brak nowych postów [R45] Głośna praca silnika.
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lip 25, 2008 22:38
Brt
Brak nowych postów [R 400] - Głośna praca Silnika
Mocniak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pon Lis 17, 2014 13:32
Arhi
Brak nowych postów [R416] Głośna praca silnika
wiktorio0001 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Maj 02, 2007 18:51
krzych1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink