Raptile, Opal ma takie samo smarowanie jak zwykły Diesel Ta sama frakcja to samo coś tylko inny kolor i cenna
Bioester jest o tyle lepszy ze to nie Biodiesel, Biodiesel ma to do siebie ze ma fragmenty alkoholu i to niszczy uszczelki i wpływa na złe smarowanie A po drugie nic nie jest wieczne
Aha znalazłem w garażu po 1,5 roku bankę gdzie zalałem Bioester (z Bliskiej) z filtra paliwa Pachnie to jak olej rzepakowy i jak olej od starych frytek
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 16:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 16:04
Jugol napisał/a:
xtek, po raz nie wiem który piszę to co jest potwierdzone, biodiesel źle wpływa na uszczelnienia pomp wtryskowych.
Spokojnie, to jest temat sprzed 2 lat. Moje auto wczesniej dostawalo po dupie i wcale sie nie dziwie, ze pompa puscila.
Brt i inni tez uszczelniali pompe a niekoniecznie stosowali BIO.
Ja od momentu uszczelnienia dalej tankuje BIO, przejechalem kilkadziesiat tysiecy kilometrow i nic sie nie dzieje.
Wynurzenia marnego serwisana na temat zatarcia nie robia na mnie zadnego wrazenia, bo to belkot.
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Kwi 17, 2011 11:01
Jugol napisał/a:
PKN Orlen dla mnie np. też nie jest żadnym autorytetem
Mimo wszystko nikt nikomu nie wlewa BIO na sile do baku
Sa wyraznie napisane ostrzezenia, zeby zapytac producenta itd.
Niektorzy jezdza na opale, inni na denaturacie a inni na BIO To tylko stare tanie auto a nie oltarzyk Ja jestem zadowolony, oszczedzam costam i jest git.
Podjechalem do serwisu bosha, ktory wydal mi sie najbardziej odpowiedni do tej pompy. Przez telefon pan sewrisant mowil o koszcie ok. 650pln, na miejscu stwierdzil (do auta nawet nie zajrzal) ze w tysiacu sie nie zamknie, a robota moze wyjsc nawet ponad dwa tysiace... Generalnie stwierdzil ze robota jest "w jedna strone" i jak juz rozgrzebie pompe to musze lykac koszty, jak mlody pelikan.
Podjechalem do serwisu bosha, ktory wydal mi sie najbardziej odpowiedni do tej pompy. Przez telefon pan sewrisant mowil o koszcie ok. 650pln, na miejscu stwierdzil (do auta nawet nie zajrzal) ze w tysiacu sie nie zamknie, a robota moze wyjsc nawet ponad dwa tysiace... Generalnie stwierdzil ze robota jest "w jedna strone" i jak juz rozgrzebie pompe to musze lykac koszty, jak mlody pelikan.
jakis pic na wode....
ja bylem w serwisie pomp poltora roku temu i placilem 150zl za wymiane wszystkich uszczelniaczy pompy + czyszczenie pompy + sprawdzanie cisnienia, czujnika temp itp...
teraz odstawiam po swietach auto na wyjecie pompy, wymiane uszczelniaczy, usrtawienie spowrotem rozrzadu itp i robote wyceniono na 250zl
Nicco, daj proszę namiary, bo wszędzie gdzie dzwonię krzyczą po 1000 PLN... Skoro, w tej cenie mogę mieć sprawne auto + wywczas nad morzem, to wolę i mogę te 400km trzasnąć (bylem dojechał)
Tak serio - jak będziesz po robocie daj znać co zrobili i ile wyszło.
Nicco, daj proszę namiary, bo wszędzie gdzie dzwonię krzyczą po 1000 PLN...
Tak serio - jak będziesz po robocie daj znać co zrobili i ile wyszło.
1000pln to kompletna regeneracja pompy - a nie wymiana uszczelniaczy + czyszczenie + ustawienie nastawnika itp... moze sztucznie proboja naciangac na "pelna" regeneracje... rozne cuda sie dzieja w warsztatach...
zarty zartami ale moze faktycznie warto - wyjac pompe i wyslac kurierem do firmy gdzies dalej? ja poprzednia regeneracje poprzez wymiane uszczelniaczy i czyszczenie pompy (poltora roku temu) robilem tu:
DIESEL-SERVICE WIKA-CZARNOWSKI
lokalizacja: ulica Zakopiańska 13
81-314 Gdynia
woj. pomorskie
tel. 58 620-50-03
wtedy zaplacilem 150zl, teraz jak dzwonilem to krzyczeli 200zl - ale pompa w siatce - nie maja nadal warunkow do demontazu.
druga firma (polecana przez znajomego mechanika) gdzie dzownilem to:
Naprawa Pomp Wtryskowych Pompex. Krzysztof Szurowski
Firma Adres: Przemysłowa 9, 81-029 Gdynia
Tel.: 501-282-342
E-mail: pompex1@wp.pl
NIP: 958-000-18-76
Godziny otwarcia:
pn-pt: 09:00-18:00
sb: 09:00-14:00
tam krzyczeli okolo 300-350 + demontaz/montaz + ustawienie rozrzadu.
ostatezcznie tesc zalatwil mi wizyte w kartuzach - niestety tu juz danych zakladu nie znam bo to jego znajomy zabiera auto do kartuz i tam calkowity koszt czyli demontaz, regeneracja (uszczelnianie + mycie + ustawienie), montaz, ustawienie rozrzadu ma kosztowac okolo 250zl. tyle ze tu niestety nic nie moge podac bo nie znam danych...
powaznie mowiac pomysl o tym diesel service w gdyni - moze warto zrobic numer z kurierem, na miejscu niech ci zdemontuja pompe, zapakuj i wyslij - ile ci wyjdzie wysylka ? 100wa tam i spowrotem max. + cirka 200 uszczelnienie to masz 300. pytanie ile u ciebie krzykna za wyjecie/wsadzenie + ustawienie rozrzadu....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum