Diesel zawsze więcej waży. Weź pod uwagę po 1 większą poj (czyli większy silnik) do tego cały osprzęt, którego nie masz w benzynie czyli przede wszystkim turbo, cooler itp (niby po kilkanaście kg) ale wszystko razem do kupy będzie 100kg różnicy...
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 19, 2011 22:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tylko pytanie z jakim wyposażeniem ten diesel waży 1105kg? Ja w swoim mam klime, skórę, ele. szyby, ele. i podgrzewane lusterka, ABS, SRS... dużo pierdół.. i waży tonę...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 19, 2011 22:36
Matyjak napisał/a:
tylko pytanie z jakim wyposażeniem ten diesel waży 1105kg? Ja w swoim mam klime, skórę, ele. szyby, ele. i podgrzewane lusterka, ABS, SRS... dużo pierdół.. i waży tonę...
ZTCP podstawowa wersja 214i (3D) waży 1030 kg. Więc nie wiem, jak udało Ci zejść z wagi. Poliwo na rezerwie, olej na minimum, podobnie płyn hamulcowy i chłodzący, tarcze i klocki na wykończeniu i brak płynu do spryskiwaczy.
No poważnie, jak sprowadziłem go z Francji byłem na przeglądzie zerowym wszystko było robione... Wyszło, że waży 1000kg... Nawet mam to na dowodzie wbite...
Mój 1220 kg ważył na felgach 16", wygłuszenie drzwi, skrzynia basowa i ospoilerowanie z ZR. Ja mam w dowodzie wbite 1130 kg, więc pewnie w serii tyle waży R25 2.0iDT, 200SDi tyle samo zapewne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum