Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 12 Skąd: Warszawa / Kielce
Wysłany: Nie Kwi 24, 2011 20:08 [200 BRM 1.8 VVC 00r] Wyciek przy pokrywach rozrządu.
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam
Po wymianie rozrządu nastąpił wyciek widziane przy pokrywach. Wałki zostały ponownie uszczelnione, ale wyciek nadal występuje. Co może mieć jeszcze na to wpływa ?
Ostatnio zmieniony przez d64 Pon Kwi 25, 2011 10:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 24, 2011 20:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 12 Skąd: Warszawa / Kielce
Wysłany: Pon Kwi 25, 2011 10:15
Nie mam pojęcia. Zostawiam takie sprawy mechanikowi na głowie. Mam ustaloną sytuację iż części mają być oryginalne lub dobre zamienniki. A co kolega poleca ? Może zasugeruje coś mechanikowi.
A co kolega poleca ? Może zasugeruje coś mechanikowi.
Nic konkretnego nie polecam. Ale wymienialem 3 razy te uszczelniacze przy roznych okazjach akurat w moim R45 i byly to uszczelniacze FAI. Tylko ze czesc uszczelniaczy FAI robi Corteco czyli raczej nie gorna polka. Zakladalem na trzy rozne sposoby ( z siliconem ,bez ,smarujac wczesniej lub moczac w oleju -zwykle lekko tylko smaruje siliconem zew. czesc uszczelniacza i lekko olejem krawedz uszczelniajaca) ale juz wszystkich sposobow sie chwytalem i za kazdym razem predzej czy pozniej cieklo. Zamowilem orginalne i problem z glowy. Pierwszy raz mialem taki klopot z uszczelniaczami. Co prawda w Seicento kolegi przekladalismy silnik na 1.2 z Punto to silnik mial wymienione wszystkie uszczelniacze na wlasnie Corteco i w tym przypadku akurat na wale korbowym lecial od poczatku, a byl nie uszkodzony itd. Kupilem uszczelniacz FAI i na nim tez napisane Corteco na razie oki. Wiec te dwie firmy odpadaja bo to to samo. Jak cos to polecam orginal, byly duzo twardsze od zamiennikow. Problemem tez moze byc wyciety rowek na walku przez pracujacy uszczelniacz, trzeba montujac nowy trzeba troche siliconu na zew. pow. i minimalnie do konca go nie dopchnac. Ja swoich nie dopchnalem do konca tak na wszelki wypadek bo na wydechowym mam minimalny rowek . wkuzajace bylo to ze to te pod rozrzadem , po drugiej stronie uszczelniacze FAI trzymaja bez problemu.Pozdr.
[ Dodano: Pon Kwi 25, 2011 17:56 ]
Zakladam ze Twoj mechanik wie ze ta sa kierunkowe uszczelniacze.
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 12 Skąd: Warszawa / Kielce
Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 10:57
Dzięki za info. Myślę że ma tego świadomość iż są kierunkowe. Ale tak jak napisałeś mogą być małe rowki i to jest przyczyną. 128800 przejechane i olej 5W50.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum