Forum Klubu ROVERki.pl :: [Civic 2.0 TD]Spadek mocy przy małej ilości paliwa (DIESEL)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Civic 2.0 TD]Spadek mocy przy małej ilości paliwa (DIESEL)
Autor Wiadomość
mathew 



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 67
Skąd: poland



Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 21:59   [Civic 2.0 TD]Spadek mocy przy małej ilości paliwa (DIESEL)
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam
Zauważyłem, że pod koniec paliwa - jeszcze przed rezerwą odczuwalny jest spory spadek mocy, silnik dłużej się wkręca, słabiej ciągnie i generalnie jest słabo, a na dodatek CZARNO przy depnięciu.
Jak doleje natomiast ropy to nie ten samochód- ciągnie, wkręca się dobrze i nie kopci nawet przy ostrym bucie.

Nie wiem w czym jest rzecz, tankuje zawsze na BP i zawsze do pełna.
Czy WY też tak macie przy swoich roverkach ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 21:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 23:30   

U mnie nie ma różnicy, czy mam zalane pod korek, czy jadę na rezerwie, trochę to dziwny objaw :hm:
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 23:34   

Cytat:
Czy WY też tak macie przy swoich roverkach ?
W życiu ! ...
Jak filtr paliwa wygląda (tzn. kiedy wymieniany) ?? Może przy resztkach paliwa coś się przytyka?
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 00:12   

Paul napisał/a:
Może przy resztkach paliwa coś się przytyka?

słyszałem kiedyś historię o myszkach które zagnieździły się baku, lubiały pływać w ropie i się nią żywiły, a gdy jej zaczynało brakować zdenerwowane tym faktem postanawiały przytykać pompkę paliwa...
Sprawdźmathew, tak jak mówi Paul, być może filtr paliwa już jest stary, brudny itp. warto też przy okazji pokusić się o sprawdzenie filtra powietrza.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Pimpa 




Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: Pruszcz Gd



Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 13:06   

hmm, a nie syczy z baku jak otwierasz wlew paliwa żeby zatankować?? Duże podciśnienie w baku może skutkować m. innymi spadkiem mocy...
 
 
mathew 



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 67
Skąd: poland



Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 23:20   

Z baku nie syczy także odpowietrzanie CHYBA ok . . .
Myszki powiadasz. . . ciekawe jak się tam znalazły w tej historii :P
Filtr paliwa zmieniany przy poprzedniej wymianie oleju czyli niecałe 10 kkm.
Nie wiem sam do końca jak to jest bo dziś do końca wykorzystałem paliwo i nie było najgorzej z tymi objawami-nawet się nie nasilały, ale objawy które wymieniłem zdarzyły się nieraz stąd mój post.
Ktoś rzucił mi hasło, że może woda w baku, żeby kupić jakiś dodatek do ropy który wytrąca wodę.
Nie wiem czy jest jakaś zależność, ale pompa paliwa mi trochę cieknie-muszę ją uszczelnić - może nie odpowietrza paliwa jak należy , bo słabsze ciśnienie na pompie z powodu mniejszej ilości paliwa chyba nie wchodzi w grę. . .
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Kwi 29, 2011 00:21   

mathew napisał/a:
Nie wiem czy jest jakaś zależność, ale pompa paliwa mi trochę cieknie-muszę ją uszczelnić - może nie odpowietrza paliwa jak należy , bo słabsze ciśnienie na pompie z powodu mniejszej ilości paliwa chyba nie wchodzi w grę. . .


Uszczelnij pompę, paliwo w końcu drogie , a tak asfalt zasilasz ;) Może po prostu tu tkwi problem, a te objawy przy niskim stanie paliwa w zbiorniku, to tylko zbieg okoliczności. Rób pompę i napisz jak się jeździ :ok:
 
 
mathew 



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 67
Skąd: poland



Wysłany: Sro Maj 18, 2011 22:27   

Pompa doszczelniona. Będę obserwował zachowanie silnika przy niższym poziomie paliwa. Przed ostatnim tankowaniem było wszystko OK.
Być może był to powód spadku mocy, a może jakieś kiepskie paliwo.
A co polecacie do "przeczyszczenia wtrysków itd. . . słyszałem o środkach, które dodaje się przy tankowaniu, które wytrącają wode i inne zanieczyszczenia, które mogły znaleźć się w paliwie i ile to ew. kosztuje?
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Czw Maj 19, 2011 18:08   

U mnie też wyraźnie samochód był słabszy na rezerwie. Było tak w 420D i w 45 też tak było. Zrobiłem mały zabieg. Kupiłem drugi korek wlewu paliwa i przewierciłem go na wylot wiertłem 1,5 mm i od tamtej pory problemy zniknęły i teraz na rezerwie też ma kopa. Weź odkręć korek wlewu paliwa i przejedź się, to sam zobaczysz czy jest jakaś różnica.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Civic 2.0 iDT] Spadek mocy
mich22gda Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Sro Sie 19, 2015 09:48
mich22gda
Brak nowych postów [R420] Spadek mocy przy 3000 obr.
plus czarne geste spaliny
1Marcin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Maj 30, 2007 09:08
sardos
Brak nowych postów [Honda Civic] Spuszczanie wody z filtra paliwa (DIESEL)
mathew Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Maj 03, 2012 22:07
tronsek
Brak nowych postów [R416] Włączający sie ABS przy małej prędkości
pierscienie ,modulator?
bielakow Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Gru 10, 2007 10:53
Brt
Brak nowych postów [Civic Aerodeck] ~70-80% mocy, "limiter" przy 120-
Divi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Sob Maj 05, 2018 17:32
Divi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink