Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2003
Problem wygląda następująco. Nie wiem czy większość wie czy nie, ale we wtorek stałem się szczęśliwym posiadaczem Roverka 25
Klakson w kierownicy nie działa. Włącznik został przeniesiony w okolice lewego kolana.
Czy przyczyną tego, że włącznik klaksonu w kierownicy nie działa może być uszkodzona taśma
Czy taśma może nie działać częściowo Tzn. że SRS działa a klakson nie.
Czy to rzeczywiście taśma jest odpowiedzialna za klakson w kierownicy
Szukałem taśmy na Allegro i w opisach było tylko, że odpowiadają za SRS (bez klaksonu).
Odnośnie przełącznika zespolonego...
Mam nadłamany przełącznik od wycieraczek (albo guma się wytarła, wykruszyła czy co tam innego się z nią stało) i przełącznik trochę "lata" mi na boki
Czy można wymienić tylko przełącznik od wycieraczek czy od razu lepiej cały przełącznik zespolony
Przy jednym zdjęciu kierownicy załatwiłbym sprawę z klaksonem i tymi wycieraczkami
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 29, 2011 12:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ale tak czy inaczej mogę zamówić już przełącznik i jeśli nie będzie mi się chciało rozbierać kierownicy to zamontuję go tak jak napisałaś
Swoją drogą to dzisiaj dolałem płynu do spryskiwaczy, bo myślałem, że nie ma, bo nic nie psikało na szybę... No i okazało się, że chyba mam też pompkę od spryskiwaczy do wymiany
Na przednią szybę w ogóle nie leciał płyn, ale to chyba przez zepsuty włącznik, ale na tylną to leciaqł tak, jakby chciał a nie mógł
Nie wyglądało mi to na niedrożne przewody tylko właśnie na to, że było za małe ciśnienie w przewodach, żeby dobrze dostarczać płyn do dysz.
Weź odkręć poduszkę i popatrz co z tym klasonem, może masa nie łączy (tam taka blaszka jest, która do metalu dotyka i to jest "-". Jak zrobisz przełącznik to posłuchaj czy pompka pracuje, jak nie słychać to prawe nadkole zdejmij i skoro druga pompka działa to po prostu je zamień i zobacz czy wtedy na przód będzie pryskać
Weź odkręć poduszkę i popatrz co z tym klasonem, może masa nie łączy (tam taka blaszka jest, która do metalu dotyka i to jest "-". Jak zrobisz przełącznik to posłuchaj czy pompka pracuje, jak nie słychać to prawe nadkole zdejmij i skoro druga pompka działa to po prostu je zamień i zobacz czy wtedy na przód będzie pryskać
No z klaksonem tak zrobię, ale chyba dopiero po majówce
Co do pompek. Kiedy włączałem spryskiwacz tylnej szyby to pompka pracowała. Ale odnośnie przodu to była ciszaaaa :-(
Witam. Ponieważ jestem tu nowy, to na początku się przywitam z Wami.
A teraz do tematu...Podobnie jak autor tematu mam problem z przełącznikiem wycieraczek. U mnie ten przełącznik trzyma się tylko na kablach i będę musiał go wymienić. W związku z tym mam pytanie jak się go demontuje bez ściągania kierownicy. Widziałem zdjęcia jak to zrobić krok po kroku na stronie http://www.roverki.pl/zro...-400-95-99.html doszedłem do tego, jak wezmę w palce początek tego przełącznika to rusza się ale niestety nie wiem jak go odczepić, wysunąć z uchwytu trzymającego. Nie wiem czy używam odpowiednich określeń ale jestem laikiem w tych sprawach. Te śrubki, które widziałem to odkręciłem, wyciągnąłem kostki z kablami a to dalej nie chce wyjść. Jeżeli ktoś coś takiego już robił to będę bardzo wdzięczny za każdą podpowiedź. Dodam tylko że mój samochód to Rover 25.
Bo znalazłem taką aukcję http://allegro.pl/rover-2...1555561856.html - akurat miałbym blisko, żeby odebrać.
No i zastanawiam się czy będzie ok (patrząc na zdjęcie to przełącznik wygląda tak samo - mówię oczywiście o tym widocznym jako pierwszy na zdjęciu)
Co do klaksonu to chyba jest jakieś zwarcie. Okazuje się, że nie ma tak naprawdę bezpiecznika od klaksonu. Jest włącznik, który działa jak bezpiecznik (przy naciśnięciu przycisku obwód się zamyka i klakson działa). Gdy wsadziłem tam dobry bezpiecznik to klakson się włączył, więc szybko wyjąłem bezpiecznik.
Gdzie szukać tego zwarcia Chyba, że to jednak coś innego
Dudek, musisz niestety całą instalacje przelecieć...
A przełącznik powinien pasować od R200, od R400 też by pasował, tylko chyba kierunki by Ci nie odbijały z tego co pamiętam.
Oba jednocześnie Czy to byłby aż taki pech
Oczywiście nie mówię, że nie, ale jeśli już o nich mowa to jak mogę je dokładnie sprawdzić
Chociaż zapomniałem jeszcze w razie czego o przepchaniu dysz. Później w razie czego dobiorę się do pompek (o ile dobrze pamiętam to mam ich szukać pod maską z lewej strony )
Jeżeli masz na myśli 2 = przód+ tył, to bardzo możliwe. Jak masz/miałęś jakiś syf w zbirniczku, to zapaskudziło oba.
Jeżeli chodziło o dwa przednie, to tam jest JEDEN wężyk, rozchodzący się na dwie dysze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum