Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 151 Skąd: Przemyśl / Kraków
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 18:39 Sprawdzenie Rovera na hamowni.
Witam,
mam okazję sprawdzenie mojego Rovera na hamowni, więc chciałbym się spytać czy już ktoś z was to robił ? Najbardziej obawiam się o chłodzenie, czy wytrzyma to uszczelka.
Głównie chciałbym porównać jak jedzie na PB i LPG, bo mam instalkę jeszcze na gwarancji, a wydaje mi się że Alaska nie daje rady.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 18:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 151 Skąd: Przemyśl / Kraków
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 19:55
Kozik napisał/a:
alaska do 1,4 jest na styk, ja w 1,8 mam dwie alaski
do silnika 8v (75KM) na pewno, ale spece mówią, że alaska jest max do 90 KM, a ja mam 103 KM; poza tym reduktor powinien mieć zapas na ok 20-30 KM. Może przekona mnie wykres z hamowni. Jak nie to jazda do gaziarza i niech mi wymieni przynajmniej reduktor na jakiś Zavoli Zeta N. Nie chcę, żeby zbyt uboga mieszanka zniszczyła mi głowicę.
dobryziom, wykres z obciążeniówki niczym nie różnił się od tego z dynometa
oprócz tego ze masz wynik w zależności od jakie są przekłamania na rolkach od 5 do 25% zależnie od mocy hamowanego wozu... mam porównanie na 3 różnych hamowniach w warszawie na obciążeniowe różnica przy moim turbo sięgnęła 8% niestety na niekorzyść
Z tego co widzę Krzysi3k robił pomiar na obciążeniówce Maha. Co do dynometa to jest loteria raz Ci może pokazać ok innym razem całkiem co innego zbyt wiele czynników wpływa w tym pomiarze na wynik....
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Z tego co widzę Krzysi3k robił pomiar na obciążeniówce Maha. Co do dynometa to jest loteria raz Ci może pokazać ok innym razem całkiem co innego zbyt wiele czynników wpływa w tym pomiarze na wynik....
obciażeniowki z prawdziwego zdarzenia w polsce są 3 sztuki a to zadna z nich... tu jest loteria....
No ta bede jechal przez cala Polske na hamownie zeby mi pokazalo 2KM wiecej Nie sadzicie ze przesadzacie? Toz tu nie trzeba aptekarskiej dokladnosci, nie jestem producentem samochodow
No ta bede jechal przez cala Polske na hamownie zeby mi pokazalo 2KM wiecej Nie sadzicie ze przesadzacie? Toz tu nie trzeba aptekarskiej dokladnosci, nie jestem producentem samochodow
Masz racje po 2 KM też bym nie jechał ale przede mną był CRX Turbo ostatni wykres 328KM i miał bardzo smutna minę jak się okazało ze jest niecałe 260KM… niestety luzowanie naciągów przesuwanie wykresów dla poprawy dobrego samopoczucia klienta jest najważniejsze do tego dochodzi jakość dużej ilości hamowni…
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum