Wysłany: Wto Maj 17, 2011 14:35 Swap z 1.4 na 2.0 [Rover 200]
chzba kazdy kojarzy silnik benzynowy z Roverka 220 Coupe. Chcialbym poznac opinie was co wy myslicie o wsadzeniu owego silnika do Rovera serii 200. Wiadomo ze duzo przy tym pracy, ale czy przyniesie to oczekiwane rezultaty w osiagach itp. Chyba wiecie o co chodzi
Jakie elementy prócz skrzyni biegow, ECU, bloku silnika, instalacji elektrycznej trzeba wymienic badz dolozyc.
-Czy lepiej na 1.8 VVC?
pozdrawiam
_________________ Maniak Roverków
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 14:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
JJJJ [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 15:23
Pogadaj z kol. z forum Maciekwawa on robił takiego swapa.
jeśli wcześniej siedział 1.4 to i w tym i w tym przypadku rzeźba z mocowaniami do sanek, nadwozia... Ja bym wolał chyba 2 litry, chodź VVC pewnie lepiej by jechało to napewno 2.0 nie jest tak awaryjny
[ Dodano: Wto Maj 17, 2011 16:24 ] JJJJ, on robił na 2.0 Turbo, do tego go zakuwał itp. wyższa szkoła jazdy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
u mnie w temacie opisałem jakie napotkałem problemy przy swapie na VVC a przy 2,0 podobno dochodzi jeszcze przesuwanie chłodnicy do przodu i jeszcze coś tam więcej do przeróbki
Dk-san, skoro piszesz że jesteś maniakiem roverków to koszty Cię nie przerażą ale ja osobiście gdybym nie miał już wcześniej tak doinwestowanego auta to po prostu zwyczajnie bym go sprzedał i kupił VVC lub mg zr, z pewnością wyszłoby mi taniej
tak jak pisze Kozik jak chcesz wkładac VVC to po prostu kup gotowe auto i sprzedaj te co masz... jak ma być oryginalnie wkładaj 2.0 a najlepeij turbo bo to jedna robota
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum