Wysłany: Sro Maj 11, 2011 13:39 [MG TF] Jak wymontować takie radio?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2002
Cześć,
Miałem odłączone aku i teraz radio pyta o kod. Poprzedni właściciel kupił radio oddzielnie i twierdzi, że kod miał napisany na obudowie - stąd potrzeba wymontowania radia.
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak mam to zrobić? (zdjęcie w załączeniu). Ściąga się najpierw ten drewnopodobny panel z konsoli środkowej? Po obu stronach panelu radia są jakby takie klapki ale boję się grzebać śrubokrętem bo coś ułamię.
Dzięki,
wyciagnij nawiew środkowy (lekko podwazając) i włóż tam reke i wypchnij radio od tyłu, ono jest na takich zaczepach, przynajmniej u mnie tak jest i mozna je w ten sposob bezstresowo wyjąć
No to bedziem pchać Na tą chwilę udało mi się podważyć palcem te dwie widoczne na panelu zaślepki i pod nimi ukryte są śrubki. Wnioskuję że to nie do mocowania radia tylko właśnie do półkieszeni?
wyjmij zupełnie ten środkowy nawiew - on jest na zatrzaski wiec musisz podwarzać i wyjdzie cały i wtedy Ci sie wyjasni bo bedziesz mógł zajrzeć do środka
Mad, dobra... jeszcze raz tylko po naszemu Mówiąc "środkowy nawiew" masz na myśli kratkę nawiewu (nad radiem) czy panel z trzema pokrętłami (pod radiem)?
tak. ostrożnie, delikatnie jakimś plastikowym, szerokim i płaskim badylem podważać od góry wzdłuż boków - jeden zatrzask na szczycie, dwa po bokach między radiem a zegarami, kolejne dwa na wysokości zgięcia, tuż powyżej niego i na końcu jest tylko wstawione pod tunel - o ile dobrze pamiętam. trochę zabawy jest przy tym, a potem przy montażu, ale można przy okazji zmienić mieszek od skrzyni, przesmarować zawiasy drążka skrzyni i usunąć trochę kurzu spod konsoli.
_________________ Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
No to zrobione... dzięki za podpowiedzi. Pstryknąłem kilka fotek. Jedna w szczególności przyda się komuś kto tak samo zamierza dobrać się do radia lub wskaźników. Widać na niej, że nie potrzeba używać żadnych narzędzi a tym samym kaleczyć plastiku. Wystarczy złapać dół kratki nawiewu pomiędzy kciuk i wskazujący (pokazałem to wyraźnie na zdjęciu) i zdecydowanie pociągnąć do góry - kratka z całym mechanizmem wyskakują bez problemu.
W moim przypadku nie musiałem ruszać radia w ogóle - kod był widoczny przez dziurę
W poniedziałek przed zlotem odstawiam auto do English-Cars i jeśli do czwartku będzie zrobione to chętnie sprawdzę nogoleptycznie czy 25 koni więcej stanowi istotę rzeczy
Gites, rzadko tu zaglądam dzisiaj tak przypadkiem wpadłem i powiem tak na przyszłość Wystarczyło leciutko odważyć plaskom śrubokrętem dwie zaślepki na radiu ( lewa, prawa strona) za nimi są specjalne otwory na druciki które się wkłada i ciągnie do siebie dzięki temu radio elegancko wychodzi
Jak byś kiedyś miał problem z kodem do tego radia to daj znać dam Ci namiar do kolesia z forum BMW który podaje 4-6 różnych kodów do tych modeli radii na podstawie numeru seryjnego podanego na tabliczce znamionowej radia
Bo tak naprawdę jest to model radia BMW C43 Biusness
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum