_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 18, 2011 10:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 22:29
Ciśnienie powinno być 3bar, pompa od turbo jest wydajniejsza niż od NA, regulator wstawiasz na końcu listwy. Pompa paliwowa pompuje większe ciśnienie niż 3bar a regulator spuszcza nadmiar z powrotem do baku. Dodatkowa pompka możne więcej zaszkodzić niż pomóc.
Z tego co widzę to chyba masz zamontowany oryginalny regulator ciśnienia paliwa i dołożony jeszcze ten regulowany czyli na dobrą sprawę oryginalny by upuścił ciśnienie ale mu regulowany nie pozwala.
Na koncu to znaczy, że na wezu powrotnym zaraz za taka puszka?
Na zdjęciu pokazuję tą puszkę, może ktoś mi powie co to jest.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
No, więc tak: Mam zamontowane to co na rysunku pod 2.
Do tego mam jeszcze dołożony ten regulowany, rozumiem, że na tym fabrycznym jest rurka podcisnienia i muszę ja przepiąć na mój regulowany?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Maj 22, 2011 10:51
Ja bym wywalił na razie ten regulowany - i na fabrycznym setupie doprowadziła do normalnego działania. Gdy silnik będzie chodził już przynajmniej jak seryjny brałbym się za zabawy z podnoszeniem ciśnienia paliwa, doładowania...
Regulator regulowany nie był założony, żeby się bawić w podnoszenie mocy. Założony był, żeby, bo podobno wg. Mariana niechciało to w ogóle chodzić. Może fabryczny być uszkodzony?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Maj 24, 2011 18:59
Posiadając sprężarkę łatwo to sprawdzić podłączyć zamiast paliwa powietrze i podnosząc jego ciśnienie sprawdzić kiedy zaczyna puszczać - powinno zadziałać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum