hej , a czy jest jakieś miejsce w aucie gdzie moglbym odczytywać obroty silnika ? któraś z wiązek przekazuje infrormację o tym ? ( oczywiście nie chodzi o obrotomierz!)
chcę poskładać sobie pałer box'a ale tak troszkę ciekawszego od rezystorka : )
poprawcie mnie jeśli się mylę , ale ja rozumiem to tak :
- rośnie obciążenie -> rośnie ciśnienie w turbinie -> dodaje bogatszą mieszankę -> autko ma dodatkowego konia albo i kilka ?
a w wersji normalnej - trzymam sobie auto na 1700 obr - turbo ledwo dmucha - rezystor nie jest włączony -> czy w takim razie COKOLWIEK może zużywać się bardziej ?
a katalizator wyrzuce jak tylko będzie okazja - w pokoju mam energooszczędne żarówki, używam notebooka zamiast komputera - bardziej ekologiczny nie będe !
na czym ma polegać zaślepienie EGR ?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 21:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
krzdry, Ty weź najpierw rozwiąż swój problem, a dopiero potem myśl o chipie.
Skoro Ci źle przyspiesza to znaczy, że coś jest nie tak. Nie masz np. takiego objawu, że pod górke się krztusi (map sensor do wymiany), nie patrzyłeś czy Ci mocno nie kopci (kąt wtrysku), czy turbo ładnie dmucha (najlepiej mieć wskaźnik doładowania), czy rura od IC nie jest pęknięta - one lubią na zagięciach pękać. To są właśnie typowe możliwości straty mocy w SDi
Krzysiek pod gorkę idzie bez problem, raz ciągnąłem inne auto kawałek to też źle nie było ,nie kopci praktycznie wcale - zostaje IC, czy cooler trzeba czyścić w jakiś sposób ?
może to być coś od storny kata ? mam spory przebieg a auto nie raz juz mnie zaskoczyło pomysłami poprzedniego właściciela - może go wypierniczę ?
Dokładnie, wywal go i sprzedaj, jeszcze zarobisz Najlepiej wystaw na allegro, wtedy wyciśniesz max cene
Przy takim przebiegu możesz odmulić samochód wywalając kata.
Najlepiej by było żebyś miał wskaźnik doładowania, bo na nim widać super jak coś z samochodem się dzieje i moim zdaniem nawet jak się nie modzi to warto go wstawić
Przy pękniętej rurze mógłby kopcić, więc troche nietrafiony pomysł...
Spróbuj poprzeczyszczać wszystko, kolektor może być mocno zawalony mazią z oleju z odmy i nagaru z EGR. Może właśnie EGR też Ci się zaciął i wpuszcza spaliny nie tylko na luzie... Najlepiej go odepnij i zaślep
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum