Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] Dolot w td
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] Dolot w td
Autor Wiadomość
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Maj 18, 2011 19:58   [MG ZR] Dolot w td

Otóż póki mam wszytko na wierzchu mam okazję łapnąć i porobić miejsce na dolot
na pierwszy ogień pójdzie stożek Apexi obudowany i zaizolowany termicznie mniej więcej w okolicach miejsca obecnego.

Kolejną sprawą jest poprowadzenie rury żeby łapała zimne powietrze
wiadomo że to jest kwestia wyliczeń ale na 100% ktoś z anglików robił owe ale moja wspaniała znajomość angielskiego w połączeniu z idealnymi podpowiedziami tłumacza google spaliła na panewce od malucha.

Fajnie by było jakby ktoś to robił już i miał ochotę się z tym podzielić ;)


z jakiejś przyczyny najwięcej zrków (raczej benzyniaki) widzę z wlotem umiejscowionym w dolnej siatce zawsze bliżej lewej strony na wysokości halogenów, problem z wodą? można zastosować materiał przepuszczający powietrze ale nie wodę ale czy aby to było najlepsze?



kolejna sprawa to że poszukując nie znalazłem miejsca na doprowadzenie tam rury
jedyna opcja to wycinać blachę pod lewą lampą ;/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 18, 2011 19:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Maj 18, 2011 21:32   

Ale stożek/dolot itp w turbodieslu to raczej zły kierunek - raczej IC/program/wtryski... i pewnie parę innych rzeczy które już dla tego silnika ktoś na pewno dopracował.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 18, 2011 21:48   

marcinmarcin, czmu uważasz ze zły? Wieksza liczba paliwa bez powietrza owocuje zasłoną dymną z wydechu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Maj 18, 2011 22:25   

Z tego co mi wiadomo to nawet do naprawdę mocnych diesli (takich z suszarkami z tira i ICkiem z autobusu) zazwyczaj wystarcza dolot fabryczny :)

[ Dodano: Sro Maj 18, 2011 23:25 ]
Już nie mówiąc o przepływce, która raczej brudu przemieszanego z olejem z filtra nie lubi
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Maj 19, 2011 05:24   

Po pierwsze nie chodzi o sam dolot chodzi o dolot ZIMNEGO powietrza w obecnym miejscu po prostu dolatujące powietrze jest gorące a co do brudu ze stożka dlatego właśnie piszę że nie bawię się w tani tuning z puszczy białowieskiej ze stożkami made in Wietkong tylko stożki apexi zapewniają dobry rezultat ale na to nie każdy ma


Chip będzie robiony ttc kraków ale chcę wszystko przygotować żeby elegancko to dograli a nie bawić sie po chipie
IC większy bez innych modyfikacji powiększy jedynie turbo dziurę
Wydech jest już gotowy do założenie tłumik regazzona dedykowany i wywalenie kata. ale pytam teraz tylko o miejsce i puszczenie dolotu nie czy to się opłaca czy ma duże znaczenie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Maj 19, 2011 06:51   

tuners, to stożek olejowy ten apexi?
Bo jeśli tak to porażka... bo olejek będzie brudził przepływke.
Ja kupiłem stożek suchy Fujita, puszcze go teraz tylko niżej, w miejsce obecnego IC.
Nie rozumiem po co aż tak się męczyć żeby super zimne powietrze łapał jak turbo i tak je ogrzeje?
Lepiej dać wydajny cooler :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Maj 19, 2011 11:57   

Krzysi3k dobrze radzic jak stozek to tylko suchy i najlepiej Fujita... dolot zimnego zrob tak jak na obrazkach ktore wklejałes filtr wody z dolu nie zassie bo tam nie ma takiego ciągu...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Maj 19, 2011 18:52   

Ludzi nawet na zdjęciu pisze że to filtr bez olejowy i bezobsługowy na dodatek "dożywotni" tzn. ma konstrukcję wystarczającą na znacznie dłużej niż zwykłe k&N itd.
Kolejny raz pytam którędy go puścić nie pytam o kwestionowanie tego
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Maj 20, 2011 11:55   

No ja napisałem, że puszcze niżej w kierunku IC :)
Ewentualnie może jeszcze rurkę puszcze, żeby pęd powietrza troche na filtr leciała :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Maj 20, 2011 13:26   

Krzysi3k, ale ty chyba masz już wywalony IC w zderzak bardziej ,znalazłem twój wątek na innym forum, jak tak zrobiłeś to masz więcej miejsca na wypuszczenie rury czy nic się nie zmieniło zbytnio?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Maj 21, 2011 02:43   

tuners, IC już mam, ale jeszcze nie zrobiony :)
Ogólnie to po wywaleniu IC będzie niewiele więcej miejsca niestety...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Maj 21, 2011 05:21   

a od czego w końcu kupiłeś ten IC bo znalazłem dość ciekawe na http://moto.allegro.pl/go...1575822309.html
gość robi też na zamówienie

Wracając do temat jak wypadał by pomysł z doprowadzeniem rury na wysokość waszych przeciwmgłowych(ja mam w tym miejscu kierunkowskaz) i wstawieniu materiału wodoodpornego

Kolejna sprawa czym obudować stożek żeby miał dobrą izolację
na razie rozważałem 2 opcje
Nierdzewka oraz plexi
plexi pod wpływem ciepła się uplastycznia powyżej 80'C ale przemawia za nim waga i wygląd.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Maj 21, 2011 09:29   

http://www.re5pect.pl/ind...uct&prod_id=344
Ten IC i musze go zawieźć do faceta, żeby mi przespawał go - tak żeby wyjście i wejście po jednej stronie było :)
A ten który pokazałeś to jest chłodnica cieczy :mrgreen: Takie malutkie wyjścia :P
A co do tego dolotu to ja mówiłem Ci, że to jest bezsens tak się męczyć - to nie wolnossący. Tutaj turbo i tak ogrzeje powietrze ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Maj 21, 2011 14:17   

Wysyłałem to jako link do tego gościa bo on ma też IC na zamówienie
na dolot się uparłem i tak więc nie przegadasz ;d
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Maj 21, 2011 15:53   

tuners, i za ile on by Ci zrobił na zamówienie jaki IC z wejściem/wyjściem po jednej stronie?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Maj 21, 2011 20:15   

nie pytałem go bo myślałem że ty kupiłeś od czegoś z wejściem po jednej stronie ;D


EDIT: temat można zamknąć

Dzisiaj obejrzałem dokładnie i pomierzyłem kilka rzeczy jest idealne miejsce pod długi gruby i niski IC (z wyjściami po przeciwnych stronach)
naprzeciwko dolnego wlotu w zderzaku i obok są otwory wystarczające żeby poprowadzić rury do góry :D
po wywaleniu seryjnego IC robi się miejsce po lewej stronie chłodnicy wystarczające żeby puścić chwytak powietrza do siatki górnej w zderzaku.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [iDT] Dolot powietrza.
Krzysi3k Tuning mechaniczny 2 Pią Kwi 01, 2011 20:06
Krzysi3k
Brak nowych postów [R200]Dolot
mateuszm94 Tuning mechaniczny 10 Wto Maj 19, 2015 11:08
Harry
Brak nowych postów SWAP 1.8T. DOLOT MG ZR 1.8
spider Tuning mechaniczny 47 Nie Sty 07, 2018 21:47
herobot
Brak nowych postów [R620Si] Dolot stozek
rav020 Tuning mechaniczny 1 Sro Wrz 19, 2012 20:05
KRYS
Brak nowych postów [R200] dolot i wydech
ile można zyskać?
Patrick Tuning mechaniczny 13 Sob Mar 13, 2010 07:32
DANTE79R



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink