Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214i] Pisk ponad 5tys. obrotów :/
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214i] Pisk ponad 5tys. obrotów :/
Autor Wiadomość
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Sro Maj 25, 2011 19:32   [R214i] Pisk ponad 5tys. obrotów :/
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

Witam,

dziś zaobserwowałem dziwne zjawisko w moim roverku. Powyżej 5 tys rpm spod maski dochodzi dziwny pisk. Piszczenie pojawia się na każdym biegu przy 5tys rpm i narasta wraz ze wzrostem obrotów... Nie jest to łomot, brzęczenie tylko pisk o wysokim dość tonie... W sobotę uszczelniałem obudowę wałka rozrządu, możliwe, że coś źle złożyłem?? Rozrząd nie został wtedy naruszony...

[ Dodano: Sro Maj 25, 2011 20:32 ]
tomi83 napisał/a:
Witam,

dziś zaobserwowałem dziwne zjawisko w moim roverku. Powyżej 5 tys rpm spod maski dochodzi dziwny pisk. Piszczenie pojawia się na każdym biegu (na luzie też, ale cichsze) przy 5tys rpm i narasta wraz ze wzrostem obrotów... Nie jest to łomot, brzęczenie tylko pisk o wysokim dość tonie... W sobotę uszczelniałem obudowę wałka rozrządu, możliwe, że coś źle złożyłem?? Rozrząd nie został wtedy naruszony...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 25, 2011 19:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wachu990 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Ostrów



Wysłany: Sro Maj 25, 2011 19:39   

Może piszczy pasek klinowy :wink: Ściągałeś je ?? Ściągałeś pokrywę zaworów czy głowiczkę ??
 
 
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Sro Maj 25, 2011 19:45   

wachu990 napisał/a:
Może piszczy pasek klinowy :wink: Ściągałeś je ?? Ściągałeś pokrywę zaworów czy głowiczkę ??


Nie ruszałem pasków, nie było potrzeby. Ściągałem pokrywę i rozpoławiałem obudowę wałka rozrządu, żeby uszczelnić ją bo się pociła... Po złożeniu zalałem nowy olej i wymieniłem filtr...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bolcik 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 184
Skąd: Rz-ów



Wysłany: Sro Maj 25, 2011 20:07   

zagladnij pod maske i przygazuj. powinienes namierzyc skad dociera
 
 
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Sro Maj 25, 2011 20:15   

bolcik napisał/a:
zagladnij pod maske i przygazuj. powinienes namierzyc skad dociera


Próbowałem, ale szkoda mi motoru gazować bez obciążenia :( Poza tym podczas jazdy pisk jest głośniejszy, niż ten na luzie, w środku auta jest bardzo dobrze słyszalny :/ Jutro zmienię paski na nowe i napiszę, czy pisk ustał czy istnieje nadal, zrobię to profilaktycznie, gdyż nie brzmi to jak pisk paska :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 06:32   

tomi83 napisał/a:
Próbowałem, ale szkoda mi motoru gazować bez obciążenia



Z takim podejściem to możesz więcej zaszkodzić niz pomóc. Otwierasz maske, linke od przepustnicy i jazda.
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Czw Maj 26, 2011 07:35   

Z takim podejściem to możesz więcej zaszkodzić niz pomóc. Otwierasz maske, linke od przepustnicy i jazda.[/quote]

Mówisz??:)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 08:21   

Jak trzeba motor pogazować to trzeba. Lepiej go troche podusić i wiedzieć co np; trzeba wymienić, niż pozniej mialoby coś się zerwać podczas jazdy.
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Czw Maj 26, 2011 12:49   

kzrr napisał/a:
Jak trzeba motor pogazować to trzeba. Lepiej go troche podusić i wiedzieć co np; trzeba wymienić, niż pozniej mialoby coś się zerwać podczas jazdy.


Dziś z kolegą kartnąłem się jego hondą civic 1.5 vtec i o dziwo w jego autku też słychać piszczenie powyżej 5 tys., ciszej niż u mnie ale i silnik w hondach mniej słychać w środku niż w roverkch... Pomyślałem, że może to pompa wspomagania ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r200] nie kręci powyżej 3-3.5tys obrotów
adam1990 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Kwi 08, 2015 12:29
krzychunh
Brak nowych postów [R214i v8 97r.] Roverek nie schodzi z obrotów
strala1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Sty 17, 2008 13:27
piter34
Brak nowych postów [R214i] Prędkość odpowiadająca liczbie obrotów do biegu ?
xxxxDANYxxxx Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pią Sie 23, 2013 16:59
xxxxDANYxxxx
Brak nowych postów [R214 1.4 16v] Zgrzyt przy wrzucaniu 2 biegu (od 5tys RPM)
hirek91 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Paź 22, 2014 20:22
Sadev
Brak nowych postów [214 Si 1997] Alternator ładuje ponad 18V
Krzysiek_wawa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Lip 20, 2010 23:00
adamk



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink