Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 45 Skąd: SŁAWNO
Wysłany: Sro Maj 18, 2011 23:25 [R2OO] Czyżby HGF?
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Witam serdecznie, jestem nowicjuszem z góry proszę o wyrozumiałość Mam następujące pytanie kupiłem Roverka 1.8 vvc co mnie zaniepokoiło w zbiorniczku miałem sporo tgz. masełka wymyłem wspomniany zbiorniczek i od tamtej pory brak jakiegokolwiek syfu w nim jest czyściutko nie śmierdzi w zbiorniczku nie bombelkuje mi w układzie, płynu nie ubywa. Chodzi mi o to że autko się bardzo szybko nagrzewa po odpaleniu ok 3-4 min i temp. jest poniżej połowy i tak trzyma nie skacze w górę czy w dół. Czy te Roverki tak szybko się nagrzewają ? czy jednak to może od walniętej uszczelki, zaznaczę tylko że auto jest na wodzie bo przyjechało z włoch, woda ma taki sobie zapaszek świerzością nie pachnie, czy woda może być winą masła w ukladzie ktore bylo ? na korku wlewu oleju brak. Ps w kabinie jak włącze cieply nawiew to mam dziwny zapach ciężko to określić ps. autko z klimą do nabicia.
Ostatnio zmieniony przez kita626 Sro Maj 18, 2011 23:32, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 18, 2011 23:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 45 Skąd: SŁAWNO
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 12:19
Czyli rozumiem że nie mam po co szukać dziury w całym? A pytałem o szybkie nagrzewanie bo żadne auto które posiadałem do tej pory tak szybko nie osiągało temperatury Pytanie mam jeszcze jedno jaki jest koszt wymiany rozrządu w moim rowerku 1.8 v v c ?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 45 Skąd: SŁAWNO
Wysłany: Czw Maj 26, 2011 12:13
Powracam niestety do tematu ponieważ po przejechaniu 200 km znowu się zebrała jasno-brązowa maź w zbiorniczku wyrównawczym tym razem nie dużo co ciekawe maź jest tylko na ściankach zbiorniczka nie pływa na wodzie a woda jest czyściutka i w dodatku nie śmierdzi ani olejem ani spalinami kilka razy sprawdzałem też i nie bulgocze w zbiorniczku jedynie ubyło wody z max do trochę poniżej min. Bagnet czysty bez oznak mazi i kropel plynu, korek wlewu oleju czysty. Moje pytanie o co kaman, proszę o jakieś podpowiedzi?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 45 Skąd: SŁAWNO
Wysłany: Czw Maj 26, 2011 12:22
Auto ściągnięte z włoch 2 tyg. temu i niestety nie znam dokładnej przeszłości samochodu, mam nadzieję że to pozostałości po HGF ale martwi mnie ubytek płynu. Ps. olej stan trzyma jak narazie.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 45 Skąd: SŁAWNO
Wysłany: Czw Maj 26, 2011 12:51
Co ciekawe gościu który ściągnął auto przysięga i zarzeka się że to napewno nie HGf mówi że pęknięty był trójnik plastikowy przy chłodnicy i wymienił go, no i de fakto większośc płynu mu uciekła przy wymianie, auto było zalane jakimś żółtym płynem? i czy to możliwe że płyn się zważył przy zmieszaniu z innym??? Ja raczej wątpie w to a jak wy uważacie?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 45 Skąd: SŁAWNO
Wysłany: Czw Maj 26, 2011 13:14
Tak zrobię boję się tylko żeby silnik nie dostał zabardzo jeżeli to żeczywiście HGF, bo troszkę dziwne są te objawy, ps. mniejwięcej jaki jest koszt wymiany uszczelki w 1.8 v v c ?
Koszt taki sam jak przy innych silnikach K-serii (poczytaj na Forum). Ważne, żeby mechanik był kumaty, bo ustawienie rozrządu jest trochę bardziej skomplikowane przy tym silniku (VVC).
Pytałeś o koszt wymiany rozrządu: Komplet z pompą wody i uszczelniaczami + olej i filtr oleju z wymianą zapłaciłem ostatnio 1100zł w jednym z lepszych serwisów rover'a.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum