Forum Klubu ROVERki.pl :: [R2OO] Czyżby HGF?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R2OO] Czyżby HGF?
Autor Wiadomość
kita626 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 45
Skąd: SŁAWNO



  Wysłany: Sro Maj 18, 2011 23:25   [R2OO] Czyżby HGF?
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998

Witam serdecznie, jestem nowicjuszem z góry proszę o wyrozumiałość :wink: Mam następujące pytanie kupiłem Roverka 1.8 vvc co mnie zaniepokoiło w zbiorniczku miałem sporo tgz. masełka wymyłem wspomniany zbiorniczek i od tamtej pory brak jakiegokolwiek syfu w nim jest czyściutko nie śmierdzi w zbiorniczku nie bombelkuje mi w układzie, płynu nie ubywa. Chodzi mi o to że autko się bardzo szybko nagrzewa po odpaleniu ok 3-4 min i temp. jest poniżej połowy i tak trzyma nie skacze w górę czy w dół. Czy te Roverki tak szybko się nagrzewają ? czy jednak to może od walniętej uszczelki, zaznaczę tylko że auto jest na wodzie bo przyjechało z włoch, woda ma taki sobie zapaszek świerzością nie pachnie, czy woda może być winą masła w ukladzie ktore bylo ? na korku wlewu oleju brak. Ps w kabinie jak włącze cieply nawiew to mam dziwny zapach ciężko to określić ps. autko z klimą do nabicia.
Ostatnio zmieniony przez kita626 Sro Maj 18, 2011 23:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 18, 2011 23:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Maj 18, 2011 23:45   

kita626 napisał/a:
Ps w kabinie jak włącze cieply nawiew to mam dziwny zapach ciężko to określić ps. autko z klimą do nabicia.

i do odgrzybienia
kita626 napisał/a:
Chodzi mi o to że autko się bardzo szybko nagrzewa po odpaleniu ok 3-4 min i temp. jest poniżej połowy i tak trzyma

tak szybko, to jest normalne
a jak mu dasz w palnik to nawet szybciej :D
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
kita626 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 45
Skąd: SŁAWNO



Wysłany: Czw Maj 19, 2011 12:19   

Czyli rozumiem że nie mam po co szukać dziury w całym? A pytałem o szybkie nagrzewanie bo żadne auto które posiadałem do tej pory tak szybko nie osiągało temperatury ;) Pytanie mam jeszcze jedno jaki jest koszt wymiany rozrządu w moim rowerku 1.8 v v c ?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 19, 2011 18:10   

Ciufa napisał/a:
a jak mu dasz w palnik to nawet szybciej :D

No nie, to trzeba trochę poczekać aby się już nagrzał do odpowiedniej temperatury, bo takie katowanie na zimnym silniku, może źle się skończyć. :/
kita626 napisał/a:
Czyli rozumiem że nie mam po co szukać dziury w całym?

Tak jest to normalne. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kita626 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 45
Skąd: SŁAWNO



Wysłany: Czw Maj 26, 2011 12:13   

Powracam niestety do tematu ponieważ po przejechaniu 200 km znowu się zebrała jasno-brązowa maź w zbiorniczku wyrównawczym tym razem nie dużo co ciekawe maź jest tylko na ściankach zbiorniczka nie pływa na wodzie a woda jest czyściutka i w dodatku nie śmierdzi ani olejem ani spalinami kilka razy sprawdzałem też i nie bulgocze w zbiorniczku jedynie ubyło wody z max do trochę poniżej min. Bagnet czysty bez oznak mazi i kropel plynu, korek wlewu oleju czysty. Moje pytanie o co kaman, proszę o jakieś podpowiedzi?
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 12:18   

Szykuj się na HGFa... Ta maź to efekt mieszania się oleju z płynem.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 12:18   

Może to pozostałości po poprzednik HGF.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bolcik 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 184
Skąd: Rz-ów



Wysłany: Czw Maj 26, 2011 12:19   

wylej wode, przeplucz uklad (ale delikatnie) i zalej plynem. zobaczysz wtedy czy cos sie dzieje
 
 
kita626 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 45
Skąd: SŁAWNO



Wysłany: Czw Maj 26, 2011 12:22   

Auto ściągnięte z włoch 2 tyg. temu i niestety nie znam dokładnej przeszłości samochodu, mam nadzieję że to pozostałości po HGF ale martwi mnie ubytek płynu. Ps. olej stan trzyma jak narazie.
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 12:42   

Dla mnie raczej, to ktoś sprzedał auto, bo zauważył to co Ty. Raczej nie sprzedaje się świeżo naprawionego samochodu... Ale cóż, można spróbować.
 
 
 
kita626 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 45
Skąd: SŁAWNO



Wysłany: Czw Maj 26, 2011 12:51   

Co ciekawe gościu który ściągnął auto przysięga i zarzeka się że to napewno nie HGf mówi że pęknięty był trójnik plastikowy przy chłodnicy i wymienił go, no i de fakto większośc płynu mu uciekła przy wymianie, auto było zalane jakimś żółtym płynem? i czy to możliwe że płyn się zważył przy zmieszaniu z innym??? Ja raczej wątpie w to a jak wy uważacie?
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 13:09   

Tak jak Koledzy wspomnieli wymień płyn i obserwuj zbiorniczek. No i trzymaj kciuki, żeby to nie był HGF, :wink:
 
 
 
kita626 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 45
Skąd: SŁAWNO



Wysłany: Czw Maj 26, 2011 13:14   

Tak zrobię boję się tylko żeby silnik nie dostał zabardzo jeżeli to żeczywiście HGF, bo troszkę dziwne są te objawy, ps. mniejwięcej jaki jest koszt wymiany uszczelki w 1.8 v v c ?
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 13:50   

Koszt taki sam jak przy innych silnikach K-serii (poczytaj na Forum). Ważne, żeby mechanik był kumaty, bo ustawienie rozrządu jest trochę bardziej skomplikowane przy tym silniku (VVC).
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Pią Maj 27, 2011 17:04   

Pytałeś o koszt wymiany rozrządu: Komplet z pompą wody i uszczelniaczami + olej i filtr oleju z wymianą zapłaciłem ostatnio 1100zł w jednym z lepszych serwisów rover'a.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R2OO 1.8 v v c] dobór części
kita626 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Sie 29, 2011 12:11
PTE
Brak nowych postów [r2oo] pilne ! odpowietrznie hamulca
lisieckiw Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Paź 16, 2011 14:38
lisieckiw
Brak nowych postów [214 Si '97] czyżby HGF ?
potrzebuję na szybko porady
giewu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sro Cze 06, 2007 20:23
giewu
Brak nowych postów [R200 1.4 '99] Czyzby HGF?
MiL999 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Lip 19, 2007 14:27
piter34
Brak nowych postów [MG ZR 160) czyzby to poczatek HGF
pawelzr160 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sob Lis 01, 2014 15:02
pawelzr160



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink