Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 620Sdi] Kąt nachylenia wtrysków?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 620Sdi] Kąt nachylenia wtrysków?
Autor Wiadomość
Benson 



Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: Sk-ce



  Wysłany: Sro Mar 16, 2011 18:27   [Rover 620Sdi] Kąt nachylenia wtrysków?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam. Mam problem tego typu że zanim zapale samochód trzeba go trochę pokręcić na rozruszniku.Mój mechanik mówi że jest to wina kąta nachylenia wtrysków ale i nie tylko on.Problem jest w tym że nikt nie zna tego kąta nachylenia wtrysków...
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 16, 2011 18:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
empe 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 110
Skąd: Kalisz



Wysłany: Sro Mar 16, 2011 18:59   

Kąt nachylenia wtrysków? Pierwsze słyszę...
Prędzej chodzi o kąt wyprzedzenia wtrysku/kąt wtrysku :P
[Seria L] Mój diesel ciężko odpala jak jest zimny...
[Seria L] O co chodzi z tym kątem wtrysku?
 
 
Benson 



Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: Sk-ce



  Wysłany: Sro Mar 16, 2011 20:58   

No tylko że tam podobno jest w milimetrach.
 
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 16, 2011 21:01   

hmm niebywałe ze w milimetrach.wczytaj sie kolego w temat i pomysl nad innym doktorkiem :wink:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Benson 



Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: Sk-ce



Wysłany: Sro Mar 16, 2011 21:17   

Ja tam się nie znam.Powiedziano mi tak.
A zamiast się wymądrzać stary to powiedz coś mądrego.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Mar 16, 2011 21:35   

Na bank chodzi o tzw. kąt wtrysku :ok: Linki podane przez empe, opisują temat :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
mcmlody 




Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: GM

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 17, 2011 18:57   

kurde, mam podobny problem z moim 620SDi, dłuuugo kręci, zanim odpali i potężna chmura dymu białego, jak byłem u mechaników, byłem w jednym serwisie rovera w warszawie, powiedziałem, w czym rzecz, to wymienili przekaźnik świec (co nic nie dało), rzekomo zmienili niedużo kat wtrysku, co również nic nie dało, powiedzieli, że większa zmiana kąta i będzie chodził bardzo głośno... No i podsumowanie- jak będzie nadal ciężko odpalał (a tak jest), to na pewno kompresja słaba...tyle że kurde, tylko odpala ciężko, tak to ma kopa jak należy, wsio gra w sumie, więc polećcie mi jakiś serwis blisko wwa, co wie, jak ten kąt wtrysku ustawić albo jakiś, żeby tą cholerną kompresję zmierzyć niedrogo! Pozdrawiam
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Pią Mar 18, 2011 22:10   

u mnie wina dluzszego krecenia byl nieszczelny uklad paliwowy, przez co paliwo sie cofalo i przy kazdym odpalaniu pompa musiala sobie je zassac, moze warto sprawdzic stan przewodow/gruszki lub odpowietrzyc filtr :wink:
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 20, 2011 09:59   

problem z odpaleniem...to co musiałem zrobić by wszystko grało ; wymiana filtra paliwa,odpowietrzenie filtra,założenie zaworka powrotnego na wyjściu zfiltra do pompy wtryskowej,wymiana wężyków przelewowych,wymiana świec,wymiana przekażnika,ustawienie opużnienia wtrysku paliwa(tzw kąt wtrysku)....niby dużo tego ale to groszowe sprawy.filtr 40zl,zaworek powr i węzyki 30zł tylko ustawienie wtr 120zł ale po tych zabiegach odpukać autko pali tak jak powinno :grin: ale może też być problem u was z wtryskami...czy rozpylają dobrze dawke paliwa,kopresja czy sprężanie wewnatrztłokowe czy jak tam kto mówi.problemem mogą też być same przewody do świec.napięcie na nich bez odkręcania powinno być minimum 9,8 V. i oby nikt z was niemiał problemu z pompą paliwa bo wtedy bieda.moja rada sprawdzajcie najpierw układ paliwowy czy drożny ,puzniej sprawy elektryczne na koniec ingerencja w silnik.wiadomo najpierw najmniejsze koszta bo czasami złośliwość małej pierdoły psyje nam życie do szpiku :lol: .ja to przerobilem i jestem zdrowy :cool: pozdrawiam
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Benson 



Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: Sk-ce



Wysłany: Wto Mar 22, 2011 16:27   

No ale powiedz mi na ile ustawić opóżnienie wtrysku paliwa?
 
 
 
empe 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 110
Skąd: Kalisz



Wysłany: Wto Mar 22, 2011 18:08   

Benson, W moim poście masz linki a w nich odpowiedź...
Cytat:
Prawidłowy kąt wtrysku (wg. wiedzy i doświadczeń użytkowników) zawiera się pomiędzy 2 a 4 stopniami.
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Wto Mar 22, 2011 18:51   

to jest to.ale wiadomo ze każdy silnik inaczej reaguje.metoda na czuja :grin:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
mcmlody 




Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: GM

Rover 600

Wysłany: Nie Maj 22, 2011 11:36   

no i problem rozwiązany, nie dało się u mnie kąta ustawić, bo bolec w tym górnym wałku przy kole zębatym był uyebany, teraz wszystko zrobione, kąt ustawiony, odpala pięknie od dotknięcia, jeszcze sterownik pompy wtryskowej zrobiony i już w ogóle cudo bez falujących obrotów:D polecam diesel service w otrębusach pod warszawą!
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 22, 2011 18:31   

mcmlody napisał/a:
jeszcze sterownik pompy wtryskowej zrobiony
w SDi nie ma sterownika pompy.
mcmlody napisał/a:
już w ogóle cudo bez falujących obrotów
wymieniony został czujnik temperatury paliwa
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
brylant30 



Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 2
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Maj 26, 2011 20:37   

tronsek napisał/a:
w SDi nie ma sterownika pompy.

:shock: no jak nie ma sterownika/nastawnika w sdi?!!!! :shock: górna częśc pompy wtryskowej to jest właśnie nastawnik/sterownik pompy!!!
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Czw Maj 26, 2011 21:31   

Cytat:
no i problem rozwiązany, nie dało się u mnie kąta ustawić, bo bolec w tym górnym wałku przy kole zębatym był uyebany, teraz wszystko zrobione, kąt ustawiony, odpala pięknie od dotknięcia, jeszcze sterownik pompy wtryskowej zrobiony i już w ogóle cudo bez falujących obrotów:D polecam diesel service w otrębusach pod warszawą!


Możesz napisać co zostało zrobione ? i za ile ?
Proszę o podanie szczegółów wymiany/naprawy pompy i regulacji co i za ile ;)
Czytam temat i jedno z drugim nie wiąże się w całość ;)
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Sob Maj 28, 2011 08:18   

:mrgreen: zauważyłem to samo więc czekam aż się wyklarują fakty :mrgreen:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Sob Wrz 24, 2011 10:21   

Panowie a mam pytanie czy jak jest źle ustawiony kąt wtrysku to czy auto może cały czas bardzo delikatnie kopcić na szaro >( trzeba się wpatrzyć żeby to zobaczyć patrząc z góry jednak z dołu jest to w miarę dobrze widoczne ) Oraz czy brak katalizatora, stare świece i zbyt mały akumulator ma na to jakiś wpływ??

[ Dodano: Sob Wrz 24, 2011 11:21 ]
heh ciąg dalszy spostrzeżeń otóż wali mi delikatnie dym na biało/szaro po po odkręceniu korka wlewu oleju..... czy to ma również jakiś związek ze złym kątem wtrysku czy uszczelka pod głowicą klęka ?? ?
 
 
claudii 




Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 30 Sie 2010
Posty: 86
Skąd: Olsztyn

Rover 600

Wysłany: Czw Paź 20, 2011 11:07   

brylant30 napisał/a:
tronsek napisał/a:
w SDi nie ma sterownika pompy.

:shock: no jak nie ma sterownika/nastawnika w sdi?!!!! :shock: górna częśc pompy wtryskowej to jest właśnie nastawnik/sterownik pompy!!!


tronsek napisał/a:
mcmlody napisał/a:
jeszcze sterownik pompy wtryskowej zrobiony
w SDi nie ma sterownika pompy.
mcmlody napisał/a:
już w ogóle cudo bez falujących obrotów
wymieniony został czujnik temperatury paliwa




to co w końcu pomaga na falujące obroty, sterownik pompy czy czujnik temp. paliwa?
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 08:40   

czujnik, ktory jest w nastawniku :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620sdi] Jaki syntetyk/półsyntetyk polecacie do 620Sdi?
lastfish Rover serii 600, Honda Accord 28 Nie Mar 17, 2019 18:55
Pitertech
Brak nowych postów [620SDI] Sprężyny od 620ti do 620sdi?
Staniol Rover serii 600, Honda Accord 0 Sob Paź 01, 2011 00:31
Staniol
Brak nowych postów [Rover 620sdi] wieksze IC
adam9149 Rover serii 600, Honda Accord 8 Wto Sty 09, 2018 20:47
adam9149
Brak nowych postów [620SDI] Rover zgasł i nie odpala
Kam971 Rover serii 600, Honda Accord 8 Pon Maj 15, 2017 20:58
Kam971
Brak nowych postów [Rover 620Sdi] Problem z odpaleniem
Kam971 Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Lis 23, 2015 14:05
Kam971



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink