Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Max. 4000rpm i brak rozwiązania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Max. 4000rpm i brak rozwiązania
Autor Wiadomość
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



  Wysłany: Sro Maj 25, 2011 23:45   [R45] Max. 4000rpm i brak rozwiązania
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Auto kręci się do 4000rpm i to jest max. Wydaje mi się też że słabo przyśpiesza, lecz nie mam porównania. Może mi powiedzie z jakimi autami robicie co chcecie :) . Laguna 1.9Dci, Mazda 6 2.0Citd robi ze mną co chce, na każdym biegu, ale katalogowo to ja mam robić co chce :(

Wymieniłem już :wink: :
-4x wtryskiwacze
-spr. rozrządu
-przepływka
-mycie IT + całego dolotu
-wszystkie filtry

No i to samo. Fakt, kiedyś szedł gorzej, ale moim zdaniem też nie ma polotu + te 4000rpm :shock:

Po proszę o pomoc i jakieś porównania :wink:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 25, 2011 23:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 06:28   

te 4tys to cos z przeplywka albo wymieniles na wadliwa albo cos zwiazane z nia jest uszkodzone
przejedz sie do elektryka samochodowego i zmierzy ci napiecie na przeplywce i on juz powinien wiedziec czy dobra czy nie.
wepnie sie w ktorys pin i zobaczy napiecie
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 07:28   

Kąt wtrysku może bardzo przestawiony? Nie masz objawów kopcenia ani ciężkiego odpalania?
Byłeś na testbooku?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Czw Maj 26, 2011 14:57   

Rover odpala na dotyk. Nawet nie zakopci pod góre pod duzym obciążeniem. A przepływki to mam 4x w garażu i na tej ma najlepszego POWERA. :smile:
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 16:28   

no tak moze przewud lub cos zwyklym miernikiem ci sprawdza ale jakie napiecie musi byc to juz nie pamietam bo to mariusz mi sprawdzal i mowil ze jest jeszcze oki przeplywka
a jak nadal bedzie dobrze to koniecznie na testbooka
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Sob Maj 28, 2011 11:45   

Czyli główny wtrysk ma tutaj mało do gadania ?? No jeszcze pomierzę tą przepływkę i sie zobaczy.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Maj 28, 2011 14:43   

damianz11 napisał/a:
Czyli główny wtrysk ma tutaj mało do gadania


Jak sama nazwa wskazuje: sterujący, więc ma tutaj coś do gadania. Wtryskiwacz sterujący ma czujnik wzniosu igły rozpylacza, który to przekazuje informację sterownikowi o rzeczywistym początku tłoczenia.
Co do obrotów, to za to odpowiada nastawnik pompy wtryskowej :taa:
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 28, 2011 15:36   

wtrysk sterujacy tez moze byc przyczyna
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Nie Maj 29, 2011 18:52   

Hmm...... Jak sprawdzić przepływomierz ??

Pompę też mam drugą (używkę). Na starej też 4000rpm max.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Maj 29, 2011 20:33   

Skoro piszesz wyżej, że masz 4 przepływki w garage, drugą pompę i jak myślę sprawdzałeś już i jedno i drugie na wszyskie sposoby, to uważam, że powinieneś sprawdzić to co Ci napisałem w poście powyżej :taa:
Powodzenia i napisz co i jak :ok:
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 20:43   

witam, moj problem polega na tym ze auto to kompletnie mulowate jest;/ odlaczylem dzis egr i przeplywke i bylo ok, podlaczony egr przeplywka odlaczona tez jest ok, podlaczone wszystko LIPA KOMPLETNA, nie mam pomyslu co robic;/ przewody szczelne sa;/
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Maj 29, 2011 20:50   

przepływka- spróbuj wyczyścić, jak nie pomoże- nówka Cię ratuje.
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 20:51   

kupiona, nowa :)
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Nie Maj 29, 2011 22:10   

Rozumiem że miałeś na myśli sterujący wtryskiwacz. No to widzisz, już to zrobiłem :/
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Maj 29, 2011 22:25   

damianz11 napisał/a:
Rozumiem że miałeś na myśli sterujący wtryskiwacz. No to widzisz, już to zrobiłem :/

Też, i nastawnik pompy wtryskowej .
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Nie Maj 29, 2011 23:05   

A ten nastawnik to mam zamiar wymienić.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 23:37   

karooo, przepływka steruje EGRem, zaślep go i będziesz miał po problemie :)
Po prostu Ci się EGR zaciął i tyle :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Pon Maj 30, 2011 11:33   

Krzysi3k napisał/a:
przepływka steruje EGRem


Zgadza się, ale w silniku SDI

W iDT pełni jeszcze inne funkcje...
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 12:08   

marcin316, człowieku, czy ja powiedziałem, że TYLKO steruje EGR?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 12:17   

marcin316, Krzysi3k, nie drapać się ;)
a kolega damianz11, niech poczeka z nastawnikiem i niech się zastosuje do naszych porad by uniknąć niepotrzebnych kosztów. :wink:
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r45] przyspieszenie - problem nie do rozwiazania??
karooo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Pon Wrz 26, 2011 21:53
borek88
Brak nowych postów [MG ZS] Zagadka do rozwiązania : Opony / Felgi ?
Armandoo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Lis 23, 2009 20:51
Armandoo
Brak nowych postów [R400]Kilka problemów do rozwiązania...
Patriko2009 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Lis 05, 2012 22:14
sTERYD
Brak nowych postów [R45] Brak ABS
Bartek8508 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Sie 13, 2013 12:21
Bartek8508
Brak nowych postów [R45 2.0TD 01r] Brak mocy
baltian Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Cze 10, 2009 22:06
konradp



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink