Wysłany: Pon Maj 30, 2011 12:42 [r25] reflektory anglik/europa
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witajcie,
Na przegladzie wyszlo ze lampy zle swieca lecz gdyby byly prawidlowo zamocowane to wiedzialbym ze sa z anglika ale maja pourywane zaczepy a nie chce ich naprawiac do momentu az dowiem sie czy sa z anglika ,
szukalem na forum i w google i na temat strzalek w koncu nic juz nie wiem.
W moim patrzac od przodu auta lewy (pasazera) ma jedna strzalke (mala) w lewo a prawy ma jedna (mala) strzalke w prawo i druga wiksza tez w prawo i oznaczenia E2 (tu wiadomo jest to kraj homologacji wiec po tym nie da sie poznac mogly byc tylko wyprodukowane we francji a homologowane na UK).
Jak to wyglada z tymi strzalkami w waszych reflektorach ?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 30, 2011 12:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
lopez86100, podjedź wieczorem pod murek, ścianę
europejskie powinny świecić wiązką mniej więcej tak : / /
najszybszy najprostszy sposób i chyba najbardziej logiczny.
Wystarczy spojrzeć na lampę. Angielska lampa na ryflowanym szkle ma szkło wyprofilowane odwrotnie niż w lampie europejskiej. Poniżej masz zdjęcie lampy angielskiej. Sprawdzając w taki sposób oszczędzisz czasu na szukanie oryginalnej europejskiej lampy. W angielskich lampach dolne słupki po prawej stronie są dłuższe, mam nadzieję że jasno się wyraziłem i widać to na zamieszczonym zdjęciu. W europejskich jest na odwrót. Poza tym lampy europejskie świecą tak: __/ __/ ,a angielskie tak: \__ \__ a co do tych strzałek na lampach to gdzieś to na forum jest, ale to raczej nie do końca pewna metoda, bo każdy producent ma inaczej.
Aha jeszcze jedna rzecz, do tych reflektorów żarówkę da się włożyć "do góry nogami" i wtedy dużo gorzej świeci.
A jakby się okazało że jednak masz angliki z połamanymi zaczepami to z chęcią przygarnę te lampy za jakąś niewygórowaną kwotę.
Tak jak pgrad, pisał gdzieś albo na stronie klubu albo na forum były wyjaśnione wszystkie oznaczenia z naszych lamp czyli z roverków tylko teraz nie przypomnę sobie gdzie dokładnie.
dzieki pgrad wyszlo na jaw u mnie te zygzaki sa tak ze lewy (pasazer) jest odwrotnie do tego z lewej lamy anglika a prawy (kierowca) tak jak z prawej lampy anglika czyli lampa kierowcy do wymiany. Narazie nie wymieniam (brak funduszy) w przyszlym miesiacu dopiero wtedy to oddam za grosze bo nie potrzebuje jak kupie europejska.
Nie ma sprawy. Sam mam dokładnie ten sam problem. Na razie udało mi się wyrwać za parę złotych europejską prawą lampę bez zaczepów. Póki co czekam na okazję żeby kupić europejską lewą, lub angielską prawą za kilka zł. Będę próbował przerobić angielskie lampy na europejskie, zobaczymy co z tego wyjdzie. Z tego co patrzyłem to chyba się różnią tylko tym ryflowanym szkłem.
pewnie tak czyli tej samej lampy szukamy (lewej) ciekawe czy gdybym kupil prawa anglika to szklo by pasowalo do lewej jako europejska ale juz sam nie wiem nie chce mi sie z tym juz raczej bawic bo za duzo czasu na to auto poswiecilem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum