Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Mam pytanie do urzytkownikow - forumowiczow kv6-ek czy ktos z was mial do czynienia w tym silniku z zle zalozonym rozrzadem- przestawionym.
Jakie sa tego objawy?. W moim frelku wyczerpaly mi sie wszystkie pomysly
dotyczace moglyby wyeliminowac problemy z sondami(P0171, P0174)i wypadaniami zaplonu(P0301, P0302, P0303.........).Pozostaje tylko dosc kosztowne rozebranie rozrzadu i zalozenie go od nowa.....
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 01, 2011 09:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
co prawda nie w KV6 ale w oplu vectrze V6 mielismy przestawiony rozrząd, objawami były:
-duże spalanie,
-zła praca sąd lambda,
-multiram nie działał jak trzeba (coś jak u nas VIS)
-czasami auto samo gasło
Więc jeśli wszystko co mozna bylo sprawdziles, to przyjzyj sie rozrządowi
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Mam taki problem ze nie chodzi mi cylinder drugi i bład p0302 i nikt nie wie co jest zle , cewka sprawdzona , swiece tez , wtryski tez. Czy ma ktos jakis plan jak ida cylindry ? chodzi o numeracje ?
rozrząd wizualnie można sprawdzić czy jest na znakach, można go źle ustawić bo masz dwa paski a mało kto ma klin blokujący rozrząd no i blokują byle jak przy ustawianiu, sprawdzić wizualnie albo na kompie powinno Ci pokazać błąd braku synchronizacji czujnika wałka rozrządu z wałem korbowym, jakie masz dokładnie błędy teraz?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum