Forum Klubu ROVERki.pl :: Kto tu mowil ze KV6 nie wjedzi do ZR
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Kto tu mowil ze KV6 nie wjedzi do ZR
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

  Wysłany: Wto Maj 31, 2011 22:48   Kto tu mowil ze KV6 nie wjedzi do ZR

Podaje kilka fotek kolegi z Niemiec, wsadzili Kv6 do MG ZR :wink:












:mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 31, 2011 22:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 22:53   

Remi55, za każdym razem pisałem ze wejdzie ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 22:57   

Nikt nie mówił bo były już na forum fotki 200/ZR z KV6 pod maską... :P
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Krzysi3k 




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 23:07   

Kompresor upchnąć i ogień w tłoki :D
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
radomraptile 



Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 151
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Cze 01, 2011 02:41   

ladny :smile:
 
 
PTE 




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 07:56   

Przerabiana miska olejowa? A ta mała chłodnica z przodu to do czego? Oleju?
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sro Cze 01, 2011 08:23   

klimy;p;p;p
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 11:13   

PTE, Niestety tak jest pomniejszona miska olejowa bo jak widac na foto od spodu mało miejsca było żeby to upchać, i kolega tez wywalił orig. chłodnice oleju wiec się bal ze za mało oleju jest w obiegu i dołożył inna chłodnice z termostatem.

Chłodnica wody została z 1,8i i jak pisał w korkach nie ma problemu oraz szybkiej jedzie po Autobahnie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
PTE 




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 13:32   

Na moje oko laika wygląda to porządnie. Ciekawe jak się sprawuje podczas jazdy i jak wypada w porównaniu z 1.8 VVC.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 16:36   

PTE, Przedtem w tej komorze był 1,8 VVC i zmienił teraz na KV6 :wink: :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
PTE 




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 21:43   

I jakie wrażenia?
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
bonus89 




Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 23:20   

kiedyś porównywaliśmy i rozmawialiśmy i z tego co pamiętam to KV6 wychodziła nie wile więcej wagowo niż VVC, tylko jak widać tutaj siedzi przy samym początku auta, na proste fajna fura ciekaw jestem jak to w zakrętach się mieści
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 23:44   

kv6 wazy tyle co 2.0 SDi
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bonus89 




Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 23:48   

ale środek ciężkości w SDI jest chyba bardziej na ściane grodziową, chodziaż w sumie tu też niby poduszka pod silnik pospawana do sanek, tylko sporo go przy pasie jest
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Cze 01, 2011 23:49   

bonus89 napisał/a:
kiedyś porównywaliśmy i rozmawialiśmy i z tego co pamiętam to KV6 wychodziła nie wile więcej wagowo niż VVC,


Jakiem sposobem? VVC, to normalna lekka seria K, w której dłożono klilka rzeczy. Nie zwiększa to znacząco wagi wobec 1.4 16V. KV6 waży mniej więcej tyle co diesel serii L lub seria T... a to już jest jakaś masa.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 02, 2011 01:27   

KV6 waży 154kg na "gotowo"
http://www.myfreelander.co.uk/Engine/kv6.htm

na przeglądzie ostatnio widzialem rozklad masy zs'a, jesli mnie pamiec nie byli to z przodu bylo 7xx/8xx kg a z tylu 4xx kg, wiec takie jakies 60/40 mocno uogulniając, a w zs tez motor prawie na chlodnicy siedzi ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 02, 2011 07:25   

Tłusto tłusto :) ciekawe ile mniej więcej "seK" do setki. W KV6 jest chyba troche lepiej moment rozłozony więc może to całkiem przyjmnie śmigać. To kto teraz wrzuci V8 z 75 do 200/25/ZR :mrgreen:
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 02, 2011 09:08   

Markzo napisał/a:
KV6 waży 154kg na "gotowo"
http://www.myfreelander.co.uk/Engine/kv6.htm


A ile waży seria K? 70 czy 80 kg?

[ Dodano: Czw Cze 02, 2011 09:08 ]
Stosunek mocy do masy silnika K-serii 120 konnej (1,25bhp/kg) jest porównywalny do silnika Toyoty 1.9VTi - 192 KM (1.3bhp/kg).
 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 02, 2011 09:44   

Tomi napisał/a:
K-serii 120 konnej


Mówisz o zwykłym 1.8 ? Ciekawe jaka jest róznica w masie od 1,1 8V do 1,8 VVC
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
PTE 




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Czw Cze 02, 2011 11:38   

10kg. Tutaj możesz sam sprawdzić.

Czy te 1.1 montowane do R25 nie były już przypadkiem 16-zaworowe?

EDIT: Zgłębiłem wiedzę i okazuje się że tak.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ktos mowil, ze w Japonii nie bylo Roverow?
Perez Offtopic 8 Pon Sty 04, 2010 10:36
sarkunx



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink