Chciałbym zmienić standardowe manetki z rovera 25 na bardziej estetyczne i komfortowe w użytkowaniu. Proszę was o pomoc i opinie na forum czy takie coś można wykonać np. włożyć manetki z rovera 75?
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 02, 2011 19:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
obis83, a pozwól, ze zapytam co Tobie dokładnie przeszkadza w tych manetkach? Bo mnie się wydaje że są bardzo solidnie i estetycznie wykonane, w porównaniu do wielu innych aut
Będzie bardzo trudno takie znaleźć bo jak wiadomo większość aut ma światła włączane z przekaźnika a u nas jest niestety pokarany włącznik który w środku ma przewody i do tego oddzielny na prawą i lewą lampę. Gra warta świeczki? Wątpie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wiem ze do MGF (a tam to jest jak w R200 z tego co widze) w UK na forum wkładali manetki od R800 i było o niebo lepiej bo mgf ma małą kierownice i te długie chudzielce smiesznie wyglądają
JJJJ [Usunięty]
Wysłany: Pią Cze 10, 2011 15:16
A nie podeszły by np od nowszego civica w końcu te manetki to są wkładane jeszcze od czasów kooperacji z hondą.
Mad tylko jest jeden problem manetki od r800 nie obsługują funkcji tylnej wycieraczki i spryskiwacza.
ak wiadomo większość aut ma światła włączane z przekaźnika a u nas jest niestety pokarany włącznik który w środku ma przewody i do tego oddzielny na prawą i lewą lampę.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W 800 z kolei są jak dla mnie za krótkie, ale już się przyzwyczaiłem.
Ze zmianą manetek wiąże się też inny problem-odbijanie kierunkowskazów.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie, ale chodzi o różnicę w kierownicach. Być może akurat do MG F pasuje i będzie odbijać.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum