Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 25] Muł na niskich obrotach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 25] Muł na niskich obrotach
Autor Wiadomość
wolian 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 29
Skąd: SWINOUJSCIE



  Wysłany: Nie Cze 05, 2011 20:14   [R 25] Muł na niskich obrotach
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Mój R25 2.0 iDT bardzo wolno wchodzi na obroty, szczególnie na wyższych biegach, depcze na gaz a on chce zgasnąć, jak przekroczy 1800 rpm. wszystko wraca do normy, czy problem może tkwić w turbo-sprężarce stukneło jej 200 tys.km.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 05, 2011 20:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 05, 2011 20:30   

Turbinka jeszcze powinna z 50tys km wytrzymać :wink: Przynajmniej u mnie tak było :razz:

Co do muła, to jakie są jeszcze objawy kopci na czarno...????
 
 
 
martens 




Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 692
Skąd: Lublin

Rover 25

Wysłany: Nie Cze 05, 2011 20:39   

Odpinales przeplywomierz? Sprawdzales czy jest roznica na odpietym?

edit:
Ty juz raz wymieniales przeplywke - zamiennik. Czyzby padla?
 
 
 
wolian 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 29
Skąd: SWINOUJSCIE



Wysłany: Nie Cze 05, 2011 21:14   

Czy kopci niewiem, jechałem w drugi koniec kraju i to się stało, przepływomierz odpinałem bez zmian.
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 05, 2011 21:30   

Jak by ci padało turbo to zacznie brać olej i będzie kopcił na czarno.
W moim roverku jak padała turbinka było tak ze auto do 2rbm szło a powyżej 2rbm już nie bardzo chciał jechać, i szła zajebiście duża chmura dymu... :grin: i turbinka padła w przeciągu 3 dni.....
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 05, 2011 22:00   

A może katalizator ?
 
 
 
xaoo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 79
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 07, 2011 23:36   

Sprawdź węże do turbiny. Pęknięcie i spadek ciśnienia sprawia, że auto staje się mułowate. Trzeba dokładnie wymacać - zazwyczaj da się wyczuć pęknięcie.
_________________
Paweł S.
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 08, 2011 15:07   

To chyba nie turbo bo od 1800 to ona zaczyna działać dopiero
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] Szarpanie na niskich obrotach
Miku Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Lut 10, 2023 16:18
Markzo
Brak nowych postów [R200vi 1.8+lpg] Szarpie na niskich obrotach.
Po wymianie uszczelki i rozrządu.
Korczus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Paź 28, 2009 17:06
Korczus
Brak nowych postów [MG ZR 160] Zamula na niskich obrotach i na zimnym
Tuner Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sro Paź 15, 2014 01:39
Pers123
Brak nowych postów [R214i 1.4 8v 97r] Dziura na niskich obrotach
i szarpie
ssmoku1981 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pią Mar 26, 2010 12:18
gorgoroth80
Brak nowych postów [MG ZR] dziwne szarpanie na niskich obrotach
bartbuks Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Maj 31, 2012 11:13
rovek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink