Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 21:10 [R25] Osłona pod silnik
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Chciałbym kupić do swojego traktorka podłoge pod silnik ale jest z nią pewien problem - dostępność. Na allegro nie zlalazlem żadnej Pasuje do Rovera 25 podłoga pod silnik z jakiegos inneog modelu albo z samochodu innej marki?
Ostatnio zmieniony przez szoso Nie Cze 12, 2011 12:09, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 21:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 22:07
ok sorry jednak sa na allegro, źle wpisywałem w wyszukiwarke to bedzie pasowac od rovera 25 i 200. Krzysi3k a Ty masz taka jak na allegro za 80 i nie pasuje dobrze ta?
Witam, na allegro znalazłam osłonę pod silnik diesla do Rovera 200, 25.
Czy będzie pasować do silnika benzynowego, czy zbędny wydatek?
Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
Barbara
Ale ja mam otwory do montażu osłony i przy przeglądzie pan się pytał dlaczego osłona ściągnięta? Chyba jakaś opcja dla benzynki istnieje.
Dzięki za odpowiedź
Ale ja mam otwory do montażu osłony i przy przeglądzie pan się pytał dlaczego osłona ściągnięta? Chyba jakaś opcja dla benzynki istnieje.
Dzięki za odpowiedź
Pytać mógł, otwory też są, ale fabrycznie benzyniaki nie miały. Jeśli masz standardowe zawieszenie to jest sens założyć, może go trochę wyciszy, jeśli będzie to osłona dobrej klasy z jakimś materiałem tłumiącym.
Ja latam bez tej podłogi a fachowo osłony, od kąd kupiłem auto, a mam kochanego klekotka i jedynie po dużym deszczu jak wjadę w mega kałużę to pasek od alternatora piszczy ale tylko przez parę sekund. Chciałem kiedyś kupić ale widząc tą tandetę na alledrogo odpuściłem. Mam zamiar sobie sam z jakiejś cienkiej blachy dorobić tylko zawsze nie ma czasu.
kamax_19, z blachy to się nie sprawdzi. Drgania karoserii będą powodować pękanie i będzie huczeć jeśli nie będzie dodatkowego wytłumienia z mat. Lepiej żeby taka osłona pękła podczas jakiegoś uderzenia niż się zgięła, bo może wtedy przeciąć jakieś kable bądź pasek klinowy. Moim zdaniem blacha odpada.
Najlepiej kupić osłonę z PVC i ją zmodyfikować poprzez dodanie wzmocnienień przy otworach montarzowych i zamontowanie jakiegoś wygłuszenia np.: z wygłuszenia klapy silnika (trzeba dokupić oczywoście), no i wywiercenie większej ilości otworów odprowadzających wodę - tak na wszelki wypadek żeby osłona pod jej ewentualnym ciężarem sama się nie oderwała.
tomo63, Powiem ci że i pewnie masz racje ale ja chciałem taka blaszkę nie pod cały silniki tylko z tej strony gdzie jest alternator bo tylko tam według mnie by się to przydało a swoją drogą nakleić na nią jakieś maty lub wymalować jakąś specjalną farbą.
ja chciałem taka blaszkę nie pod cały silniki tylko z tej strony gdzie jest alternator
Nie widziałem jak wygląda od spodu SDI ale osobiście w swoim 1.4 rozważałem możliwość dorobienia czegoś takiego i dałem spokój w obawie przed przetarciem lub przecięciem przez tą blaszaną osłonę paska albo opony podczas jazdy (podczas skrętu kół tam są minimalne odległości i do tego jeszcze skok zawieszenia) stąd też podtrzymuję, że PVC jest znacznie bezpieczniejsze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum