Forum Klubu ROVERki.pl :: [zs 180 -> 45 idt] swap kompletu hamulców
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[zs 180 -> 45 idt] swap kompletu hamulców
Autor Wiadomość
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 10, 2011 21:57   [zs 180 -> 45 idt] swap kompletu hamulców
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

mam zamiar zabrać się za swap hamulców z zs'a do r45 dieslel przód i tył.
tylko czy wszystko pasuje p&p odkręcam zacisk tarcz zakładam do 45 przykręcam wszystko odpowietrzam i jazda??
czy wszystkie przewody mocowanie pasuje bez przerabiania??
czy jeśli mam bębny z tyłu to dużo roboty?? jakieś kombinacje??
pasuje wszystko ładnie?? nie ma problemu z linkami itp??

no i wiem ze zimowi będą mi tarły niestety bo mam 15" alu oryginał rover i ktoś mówił ze pasują te alu pod zaciski 282 ale niestety raniona tra o jarzmo.
i tu pytanie jeśli jak wiadomo ten model ma szpilki i nakrętki to jaki gruby dystans max mogę zastosować żeby było bezpiecznie?? (TYLKO NA ZIMĘ) lub ile musi być minimalnie pełnych obrotów (360') nakrętki
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 10, 2011 21:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Cze 11, 2011 00:45   

Jeśli chodzi o przód- wsio pasuje p&p- tylko będzie problem z tymi 15-kami, ale to już wiesz- będzie za ciasno, chociaż w zależności od rodzaju tych alu. Rovera- ponoć w niektóre się mieszczą- znam to z opowiadań na forum- nie z autopsji.
Co do tyłu jest więcej zachodu, problemy z ręcznym- ale też do ogarnięcia.
Te informacje znalazłem u nas na forum- sprawdzone :ok:
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 11, 2011 07:19   

nie moglem znalez tematu gdzie byloby cos opisane o swapie
a co do tych 15 to pamietam ze waznie ktos mi mowił ze te moje napewno sie zmieszcza
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 11, 2011 07:42   

borek88 napisał/a:
jeśli mam bębny z tyłu to dużo roboty?? jakieś kombinacje??
pasuje wszystko ładnie??
ZTCP to pista do wymiany, bo jest inna niż w tarczowych
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 11, 2011 20:37   

to moze pamietasz jeszcze czy linke trzeba zmienic??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 11, 2011 21:04   

:bezradny: Niestety, o lince nic nigdy nie słyszałem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 11, 2011 21:57   

no szkoda
chyba bede musial to powierzyc jakiemus mechesowi
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Cze 12, 2011 10:54   

Przód p&p bez żadnych problemów. Tarcze, klocki i zaciski z jarzmem zmieniasz.

Z tyłu z tego co wiem linka jest inna w bębnie a inna w tarczy. Co do całej reszty to nie wiem ale na pewno trzeba zmienić nie tylko piastę. Osłona wewnętrzna bębna na której jest cylinderek, szczęki jest mocowana na cztery śruby i to całe mocowanie również trzeba zmienić bo nie dokręcisz zacisku. Do tego nie wiem jak z czujnikiem ABS, piastą itd. Jednym słowem kupa roboty a fakt jest taki że tarcza ładniej wygląda a bęben lepiej hamuje. Przynajmniej na tylnej osi bo tam nie ma dużych temperatur.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 12, 2011 13:06   

greg-si napisał/a:
tarcza ładniej wygląda
i to tez jest wazne
a o tym ze bebny lepiej hamuja to słyszałem
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG zs 180] Problem z kupnem kompletu sprzęgła
kawa32 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Maj 22, 2016 20:58
Markzo
Brak nowych postów [R400] Przewody hamulcowe - długość sumaryczna kompletu?
JeRRy3D Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Mar 25, 2014 20:54
tronsek
Brak nowych postów [R416] Pytanie odnośnie wymiany kompletu paska roarządu
greg_szczytno Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Lis 26, 2007 13:40
greg_szczytno
Brak nowych postów [R400 1.6 Si 97']pedał hamulców
shilus82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Lip 14, 2010 08:15
shilus82
Brak nowych postów [45 2,0 iTD 2001 r.] nierównomierna praca hamulców
piasek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Gru 23, 2009 21:03
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink