Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 420] problem z silnikiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[rover 420] problem z silnikiem
Autor Wiadomość
hektorone 



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 17
Skąd: internet



  Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:11   [rover 420] problem z silnikiem
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam wszystkich fanatyków rovera niedawno kopiłem 420 diesel wszystko grało aż do momentu kiedy dziś rano wymieniłem filtr oleju wraz z olejem samochód zwariował wygląda to miej więcej tak jadąc nim nagle dostaje kopa jak bym gaz do dechy obroty zamykają budzik puszczam pedał gazu wyciągam kluczyk a on dalej 6 tys obrotów dymi jak raca i po chwili przestaje jak by linka od gazu się zablokowała idę jutro do mechanika ale chciałem usłyszeć wasza opinie możliwe ze jest to spowodowane zmiana oleju filtra proszę pomóżcie nie znam się na mechanice a nie chce żeby mechanik mnie wycyckał na pieniądze
Ostatnio zmieniony przez hektorone Pon Cze 13, 2011 23:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:17   

hektorone, padła Turbina tobie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hektorone 



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 17
Skąd: internet



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:19   

prze co ? przez wymiane wszystko bylo git dopoki nie wymienilem filtrtra i oleju
 
 
piotras9078 




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 65
Skąd: Bożepole



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:20   

autko z turbo? Jak tak to podejrzenie jest ze turbo zaczelo puszczac olej do silnika
_________________
Nie ma to jak rover 420si :)
 
 
hektorone 



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 17
Skąd: internet



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:20   

ile moze kosztowac naprawa
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:23   

piotras9078, Jak to z Turbo, każdy diesel Roverka ma Turbo :roll:

hektorone, Zbieg okoliczności, naprawa ok 1500-2000zl
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hektorone 



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 17
Skąd: internet



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:26   

ale poprzedni wlasciciel mowil ze turbo juz nie dzialalo i nie naprawial specjalnie bo stwierdzil ze zre wiecej paliwa . a jakie moga bys skutki zlego filtra oleju
 
 
piotras9078 




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 65
Skąd: Bożepole



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:26   

Tego to już nie wiem może ktoś inny będzie wiedział
_________________
Nie ma to jak rover 420si :)
 
 
hektorone 



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 17
Skąd: internet



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:29   

gdy padla turbina to nie powinien mulic a nie wskakiwac na najwieksze obroty
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:36   

hektorone, ALe ciebie facet oszukał :wink: Totalne bzdury. Turbo to nie żarówka ze może się przepalić i już nie świeci. Jak Turbo padnie to masz dokładnie takie objawy za auto wchodzi na samo zapłon, bo masz diesla i olej wlatuje przez turbinę do dolotu a nie prze pompę wtrysku i nie masz możliwości tego zatrzymać az się skończy olej.

Sprawdź sobie bagnaten olej, i będziesz miał go już mało jak wczoraj nalejesz i autko samo zapłonu dostało.

I Rover bez Turbiny więcej paliwa bierze niż z Turbo. Zarzniesz silnik albo już masz :sad:

[ Dodano: Pon Cze 13, 2011 23:36 ]
hektorone, Jak padnie Turbina to trochę muli i potem jak się dalej rozsypie wpadnie na wysokie obroty, Co się nazywa samozapłon.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:37   

Kolego jak piszesz, że auto wskauje na 6tyś.obr. to może dochodzi do czegoś takiego: http://www.youtube.com/wa...feature=related

- jednym z powodów może być przelanie stanu max. oleju i dochodzi do jego zapłonu, jedyne wyjście, żeby go zgasić, zadusić, to wbijasz 5 bieg i puszczasz sprzęgło- ryzyk- fizyk, auto zgaśnie, tylko czasem sprzęgło umiera. Sprawdź poziom oleju na bagnecie- od tego zacznij.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:40   

Tak wygląda samozapłon: http://www.youtube.com/wa...feature=related
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hektorone 



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 17
Skąd: internet



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:50   

bardzo mozliwe ze dalem za duzo oleju bo dzieje sie podobnie jak na filmiku tylko dym bialy. i to by sie zgadzalo mam taka nadzieje ze to to a nie turbina. a gdy by sie tak zdazylo ze zamontowalem inny filtr oleju i jest mniejszy od tego poprzedniego to tez by sie takak dzialo bo zamowilem filtr w sklepie miechanicznym do tego typu rovera ale byl mniejszy od tego starszego

[ Dodano: Pon Cze 13, 2011 23:50 ]
teraz to juz zglupialem a ten samozaplon moze byc tez spowodowany przekroczeniem ilosci oleju?
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 23:52   

Filtry są różne- jedne niższe inne wyższe- sprawdź olej i nie teoretyzuj już :spoko:

[ Dodano: Pon Cze 13, 2011 23:52 ]
Tak- może być tym spowodowany :taa:
 
 
hektorone 



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 17
Skąd: internet



Wysłany: Wto Cze 14, 2011 18:03   

dzieki wielki jutro sie wszystko wyjasni

[ Dodano: Wto Cze 14, 2011 18:03 ]
niestety panowie mieliscie racje padla turbina wlasnie wracam od mechanika z nie milymi wiadomosciami w piateek autko bedzie gotowe
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Cze 14, 2011 13:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 416si]Problem z silnikiem
klusekWs Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Mar 17, 2012 09:00
klusekWs
Brak nowych postów [ROVER 45] Problem z silnikiem,SRS i halogenem
pfeifer Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Nie Maj 05, 2013 19:15
magneto
Brak nowych postów [r400] Rover 2.0sd problem z silnikiem
torbom Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Sty 12, 2015 19:31
torbom
Brak nowych postów [Rover 400 16V 99 rocznik] Problem z silnikiem K
radioglowi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sro Lis 25, 2009 15:38
sknerko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink