Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 SDI '99] Wymiana rozrządu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 10:24
[R420 SDI '99] Wymiana rozrządu
Autor Wiadomość
zimek-1985 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 256
Skąd: Płońsk



Wysłany: Wto Cze 22, 2010 11:07   

rozmiary pasków masz już podane. co do rolek to tylko z jedną jest różnie, tylko nie pamiętam która to dokładnie. bo podobno wychodzi w 2 rozmiarach. właśnie te 28 i 32 mm. do mojego pasowała ta 32mm. pozostałe 2 rolki są tylko w jednym rozmiarze.
ale skoro bierzesz w tomateam to oni napewno sprzedadzą Ci dobre części :cool:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 22, 2010 11:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wroblikns 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Cze 22, 2010 23:27   

no właśnie byłem rano w jednym z lepszych sklepów z częściami w Nowym Sączu, i ma wszystko na stanie oprócz jednej rolki ale ją może mieć w ciągu 8 godzin na sklepie. Wyliczył mi za 3 rolki i 2 paski 590zł :/ ale mówił że przy takim zakupie coś puści.
U Tomiego za zestaw też bez uszczelniaczy jak sobie policzyłem to wychodzi 530zl oczywiście plus przesyłka...więc nie wielka różnica chyba że Tomi też da jakiś rabat, zastanawiam się czy lepiej wziąć na miejscu zestaw czy ściągać od Tomiego...

[ Dodano: Wto Cze 22, 2010 23:27 ]
aaa jeśli chodzi o uszczelniacze to też mówi że może ściągnąć w cenach w granicy 20-30zl za sztuke, więc też tak jak i Tomi, ale czy warto je ruszać jak nie puszczają ?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Cze 23, 2010 00:14   

u Tomiego przy zakupie powyżej 500 masz przesyłkę gratis ;)
co do uszczelniaczy to zależy, czy robisz sam, czy nie sam... jak robisz sam, to ryzykujesz tylko tyle, że kiedyś tam będziesz musiał ponownie rozebrać, jeśli robi Ci to warsztat, to już ponowne koszty :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 23, 2010 08:11   

jeśli chodzi o uszczelniacze to się przejechałem na zamienniku z Autolandu za 20zł, znajomy mechanik zmienił mi go drugi raz w ramach gwarancji tylko tym razem na oryginalny od Tomiego za 28zł i odpukać jest sucho w końcu
angielski zamiennik FAI który Tomi również sprzedaje też jest dobry, mam założony na wale korbowym
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Cze 23, 2010 08:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wroblikns 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sro Cze 23, 2010 08:15   

sTERYD napisał/a:
u Tomiego przy zakupie powyżej 500 masz przesyłkę gratis ;)


no to trochę obniża koszty :P

sTERYD napisał/a:
co do uszczelniaczy to zależy, czy robisz sam, czy nie sam... jak robisz sam, to ryzykujesz tylko tyle, że kiedyś tam będziesz musiał ponownie rozebrać, jeśli robi Ci to warsztat, to już ponowne koszty :/


no będzie mi robił mechanik z pogotowia bo ojciec tam pracuje, i wlasnie z nim rozmawialem. Powiedzialem mi że nie ma sprawy, mogę kupić wszystko (paski, rolki i uszczelniacze) ale żebym sobie wymówił rolki i uszczelniacze, bo z jego doświadczenia z dieslami wynika że jeśli nic się nie ślimaczy spod uszczelniaczy to nie ma co ruszać bo nowe nigdy tyle nie wytrzymają co oryginały, a co do rolek to tez mówi że obejrzy jak się sprawują i sie okaże trzy trzeba wymienic czy nie. Powiedzial że on w swoim wymienial co 2-3 zmianę paska, i kilka osób tez tak mi mówiło że nie wymieniają za każdym razem rolek. Co o tym sądzicie? :?:
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 23, 2010 08:18   

ja wolę zmienić bo chytry traci dwa razy, rolki się rozlecą i trzeba robić silnik, nie ryzykował bym na twoim miejscu, nie raz już widziałem rozwaloną rolkę która była przechodzona więcej niż powinna a później płacz
kiepski mechanik skoro zostawia rolki stare i zmienia tylko same paski
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Cze 23, 2010 09:30   

rolki koniecznie ... u mnie bardziej po 80 kkm były rolki zużyte niż same paski. A co do uszczelniaczy, to raz nie wymieniłem i po 5kkm od nowa robota (puścił ten na wale korbowym) była wiec teraz wymieniam komplet. Raz na 4 lata można dodatkowo 100PLN dołożyć.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
wroblikns 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sro Cze 23, 2010 23:30   

Brt napisał/a:
Raz na 4 lata można dodatkowo 100PLN dołożyć.


no niby to tylko 100 zl za uszczelniacze ale podobno dużo więcej roboty...i co wiąże się z tym to pewnie mechanior sobie policzy za to słono
już sam nie wiem ;/
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Cze 24, 2010 00:28   

eee ma wszystko zdjęte jedynie musi odkręcic koła pasowe .... mó nic nie doliczał za wymianę uszczelniaczy :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 24, 2010 02:36   

Brt napisał/a:
ee ma wszystko zdjęte jedynie musi odkręcic koła pasowe


Tylko ze śruby nie chętnie się dają tak łatwo odkrecic od tych kół :razz: Ja po blokadzie kola i pneumata po godzinie się poddałem :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
wroblikns 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Cze 24, 2010 20:08   

co do uszczelniaczy...zaryzykuje bez wymiany, mechanik, który już mi przy nim robił (filtry, olej itp) mówi że jego zdaniem nie ma sensu ruszać skoro silnik nie bierze oleju, miał okazje go dokładnie obejrzeć i mówi że jest suchutki, nigdzie nie cieknie, więc on by nie ruszał.

natomiast ten co będzie mi przy nim robił to powiedział że zobaczy jak rozbierze, jeśli będzie widział że są do wymiany to podjedzie do sklepu i kupi (pytałem i mają na sklepie te części więc nie ma problemu) jeśli natomiast będzie ok to nie będzie ruszał.

No cóż, ryzykuje na własną odpowiedzialność ;)

Mam już natomiast rolki i paski w domu, jutro będzie wymienione, rolki Ruville i paski Gates'a, dałem równe 500zł. Mam nadzieje że dobre części mi dali :grin:
 
 
 
grisza144 



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 24
Skąd: lublin

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 25, 2010 12:00   

Wymien i uszczelniacze bo nowe paski moga je rozrobic-u mnie tak bylo. Ja dałem 500zeta za komplet gates. i robocizna około 380 zeta... ale juz dawno temu serwiskowi podziekowalem.

[ Dodano: Pią Cze 25, 2010 12:00 ]
Dobre Ci dali. Mam takie same w swoim...
 
 
wroblikns 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pią Cze 25, 2010 22:51   

no i ja uszczelniacze też wymienie :) mechanik obadał przed wymianą że uszczelniacz wału do wymiany i powiedzial ze tak tego nie zostawi:) więc chyba nie taki beznadziejny ten majster, tylko jak pojechał po część to mu zajeli warsztat bo pilna naprawa karetki ;p jak to na pogotowiu :) wiec wymianę będę miał w poniedzialek :P
 
 
 
zimek-1985 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 256
Skąd: Płońsk



Wysłany: Pią Cze 25, 2010 23:29   

grisza144, 380 za robociznę??
to mi mechanik kompletny rozrząd wymienił za 150zł. Fakt że bez uszczelniaczy. ale jak się pytałem o wymianę ich to powiedział że weźmie jakieś 40-50zł wiecej. Więc 380 to chyba trochę Cię naciągnął.
 
 
liroy79 




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 60
Skąd: Sulechów



Wysłany: Pią Cze 17, 2011 15:03   

co ile kilometrów w R420 86KM wymienia się rozrząd i czy taki komplet nadaje się do diesla 86 koni?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 15:07   

a co mało jest tematów o tym? ;-)
zestaw może być
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Zbliżająca się wymiana rozrządu
silesius Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Nie Paź 21, 2012 13:16
szoso
Brak nowych postów [R420] Samodzielna wymiana rozrządu
Rover 420 D 97
Pyzdra Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 31 Sro Paź 26, 2011 11:07
mlodyjp
Brak nowych postów [R420] Jak wymienić pasek rozrządu?
Poszukuję polskiej instrukcji wymiany paska rozrządu
energy7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pią Maj 08, 2009 12:55
Brt
Brak nowych postów [R420] Ceny wymiany rozrządu!
rangers Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sob Paź 20, 2007 15:49
String
Brak nowych postów [R420] Części do Rozrządu, jakie?
Upgreydd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Sty 28, 2008 18:49
String



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink