Wysłany: Sro Mar 12, 2008 02:07 [seria K] roznice pomiedzy 1,4 a 1,8 w serii K
jakie są różnice w mocowaniu i połączeniu skrzynia blok silnika w serii "k" bo chce zrobić swapa a nie wiem czy wyjdzie to wyjdzie baza to 1.4 k16 a planuje 1.8 vvc czy to podejdzie
Ostatnio zmieniony przez Brt Sro Mar 12, 2008 09:29, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 12, 2008 02:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Sro Mar 12, 2008 10:42
Cytat:
jakie są różnice w mocowaniu i połączeniu skrzynia blok silnika w serii "k" bo chce zrobić swapa a nie wiem czy wyjdzie to wyjdzie baza to 1.4 k16 a planuje 1.8 vvc czy to podejdzie
Podejdzie bez problemów, tylko nie wiem jak jest z osprzętem w tym silniku, bo tutaj już jest VVC
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Z tego co sie orientuje to kolega udziela sie na forum PTK. Doprecyzowalbys, ze chodzi Ci o poloneza bo chlopaki z roverki.pl moga nie do konca sie orientowac w temacie
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Koledzy mam podobny problem. W moim poldku przeswapowanym na 1.6 K16 padł dół, została głowica którą koniecznie chcę dopasować. Mam trudności ze znalezieniem do niego dawcy 1.6, nawinął mi się natomiast blok 1.8 K16 (z Freelandera) i chciałem się dowiedzięć czy to razem da radę złożyć???
Dzwine, że 1.8 bez problemu wchodzi do R100 i Poldorovera, ale jeszcze nie widziałem żeby ktoś zeswapował R400/45/ZS na VVC (albo chociaż R400 1.8 120KM).
Fakt skrzynia R65 do cudów nie należy, ale i tak dziwne ze nikt nie próbował, a w 45 i ZS jest chyba nowa skrzynia.
Dzwine, że 1.8 bez problemu wchodzi do R100 i Poldorovera, ale jeszcze nie widziałem żeby ktoś zeswapował R400/45/ZS na VVC (albo chociaż R400 1.8 120KM).
Fakt skrzynia R65 do cudów nie należy, ale i tak dziwne ze nikt nie próbował, a w 45 i ZS jest chyba nowa skrzynia.
Cudowanie z 1.8 w R400 to jedynie zmiana z 2.0. A jak ktoś ma 2.0 to raczej tak łatwo tego silnika nie uśmierci.
1.8 ma mocowania jak 2.0 (no i skrzynie PG1 jak leszczu wspomniał). Gdy dopada kogoś HGF w k-serii i musi wymienić silnik to raczej idzie bo najmniejszej linii oporu. Wrzucenie 1.8 to już taka sama rzeźba jak z kv6
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Znalazłem jeszcze inną opcję, mianowicie dół od 1.8 VVC, ale jeśli dobrze myślę to te doły są takie same? Po weekendzie zobaczę ten blok i się okaże w jakim jest stanie tzn. tyle ile się da zobaczyć...
Tak na oko to niewiele zobaczysz. Pasowałoby sprawdzić czy tuleje/tuleja nie siadła. W tych silnikach moze wystapic taka sytuacja jak zostal przegrzany. Jesli kupisz taki blok to HGF bedziesz mial na porzadku dziennym.
Za ile bedziesz mial ten blok? Dlaczego silnik nie jest kompletny?
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
1.8 ma inne mocowania?
Ale nawet jeśli - to dziwne że do Poloneza ktoś rzeźbę robi a do R400 który co prawda ma przedni napęd ale za to wielowachacz rodem z Hondy CRX nie znalazła sie ani jedna osoba.
R400 1.4
R45 1.4
R45 1.8
Jednak jak coś gdzieś kiedyś patrzyłem to wyglądało to tak jakby łapa koło rozrządu była odkręcana od bloku silnika. Jeśli tak to można się bawić. Ale nadal pozostaje kwestia skrzyni i jej mocowań.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum