lub na tej stronie widoczna na 2 i 3 zdjeciu od gory (trzeba troche przewinac)
http://tinyurl.com/2azofs
Po konsulatacji z pewnym mechanikiem ktory robi glownie Rovery, cytat:
"Oryginalna starczy Ci na 6 mcy, no moze 2 lata." (zakladam ze sredni przebieg roczny to okolo 30 tys km)
Otoz polecil zalozyc uszczelke ktora jest CALA STALOWA. Na stronie ktora podalem jest ona na 3 zdjeciu od dolu. Zreszta strona przedstawia historie ulepszania uszczelki. Ponadto powiedzial ze odkad zaczeli zakladac te uszczelki, nie mieli "powtorek z rozrywki" (poprzednie zakladali przez okolo 5 lat i mieli przypadki ponownego wydmuchania po pewnym okresie czasu). Do tego zaklada sie jeszcze plaska "podkladke" na uszczelke co przywraca oryginalna kompresje. Problem w tym ze silikon na oryginalnej uszczelce jest dosyc wiotki i cienki. Jak wyjalem swoja to paski silikonu dookola kanalow wodnych "majtaly" sie swobodnie - stad woda w oleju. Uszczelka ktora zalozylem teraz jest zbudowana troche inaczej. Zamiast paskow silikonu dookola kanalow ma stal a wszysyko jest oblane powloka silikonowa NA CALEJ powierzchni uszczelki - stad jest cala czarna.
Mysle ze nie warto sobie zawracac glowy uszczelkami montowanymi w osobowych Roverach. Gdyby firma istniala to na 100% montowaliby najnowsze uszczelki ktore teraz montuje Land Rover.
Cena jest minimalnie wyzsza niz zwyklej uszczelki ale mysle ze warto. Zreszta czas pokaze. Kupowalem w UK wiec cen nie podaje bo nie ma sensu chyba ze ktos bedzie chcial.
PS. na stronie pisza ze to uszczelki do Land Roverow. Przyznaje ze o tym nie wiedzialem, ale jest to dokladnie taka sama uszczelka jak do Roverow z silnikami serii K. Ja mam R25 1.4 16V, 2002r. i obie byly IDENTYCZNE.
Pozdrawiam,
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
Otoz polecil zalozyc uszczelke ktora jest CALA STALOWA. Na stronie ktora podalem jest ona na 3 zdjeciu od dolu.
kiedys juz dyskutowalismy chyba tu na forum o tych uszczelkach
widzialem inna strone z podobnymi fotkami, chyba ze to bylo na forum FSO
wniosek z tego taki ze juz teraz wiem jakie uszczelki stosowac przy ewentualnej naprawie
ciekawe ile taka uszczelka kosztuje w serwisie land rovera
mt podaj angielska cene tej uszczelki
Witam,
Za komplet zaplacilem 46 funtow (bez srub). W komplecie byly jednynie uszczelniacze walkow, uszcz. pod kolektory ssacy i wydechowy, uszcz. pod glowice wrac z stalowa podkladka, uszcz. króćca ukladu chlodzenia (ang. coolant outlet elbow gasket) i jeszcze moze ze 2, ktorych nie musialem uzywac. Wiec jak widac nie jest to pelen komplet (brak m. in. uszczelki pod pokrywe zaworow i tych malych do zaworow i pewnie jeszcze paru innych.
Przy czym komplet ktory kupilem wczesniej - WSZYSTKIE uszczelki (ze starym typem uszczelki pod glowice)+ sruby kosztowal 43 funty.
Zatem jest drozej (sruby tutaj to koszt okolo 20 funtow). Tak czy siak mysle ze sie oplaca. Mechanik, z ktorym rozmawialem powiedzial mi ze odkad zaczeli zakladac te Land Roverowe ponowne HGF praktycznie sie nie zdarza.
Tak czy siak mysle ze sie oplaca. Mechanik, z ktorym rozmawialem powiedzial mi ze odkad zaczeli zakladac te Land Roverowe ponowne HGF praktycznie sie nie zdarza.
A mechanik o wymianie oil rail nic nie wspominał?
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Tak czy siak mysle ze sie oplaca. Mechanik, z ktorym rozmawialem powiedzial mi ze odkad zaczeli zakladac te Land Roverowe ponowne HGF praktycznie sie nie zdarza.
A mechanik o wymianie oil rail nic nie wspominał?
Nie, poniewaz jest to po prostu kolejne ulepszenie stosowane w LR.
To, ze nie zrobisz tego w Roverze nie znaczy ze zakladanie najnowszej wersji uszczelki nie ma sensu.
Pozdrawiam,
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum