Forum Klubu ROVERki.pl :: [214Si '97] pytanie o uszczelke HGF
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214Si '97] pytanie o uszczelke HGF

porownanie marek Glasser a Glaser :/
Autor Wiadomość
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



  Wysłany: Sob Wrz 29, 2007 13:34   [214Si '97] pytanie o uszczelke HGF

pytanie o uszczelkę pod głowicę

...slyszalem lub czytalem gdzies ze jesli wymiana to tylko oryginalna uszczelka (??)

...na stronce ROVERki.pl
http://www.roverki.pl/ind...o-zwrocic-uwage
wyczytałem zeby brac pod uwage uszczelki markowe (PAYEN, Unipart, Goetze, Glasser, FAI) a na allegro znalazlem uszczelkę marki GLASER (przez jedno "S"), "producentem tej uszczelki dla firmy GLASER jest firma VICTOR REINZ" (??)
http://allegro.pl/item249...niej_bytom.html

czy to jest ta oryginalna marki Glasser ?
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lip 20, 2010 23:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 29, 2007 13:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mt 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 75
Skąd: Upton



Wysłany: Pon Paź 01, 2007 10:47   

Witam,


Wlasnie zlozylem do kupy moj R25. Wymienialem uszczelke (w przydomowym garazu).

Uszczelka uwazana za oryginalna (co sie tyczy budowy) czyli taka:
http://wiki.seloc.org/a/Image:Headgasket.jpg (to starszy typ - nowsze maja drugi przerywany silikonowy pasek)

lub na tej stronie widoczna na 2 i 3 zdjeciu od gory (trzeba troche przewinac)
http://tinyurl.com/2azofs

Po konsulatacji z pewnym mechanikiem ktory robi glownie Rovery, cytat:
"Oryginalna starczy Ci na 6 mcy, no moze 2 lata." (zakladam ze sredni przebieg roczny to okolo 30 tys km)

Otoz polecil zalozyc uszczelke ktora jest CALA STALOWA. Na stronie ktora podalem jest ona na 3 zdjeciu od dolu. Zreszta strona przedstawia historie ulepszania uszczelki. Ponadto powiedzial ze odkad zaczeli zakladac te uszczelki, nie mieli "powtorek z rozrywki" (poprzednie zakladali przez okolo 5 lat i mieli przypadki ponownego wydmuchania po pewnym okresie czasu). Do tego zaklada sie jeszcze plaska "podkladke" na uszczelke co przywraca oryginalna kompresje. Problem w tym ze silikon na oryginalnej uszczelce jest dosyc wiotki i cienki. Jak wyjalem swoja to paski silikonu dookola kanalow wodnych "majtaly" sie swobodnie - stad woda w oleju. Uszczelka ktora zalozylem teraz jest zbudowana troche inaczej. Zamiast paskow silikonu dookola kanalow ma stal a wszysyko jest oblane powloka silikonowa NA CALEJ powierzchni uszczelki - stad jest cala czarna.

Mysle ze nie warto sobie zawracac glowy uszczelkami montowanymi w osobowych Roverach. Gdyby firma istniala to na 100% montowaliby najnowsze uszczelki ktore teraz montuje Land Rover.
Cena jest minimalnie wyzsza niz zwyklej uszczelki ale mysle ze warto. Zreszta czas pokaze. Kupowalem w UK wiec cen nie podaje bo nie ma sensu chyba ze ktos bedzie chcial.



PS. na stronie pisza ze to uszczelki do Land Roverow. Przyznaje ze o tym nie wiedzialem, ale jest to dokladnie taka sama uszczelka jak do Roverow z silnikami serii K. Ja mam R25 1.4 16V, 2002r. i obie byly IDENTYCZNE.


Pozdrawiam,
_________________
Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 03, 2007 14:44   

mt napisał/a:
lub na tej stronie widoczna na 2 i 3 zdjeciu od gory (trzeba troche przewinac)
http://tinyurl.com/2azofs

Wrzucę tutaj cały link, bo kiedyś na tinyurl zniknie i nie będzie wiadomo o co chodziło, a temat bardzo ciekawy:
http://www.mgcars.org.uk/...headgasket.html
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
andyzpl 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 52
Skąd: Myslovitz



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 21:06   

To ja tylko uzupełnie opisem tego samego problemu ze strony www.mgfcar.de :

http://www.lame-delegation.de/mgfcar.de/hgf/

Wszystko bez problemu do dostania w serwisie Land Rovera w Polsce
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 03, 2007 22:39   

mt napisał/a:
Otoz polecil zalozyc uszczelke ktora jest CALA STALOWA. Na stronie ktora podalem jest ona na 3 zdjeciu od dolu.


kiedys juz dyskutowalismy chyba tu na forum o tych uszczelkach
widzialem inna strone z podobnymi fotkami, chyba ze to bylo na forum FSO

wniosek z tego taki ze juz teraz wiem jakie uszczelki stosowac przy ewentualnej naprawie

ciekawe ile taka uszczelka kosztuje w serwisie land rovera

mt podaj angielska cene tej uszczelki
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
mt 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 75
Skąd: Upton



Wysłany: Czw Paź 04, 2007 10:05   

AndrewS napisał/a:
mt napisał/a:
Otoz polecil zalozyc uszczelke ktora jest CALA STALOWA. Na stronie ktora podalem jest ona na 3 zdjeciu od dolu.


kiedys juz dyskutowalismy chyba tu na forum o tych uszczelkach
widzialem inna strone z podobnymi fotkami, chyba ze to bylo na forum FSO

wniosek z tego taki ze juz teraz wiem jakie uszczelki stosowac przy ewentualnej naprawie

ciekawe ile taka uszczelka kosztuje w serwisie land rovera

mt podaj angielska cene tej uszczelki


Witam,

Za komplet zaplacilem 46 funtow (bez srub). W komplecie byly jednynie uszczelniacze walkow, uszcz. pod kolektory ssacy i wydechowy, uszcz. pod glowice wrac z stalowa podkladka, uszcz. króćca ukladu chlodzenia (ang. coolant outlet elbow gasket) i jeszcze moze ze 2, ktorych nie musialem uzywac. Wiec jak widac nie jest to pelen komplet (brak m. in. uszczelki pod pokrywe zaworow i tych malych do zaworow i pewnie jeszcze paru innych.

Przy czym komplet ktory kupilem wczesniej - WSZYSTKIE uszczelki (ze starym typem uszczelki pod glowice)+ sruby kosztowal 43 funty.

Zatem jest drozej (sruby tutaj to koszt okolo 20 funtow). Tak czy siak mysle ze sie oplaca. Mechanik, z ktorym rozmawialem powiedzial mi ze odkad zaczeli zakladac te Land Roverowe ponowne HGF praktycznie sie nie zdarza.

Pozdrawiam,


Oto co znalazlem w Polsce:
http://moto.sklep.pl/inde...5&grupa=c111456
_________________
Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
 
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Czw Paź 04, 2007 10:28   

mt napisał/a:
Tak czy siak mysle ze sie oplaca. Mechanik, z ktorym rozmawialem powiedzial mi ze odkad zaczeli zakladac te Land Roverowe ponowne HGF praktycznie sie nie zdarza.


A mechanik o wymianie oil rail nic nie wspominał?
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
mt 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 75
Skąd: Upton



Wysłany: Czw Paź 04, 2007 11:12   

PTE napisał/a:
mt napisał/a:
Tak czy siak mysle ze sie oplaca. Mechanik, z ktorym rozmawialem powiedzial mi ze odkad zaczeli zakladac te Land Roverowe ponowne HGF praktycznie sie nie zdarza.


A mechanik o wymianie oil rail nic nie wspominał?


Nie, poniewaz jest to po prostu kolejne ulepszenie stosowane w LR.
To, ze nie zrobisz tego w Roverze nie znaczy ze zakladanie najnowszej wersji uszczelki nie ma sensu.


Pozdrawiam,
_________________
Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Paź 04, 2007 12:00   

supr3me napisał/a:
czy to jest ta oryginalna marki Glasser ?

Jest ten HGK, czy nie...?
Bo w ogłoszeniu ani mru, mru: :lol:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3522913

Na długo do tej Anglii?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Pies 




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 10
Skąd: Sanok



Wysłany: Sob Cze 18, 2011 15:40   

Na allegro znalazłem w tym momencie dwie oferty zestawów uszczelek:
1. Fai Payen BGA - to są trzy różne firmy?
2. Bearmach

KTÓRĄ WYBRAĆ?

Mechanik poleca Elringa, ale nie ukrywam, że wolałbym ze względu na koszty kupić w zestawie na allegro.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214si] Rozrusznik pytanie
ruszti Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Lis 01, 2015 17:19
robsson78
Brak nowych postów [214si] pytanie płyn do wspomagania itp
gaxik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pią Kwi 09, 2010 10:11
didzuridu
Brak nowych postów [214SI-'97] pytanie o badanie sondy
xROnx Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Wto Wrz 18, 2007 21:11
xROnx
Brak nowych postów [R 214Si 1,4 LPG 97r] Pytanie o sonde lambda
Auto przestało działać na gazie, mechanik odłączył sonde lambda na regulacje ręczną ?
loker Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Lut 12, 2010 20:51
loker
Brak nowych postów [Rover 214Si] Pytanie odnosnie zmiany oleju
poziom1989 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Pon Paź 07, 2013 22:53
ruszti



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink