Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sob Cze 18, 2011 16:16 [216 Si] Brak iskry ,komputer
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Problem jest taki Wymieniałem termostat i kiedy go wymieniłem okazało się że nie chce odpalić auto jest rozruch ale nie chce odpalić okazało się że jest walnięty kabel idący od cewki wymieniłem go bo bił na boki po wymianie iskra znikła na amen przypuszczałem że to cewka ale po kupnie nowej okazało się że to nie jej wina. Auto zostało zaholowane do elektryka a on stwierdził że padł moduł sterujący[komputer] teraz poszukuje komputera do mojego modelu ale czy numery seryjne powinny być takie same jak u mnie czy wystarczy tylko ze będzie do do tego samego silnika z ta sama pojemnością bo raczej nie uśmiecha mi się kupno komputera który mi nie odpali bo elektryk powiedział że musi być bez mobilajzera bo podłanczał swój i odpalił i zaraz odcinał mu komputer zasilanie czy tez ta iskrę po prostu gasł po chwili.
Ostatnio zmieniony przez linka113 Sob Cze 18, 2011 16:39, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 18, 2011 16:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli chodzi o kompy i o wersje z silnikiem serii "k" to komputer powinien mieć ponoc dokładnie te same oznaczenia co jego poprzednik. Pamiętaj że po wymianie kompa dochodzi Ci jego programowanie pod Twoje immo chyba ze kupisz cały komplet ECU immo i piloty.
Co do usterki to sprawdz czy immo nie blokuje zapłonu zanim zacznisz połowe elektryki wymieniać! Na kabel idący od cewki do kopułki załóż świece i sprawdź czy jest iskra.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jak możesz to zrób jeszcze parę rzeczy:
1. Odepnij kabel który idzie z cewki do kopułki, wsadź w nią świecę i przytknij ją do głowicy samochodu. Niech ktoś spróbuje zakręcić silnikiem, i zobacz czy jest iskra.
2. Wykręć listwę wtryskową (jest na 2 śrubkach, od góry się do nich dostaniesz) i wyciągnij ją razem z wtryskiwaczami z kolektora. Wtryski uszczelniane są gumowymi pierścieniami więc trzeba trochę szarpnąć aby wyszły. Jak wyjdą to skieruj wtryskiwacze ku górze aby rozpylały paliwo nad silnikiem.
Niech ktoś zakręci silnikiem a ty patrz jak paliwo jest rozpylane. Powinna pojawiać się mgiełka na wysokość około 50cm naprzemiennie z 1 i 3 oraz 2 i 4 wtryskiwacza.
Zrób to i napisz co wyszło, może będę wiedział co poszło i wyjdzie Cię taniej i przede wszystkim z mniejszymi komplikacjami.
Nie możesz np. poprosić go abyś sobie to zobaczył u niego np?
Bo jak np. iskry niema a paliwo dobrze leje to możliwe że poszedł tranzystor sterujący cewką i naprawa nie jest kosztowna.
Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Cze 22, 2011 15:29
Okazało się że pan elektor technik doszukał się problemu i znalazł w komputerze spalonej końcówki mocy czy jakoś tak on to nazwał zamówił spalona część i czekam na naprawę koszt mniej więcej koło 200zł bez zmian komputera i mobilajzera
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum