Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
zmienilem zawieche na ta z zs180 (4x macperson)
i moje pierwsze pytanie co jeszcze przerzucić
warto przekładac tylni stabilizator jesli jest on o dwa milimetry grubszy??
przod identyczny w zs180 i 45 iDT
czy coś jeszcze warto przerzucić z zs'a??
są tam jakieś inne elementy?? wahacze tulejki czy inne bajery??
moje drugie pytanie jakiej marki amory oryginalnie były w zs 180?? szczególnie na tyle??
możliwe ze mogły to być delphi??
Do tej pory byłem przekonany że właśnie kąty zawieszenia są inne lecz pozostałe elementy zawieszenia są identyczne jak w innych z tej budy. Będzie trzeba się zainteresować i organoleptycznie sprawdzić co jeszcze może się różnić.
Ps. Klikać tam Tomiemu na pomógł bo to istotne informacje.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
ZS ma inną geometrię zawieszenia... między innymi dzięki górnym wahaczom.
wizualnie wahacze przednie górne identyczne
ale jesli warto przekładać mówisz to może przełożę
wystarczy przełożyć czy na geometrie po zmianę mcpersonow i ewentualnie tych górnych wahaczy muszę jechać??
ogólne odczucia to 2-2.5cm nizej przod i tył
pogorszenie komfortu wali bardziej niz na oryginale po kręgosłupie na nierównościach
ale w zakręcie lepiej sie trzyma no i wygląda lepiej niby nie dyzo na miarce różnicy od progów do gleby ale wygląda dużo lepiej
po samych tych macpersonach muszę jechać na tą geometrie i zbieżność??
ja mam ZS z 2006r i na 100% górne wachacze trzeba zamienić stronami. Czyli LF na RF. Nawet mam taką naklejkę na wachaczu że do MG jest odwrotnie. Ja z kolei zmieniałem zawiechę na tą z R45 bo miałem dosyć wypadania pląb z zębów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum