Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
Panowie musze wymienić parę części w zawieszeniu,
na wahaczu mam do wymiany jakąś tuleje albo sworzeń, czy wiecie może czy dostane tylko to jedną cześć którą zaznaczyłem w kółko czy musze kupić cały wahacz?
Jakie końcówki drążków polecacie? muszę wymienić dwie.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 26, 2011 12:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Nie Cze 26, 2011 18:11
Sworzeń wahacza górnego- tak jak Adrian napisał, natomiast końcówki firmy 555 u mnie wytrzymały zaledwie 1,5 roku ( rocznie robię ok.25kkm) , teraz zakupiłem Delphi- zobaczymy ile one wytrzymają na naszych drogach.
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Sob Lip 02, 2011 08:34
Czego nie rozumiesz z blaszką?
Żeby nie wykręcać górnego mocowania amortyzatora trzeba zdjąć blaszkę służącą za łącznik między śrubami mocującymi wahacz do nadwozia. To wszystko. Czasem schodzi ona bez problemu a czasem trzeba lekko postukać trzonkiem młotka aby zeszła.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przepraszam za wtręt ale ja mam taki problem. Nie mogę znaleźć nigdzie namiarów na zwrotnicę lewą do R 45 2.0 idt chodzi mi o to czy te zwrotnice przy R45 i R420 to dokładnie to samo Z góry dzięki za jakieś info.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 350 Skąd: Kozienice
Wysłany: Pon Lip 25, 2011 05:50
Nie ma potrzeby ustawiania geometrii po wymianie górnych wahaczy.
Jeśli masz oryginalne wahacze (oczywiście nie pogięte) to proponuje wymienić same sworznie.Mniejsze koszta a robota praktycznie taka sama.
_________________ Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 350 Skąd: Kozienice
Wysłany: Pon Lip 25, 2011 06:19
tronsek napisał/a:
W oryginalnych wahaczach sworznie są niewymienne. Trzeba wymieniać cały wahacz.
Mylisz się tronsek wymieniałem na wiosnę same sworznie u siebie.
Pamiętam jeszcze jak szoso wymieniał całe wahacze a potem komuś sprawdzał czy da radę wybić sam sworzeń
_________________ Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
Bo może już kiedyś były wymieniane wahacze i dlatego sworznie masz wymienne.
Fabryczny wahacz sworznie ma wprasowywane na gorąco i generalnie są nie wymienne, natomiast w zamiennikach sworznie już są wciskane i zabezpieczane segerem.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum