Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Rover 45 - wahacz
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Rover 45 - wahacz
Autor Wiadomość
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 26, 2011 12:32   [R45] Rover 45 - wahacz
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam,
Panowie musze wymienić parę części w zawieszeniu,
na wahaczu mam do wymiany jakąś tuleje albo sworzeń, czy wiecie może czy dostane tylko to jedną cześć którą zaznaczyłem w kółko czy musze kupić cały wahacz?
Jakie końcówki drążków polecacie? muszę wymienić dwie.


 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 26, 2011 12:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Nie Cze 26, 2011 15:04   

karooo,
Temat o sworzniu wahacza górnego był już kilka razy poruszany. Użyj funkcji SZUKAJ .

Końcówkę drążka możesz kupić firmy 555
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Cze 26, 2011 18:11   

Sworzeń wahacza górnego- tak jak Adrian napisał, natomiast końcówki firmy 555 u mnie wytrzymały zaledwie 1,5 roku ( rocznie robię ok.25kkm) , teraz zakupiłem Delphi- zobaczymy ile one wytrzymają na naszych drogach.
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Nie Cze 26, 2011 20:57   

Jugol napisał/a:
teraz zakupiłem Delphi


Mam nadzieję, ze Cię nie zdołuję ale delphi też dłużej nie wytrzymuje - nasze kochane drogi dają radę każdemu producentowi :sad:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Cze 26, 2011 21:07   

darek_wp napisał/a:
Jugol napisał/a:
teraz zakupiłem Delphi


Mam nadzieję, ze Cię nie zdołuję ale delphi też dłużej nie wytrzymuje - nasze kochane drogi dają radę każdemu producentowi :sad:


Czyli przepłaciłem po ok. 20pln na sztuce :wnerw:
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 20:44   

dzis wymienione koncowki drazkow, bardzo prosta robota i nie radze dawac do warsztatu, co do wahacza to mysle czy samemu czy nie :)
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pią Lip 01, 2011 22:25   

karooo napisał/a:
co do wahacza to mysle czy samemu czy nie


Samemu - też nie jest to skomplikowane. Popatrz TUTAJ
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 22:35   

wiem wiem patrzylem, ale nie rozumiem tej jednej rzeczy z ta blaszka czy cos takiego, a za wymiane chca 80zl;o
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Sob Lip 02, 2011 08:34   

Czego nie rozumiesz z blaszką?
Żeby nie wykręcać górnego mocowania amortyzatora trzeba zdjąć blaszkę służącą za łącznik między śrubami mocującymi wahacz do nadwozia. To wszystko. Czasem schodzi ona bez problemu a czasem trzeba lekko postukać trzonkiem młotka aby zeszła.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
hademar 




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lip 23, 2011 13:31   

Przepraszam za wtręt ale ja mam taki problem. Nie mogę znaleźć nigdzie namiarów na zwrotnicę lewą do R 45 2.0 idt :( chodzi mi o to czy te zwrotnice przy R45 i R420 to dokładnie to samo ?? Z góry dzięki za jakieś info.
 
 
neo88 




Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 138
Skąd: Grodzisk WLKP.



Wysłany: Nie Lip 24, 2011 22:10   

Czy po wymianie wachaczy górnych trzeba jehać na gometrie zawieszenia przedniego?
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Pon Lip 25, 2011 05:50   

Nie ma potrzeby ustawiania geometrii po wymianie górnych wahaczy.
Jeśli masz oryginalne wahacze (oczywiście nie pogięte) to proponuje wymienić same sworznie.Mniejsze koszta a robota praktycznie taka sama.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 25, 2011 06:00   

Koju napisał/a:
Jeśli masz oryginalne wahacze (oczywiście nie pogięte) to proponuje wymienić same sworznie.
W oryginalnych wahaczach sworznie są niewymienne. Trzeba wymieniać cały wahacz.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Pon Lip 25, 2011 06:19   

tronsek napisał/a:
W oryginalnych wahaczach sworznie są niewymienne. Trzeba wymieniać cały wahacz.

Mylisz się tronsek ;) wymieniałem na wiosnę same sworznie u siebie.
Pamiętam jeszcze jak szoso wymieniał całe wahacze a potem komuś sprawdzał czy da radę wybić sam sworzeń :)
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 25, 2011 06:35   

Koju napisał/a:
wymieniałem na wiosnę same sworznie u siebie.
Bo może już kiedyś były wymieniane wahacze i dlatego sworznie masz wymienne.
Fabryczny wahacz sworznie ma wprasowywane na gorąco i generalnie są nie wymienne, natomiast w zamiennikach sworznie już są wciskane i zabezpieczane segerem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sro Lip 27, 2011 07:10   

Nie będę się kłócił ;) może niech ktoś się jeszcze wypowie na ten temat.
Wydaje mi się że mam wahacze oryginalne :P
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Sro Lip 27, 2011 11:45   

Koju napisał/a:
może niech ktoś się jeszcze wypowie na ten temat

Ja u siebie tez wymienialem same sworznie.Stare zostały wypchane i wprasowane nowe
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 414-98]wahacz rover 414 gdzie znaleść tanio !!!!
gandzia1969 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Wrz 30, 2010 13:28
gandzia1969
Brak nowych postów [R 414 1.4 16v]jaki wahacz
didzuridu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Lut 10, 2010 00:55
sTERYD
Brak nowych postów [MG ZS] Wahacz dolny
Lothes Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Sty 14, 2016 21:07
iktorn73
Brak nowych postów [R45] Wahacz dolny prawy 2.0 iDT
Bazel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Kwi 29, 2016 17:59
barney79



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink