Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] cięgno turbiny oraz przyspiesza w kratke.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] cięgno turbiny oraz przyspiesza w kratke.
Autor Wiadomość
baton0072 



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 13
Skąd: poznań



Wysłany: Pią Cze 24, 2011 16:58   [R400] cięgno turbiny oraz przyspiesza w kratke.
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam mam takie pytanie. W jakiej pozycji powinno być ustawione cięgno od turbiny. U mnie jest skręcone na maxa do końca gwintu. Co daje skręcenie cięgna i jego rozkręcenie. Jaka jest pozycja optymalna?? Druga sprawa to autko raz przyspiesza dość odczuwalnie a za drugim razem już nie tak efektownie. Co to może być?
Ostatnio zmieniony przez baton0072 Pią Cze 24, 2011 18:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 24, 2011 16:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 24, 2011 17:14   

baton0072, wpisz w wyszukiwarke forumową : cięgno turbiny albo westgate.
tysiące tematów.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
baton0072 



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 13
Skąd: poznań



Wysłany: Pią Cze 24, 2011 18:38   

Temat poprawiony... Szukałem ale doszukałem się o wszystkim i o niczym ... Jedyne obserwacje związane z cięgnem to to , że przy pozycji max skręconej turbina rusza no ucho od ok 1400obr. , po rozkręceniu do ok 0,5, 0,6 mm gwintu odczuwalnie później się załącza jakoś 2tys... różnica w mocy żadna ... Ciekawi mnie tylko fakt , dlaczego przyspieszenie raz jest odczuwalnie (lekkie wciskanie w fotel) a zaraz nie odczuwalne ... węże od od turbo wydaja się być ok. jedynie ten co wychodzi po prawej stronie od turbiny którym jest dostarczane pow z filtra jest brudny od oleju. Wąż intercoolera wydaje się być ok. Co radzicie?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 24, 2011 19:43   

bez wskaźnika doładowania to się cięgnem lepiej nie baw bo rozwalisz turbinę
 
 
baton0072 



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 13
Skąd: poznań



Wysłany: Wto Cze 28, 2011 06:31   

Ok. Ustawiłem cięgno tak jak było na samy początku. A co do tych różnych przyspieszeń wydaje mi się , że coś jest z przepływką ... wydaje mi się , że po odpięciu wtyczki auto lepiej się wkręca na obroty. Wiem na pewno , że ta blaszka na przepływomierzu jest odchylona w bok tak jakby była złamana, ale auto nie ma jakiejś kolosalnej różnicy w spalaniu , na 30l w mieście robię ok460km, wiec nie wiem do końca czy to ta przepływka.
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Wto Cze 28, 2011 06:36   

Przepływomierz w tym silniku steruje tylko zaworem EGR wiec nie ma wpływu na przyśpieszanie może zawór jest zabrudzony i się zacina.
Poczytaj o zaworze,ewentualnie go zaślep.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
Ostatnio zmieniony przez Koju Wto Cze 28, 2011 06:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 28, 2011 06:44   

baton0072 napisał/a:
na 30l w mieście robię ok460km

6,5l w mieście to nie jest dużo
 
 
baton0072 



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 13
Skąd: poznań



Wysłany: Sro Cze 29, 2011 16:45   

W wersji 105km nie ma wpływu ? Czytam jakiś post i niby ma ....
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sro Cze 29, 2011 17:33   

baton0072,pisałem już wyżej że przepływomierz steruje tylko zaworem EGR.
Jeśli masz zawór zaślepiony to możesz przepływkę wywalić całkiem bo nie jest potrzebna ;)
Przeczytaj jeszcze raz na czym polega działanie przepływomierza w tym silniku.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] cięgno turbiny się nie rusza
veldrin_scoll Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Czw Lis 25, 2010 10:33
pablom1978
Brak nowych postów [R45] Cięgno od Turbiny. Sprawdźcie czy wam się ruszają...
NiceMan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Paź 02, 2012 07:27
bizon
Brak nowych postów [R45 lift] Jak wyjąć kratkę wentylacji z polifta oraz co to
ADI-mistrzu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Kwi 03, 2013 14:34
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [MG ZS] Linka ciegno przedniej maski oraz części[45]
7cinek71 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Maj 05, 2019 20:09
7cinek71
Brak nowych postów [R400] Cięgno zmiany biegów
gpredki Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Lis 21, 2008 20:23
gpredki



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink