Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Problem z pompą?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Problem z pompą?
Autor Wiadomość
CzajsonKrK 



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Kraków

Rover 600

  Wysłany: Czw Cze 30, 2011 17:47   [R620] Problem z pompą?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam mam pytanie Odnośnie Roverka
Auto Normalnie Jeździ Troszkę Słabiej Odpala Ale Odpala xD
Hmm Ale przy 3 tysiącach go nagle odcina i muli

znajomy stwierdził ze to pompa co wy o tym sadzicie ? :bezradny:
Ostatnio zmieniony przez szoso Sob Lip 02, 2011 07:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 30, 2011 17:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rami1000 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: sierpc



Wysłany: Czw Cze 30, 2011 18:49   

Przegazuj i niech ktoś sprawdzi czy wąż IC puchnie, ściśnij go jak wszystko jest ok to poczujesz
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 22:53   

Cytat:
Przegazuj i niech ktoś sprawdzi czy wąż IC puchnie, ściśnij go jak wszystko jest ok to poczujesz

wystarczy znaleźć linkę gazu pod maską i potencjometr i ten zabieg można samemu wykonać.
CzajsonKrK napisał/a:
przy 3 tysiącach go nagle odcina

tzn ? możesz to rozwinąć ?
jak auto się zbiera od 0-100 km/h ?
Czy zauważyłeś większe spalanie ?
autem szarpie ?
kopci podejrzanie dużo ?
Opisz problem trochę szerzej bo ciężko się wypowiedzieć.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
CzajsonKrK 



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Kraków

Rover 600

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 20:58   x

wiec auto normalnie jeździ ale kreci się max do 3 tysięcy obrotów
przy 3 tysiącach muli ja mu gaz a on 3 tysiące i nie wyżej
dopiero jak spuszczę nogę z gazu wbije większy bieg to idzie normalnie
ale również do max 3 tysięcy


:bezradny:
 
 
 
samos 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 69
Skąd: b-stok



Wysłany: Sob Lip 02, 2011 06:12   

CzajsonKrK napisał/a:
wiec auto normalnie jeździ ale kreci się max do 3 tysięcy obrotów
przy 3 tysiącach muli ja mu gaz a on 3 tysiące i nie wyżej
dopiero jak spuszczę nogę z gazu wbije większy bieg to idzie normalnie
ale również do max 3 tysięcy


Na klekotach za bardzo sie nie znam ... Ale kiedyś kolega miał podobnie w passacie - padła mu turbina
_________________
-=W przyszłości chciałbym zostać Św Mikołajem - ponieważ tylko Mikołaj zna adresy nie grzecznych dziewczynek :)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lip 02, 2011 07:02   

CzajsonKrK, wybłyskaj sobie błędy i wtedy być może wyjdzie co jest
http://www.roverki.pl/zro...urbodiesel.html
wątpię by to była turbina
 
 
CzajsonKrK 



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Kraków

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 02, 2011 08:45   

Dzięki za odpowiedzi Spróbuje ... dziwna Sprawa Poprostu ze go tak odcina ...
 
 
 
Galli 




Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lip 02, 2011 10:07   

U mnie jest dokładnie tak samo i też szukam przyczyny odprawiając modły by to nie było turbo :mrgreen:
 
 
CzajsonKrK 



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Kraków

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 02, 2011 11:53   :)

Nooo To Mamy Problem :) Wiec Jak Coś Znajdziesz To pisz :) :ok:
 
 
 
samos 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 69
Skąd: b-stok



Wysłany: Sob Lip 02, 2011 16:13   

Hm ... może powyżej tych 3 tyś dostaje za dużą dawkę paliwa, i nie nadąża jej spalać ... Da się w dieslach jakoś wyregulować wtryski, czy coś podobnego ?
_________________
-=W przyszłości chciałbym zostać Św Mikołajem - ponieważ tylko Mikołaj zna adresy nie grzecznych dziewczynek :)
 
 
 
CzajsonKrK 



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Kraków

Rover 600

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 12:53   

nie no mi sie wydaje ze jak by dostawał za duża dawke to by go nie muliło xD
a pozatym pali 12l/100km haha SmoooK xD :oops: :evil: :evil:

[ Dodano: Czw Lip 14, 2011 13:53 ]
Witam Temat Można Zamknąć Problem Była rura dolotowa za mało powietrza :)
Do Rurki Została włożona sprężyna żeby się nie ściskała i wymieniony filtr powietrza i jest Wszytko Ok :) :oops:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Problem z pompą? nie bzyczy
wiecho65 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Sty 20, 2010 11:18
Remigiusz
Brak nowych postów [R620] Pompa Vacum/pompa podciśnienia - gdzie kupić?
Blatny Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Lut 25, 2013 22:19
Blatny
Brak nowych postów [R620] pompa
siema977 Rover serii 600, Honda Accord 1 Wto Lis 13, 2012 18:24
szoso
Brak nowych postów [R620] Pompa paliwa
matusiak100 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Paź 18, 2010 17:45
ferroz
Brak nowych postów [R620] Pompa wody.
Czy wymieniać z rozrządem?
filo Rover serii 600, Honda Accord 2 Wto Gru 01, 2009 10:10
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink