Wysłany: Sob Maj 03, 2008 18:49 SOLVED [214 Si '97] Wymiana i rodzaj płynu wspomagania
Proszę was bardzo serdecznie o pomoc, jak wymienić płyn wspomagania w Roverku 214 SI rok 97. Pod moja nieobecność w domu prosiłem ojca by dolał płynu hamulcowego (DOT-4) bo już przed moim wyjazdem było go nie wiele, no i tatko dolał ale nie w ten zbiorniczek co trzeba :(. Prosze napiszcie jak to zrobić.
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sro Maj 07, 2008 14:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 18:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To fakt ale niestety nie mogę znaleźć niczego na temat wymiany płynu wspomagania co do jakiego płynu uzyć to znalazłem ale co do wymiany niestety nie a szukam juz jakies 3 godziny
[ Dodano: Sob Maj 03, 2008 23:48 ]
Znalazłem odpowiedź na zapytanie temat uważam za zamknięty, a to dla przyszłych poszukiwaczy:
"arturky, oczzywiscie,ze plyn sie wymienia
procedura jest w Rave,, wchodzi ok 1l
w skrócie:
odpinasz przewod od cewki,zeby silnik podczas krecenia nie zaskoczyl,
odczepiasz wezyk powrotny od zbiorniczka i wkladasz koniec do pustego naczynia,
krecisz po ~5 sekund az plyn zejdzie,
skrecasz kola max w jedna strone i krecisz 5 sekund,
to samo w druga strone,
podlaczasz wezyk i zalewasz powoli nowy plyn (troche ponad max),
krecisz ok 5 sekund, i dolewasz, (ze 2 razy, az przestanie ubywac)
skrecasz kola max w jedna i krecis 5 sekund, zeby odpowietrzyc), i to samo w druga,sprawdzajac stan plynu,
podpinasz przewod do cewki"
Witam Odgrzewam kotleta Czy ktoś wie ile mniej więcej wchodzi płynu ... chodzi mi o takie mniej więcej jak - do litra lub powyzej litra Zaczęło mi wyć wspomaganie, zauważyłem że jest na dnie płynu, a wężyk pod zbiorniczkiem jest upaprany - tak jak by opaska przepuszczala Plyn koloru ciemno brązowego więc jak wyczytałem czas na wymianę
Witam wymieniłem płyn na mobila. Problem zniknął (wycie) pojawił się nowy .... Podczas kręcenia szczegoolnie w lewo pompa przerywa .... Robiłem wszystko tak jak było napisane wyżej .... Kręciłem kołami już na odpalonym z zalanym świezym plynem myślalem, że jest zapowietrzona .... Co może być przyczyną Może podczas wymiany pompa przetarła na sucho zaszkodzilo by jej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum