Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
tak jak w temacie strzelił mi wał korbowodowy, a zaraz po tym do rąk wpadła mi gazeta opisująca różne usterki samochodów i np: bmw e46 2,0 diesel tam podobno pekaja! i tu pytanie czy w r75 czesto zdazały sie przypadki podkreśle ze olej wymieniony 4 tys km przed peknieciem czy mozna sie jakos ustrzec przed tym czy jak sie trafi to pech????
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Lip 04, 2011 10:07, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 09:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 09:08
hmmm ja osobiście pierwszy raz słyszę o takiej usterce w 75 (jeśli mowa o cywilnym, rodzinno-pracowniczym) użytkowaniu tego wozu.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 65 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: Pon Lip 04, 2011 11:27
w sumie jak mechanik zobaczyłgo to powiedział ze takie peknicie pierwszy raz widzi w życiu. no ale juz zrobiony sprzet! a jaszcze jedno pytanie czy ktoś miał problem z wyjeciem wtrysków bo u mnie była porażka
kolega kris-tofer nie zgadza się z powyższym , u mnie poszły wałki zaworowe, rozrządu.
Al e jak sprzedawałem blok silnika, to koleś mówił, że jemu też wał korbowy strzelił, dla mnie typowo tak się dzieje jak się po durnemu jeździ, czyli próbuje się palić gumę.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 65 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: Wto Lip 05, 2011 08:34
nie ja tym samochodem nigdy nie spaliłem gumy chyba że wczesniejszyb właściciel a pewnie sugerujesz sie moim nickiem jednak nie mam 20 lat tylko25 i takie rzeczy przeszły mi 5 lat temu a poto kupiłem rowerka zeby jezidzic wygodnie:) no wiecie sami!!!!:)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Lip 05, 2011 16:03
kris-tofer napisał/a:
bardziej bezpośrednio się już chyba nie dało
Zapchana odma może mieć wpływ pośredni. Występuje duże ciśnienie w bloku, a tym samym może być zakłócone smarowanie. Nie chce mi się już tłumaczyć Tobie wiec na szybko znalazłem http://forum.vwgolf.pl/vi...224854#p1224854 Idź dalej tą drogą i dojdziesz do wniosków.
[ Dodano: Wto Lip 05, 2011 17:03 ]
Dodatkowo wał może pęknąć od wibracji spowodowanych uszkodzeniem koła pasowego wału oraz koła zamachowego/dwumasowego.
Dodatkowo wał może pęknąć od wibracji spowodowanych uszkodzeniem koła pasowego wału oraz koła zamachowego/dwumasowego.
to już bardziej, jednakże odnosząc się do treści z cytatu, zdaje mi się, że zanim ciśnienie na dole silnika wypchnie uszczelniacz, najpierw poradzi sobie z bagnetem i idąc drogą dedukcji ciśnienie się wyrówna.
Oczywiście różne akcje się zdarzają i czasem dochodzi do różnych nieprzewidzianych sytuacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum